Mexicaanse griep
Re: Mexicaanse griep
Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
nou, is het een gemutterd virus en je krijgt dat type in je lichaam.........dan is dat jammer.Gian schreef:In Oekraïne zijn sinds het weekend meer dan 80 mensen overleden aan de griep. Men is bang dat het om een gemuteerd virus gaat. Binnen een week 450.000 besmettingen.
Aantallen zijn te volgen via deze site;
http://hisz.rsoe.hu/alertmap/woalert_read.php?cid=23630
sorry dat het onderkoeld klinkt, maar als ik zelf toch nog een levensbedreigend virus heb, nou, jammer dan, ik kan er niet mee zitten..
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ook een gemuteerd virus kun je overleven, mits je een goed afweerstysteem hebt....(menselijk gesproken dan)Rens schreef:nou, is het een gemutterd virus en je krijgt dat type in je lichaam.........dan is dat jammer.Gian schreef:In Oekraïne zijn sinds het weekend meer dan 80 mensen overleden aan de griep. Men is bang dat het om een gemuteerd virus gaat. Binnen een week 450.000 besmettingen.
sorry dat het onderkoeld klinkt, maar als ik zelf toch nog een levensbedreigend virus heb, nou, jammer dan, ik kan er niet mee zitten..
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
dan zeg je wel er iets bij.....mits....................vlinder schreef:Ook een gemuteerd virus kun je overleven, mits je een goed afweerstysteem hebt....(menselijk gesproken dan)Rens schreef:nou, is het een gemutterd virus en je krijgt dat type in je lichaam.........dan is dat jammer.Gian schreef:In Oekraïne zijn sinds het weekend meer dan 80 mensen overleden aan de griep. Men is bang dat het om een gemuteerd virus gaat. Binnen een week 450.000 besmettingen.
Moderatorbericht:
Maakt niets uit. Het is een nieuwe variant, die gaan we gewoon allemaal krijgen.vogeltje schreef:Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Waar haal jij die zekerheid vandaan?Gian schreef:Maakt niets uit. Het is een nieuwe variant, die gaan we gewoon allemaal krijgen.vogeltje schreef:Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...
Dat is gewoon grieplogica hoor. Dertig procent wordt ziek, de rest niet al geven ze de besmetting wel door.Mister schreef:Waar haal jij die zekerheid vandaan?Gian schreef:Maakt niets uit. Het is een nieuwe variant, die gaan we gewoon allemaal krijgen.vogeltje schreef:Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ja hoor, gaat prima. Hoesten doe ik ook in mijn elleboog tijdens mijn werk.vogeltje schreef:Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...
Mij lukt het ook maar bij de kinderen niet.vlinder schreef:Ja hoor, gaat prima. Hoesten doe ik ook in mijn elleboog tijdens mijn werk.vogeltje schreef:Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...

Ik gebruik bij voorkeur de elleboog van iemand andersvlinder schreef:Ja hoor, gaat prima. Hoesten doe ik ook in mijn elleboog tijdens mijn werk.vogeltje schreef:Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...

Dat zou ik willen filmen!!!!Mister schreef:Ik gebruik bij voorkeur de elleboog van iemand andersvlinder schreef:Ja hoor, gaat prima. Hoesten doe ik ook in mijn elleboog tijdens mijn werk.vogeltje schreef:Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...

ha-ha- ............. mag ik even je elleboog?........... ha-tsjieMister schreef:Ik gebruik bij voorkeur de elleboog van iemand andersvlinder schreef:Ja hoor, gaat prima. Hoesten doe ik ook in mijn elleboog tijdens mijn werk.vogeltje schreef:Hebben julie het al geprobeerd? Niezen in de bocht van je elleboog...

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- JolandaOudshoorn
Bij ons in de regio is de "paniek" toch wel toegeslagen. Bedrijven gaan mensen eisen dat ze zich laten inenten, verplegers mogen, wanneer ze niet zijn ingeent niet bij sommige patienten komen. Ook liggen de ziekenhuizen vol met griep patienten. Het lijkt erop dat de epidemie echt is uitgebroken. Of is het bij jullie anders?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nee, hier is dat niet zo. (midden/oosten)
Wel kreeg mijn dochter een brief om zich in te laten enten omdat ze in de zorg zit.
En mijn jongste zoon kreeg er ook een, maar dat was een foutje.
Alle gebruikers van ventolin waren namelijk geslecteerd zonder te bekijken in welke mate ventolin gebruikt wordt.
Wel kreeg mijn dochter een brief om zich in te laten enten omdat ze in de zorg zit.
En mijn jongste zoon kreeg er ook een, maar dat was een foutje.
Alle gebruikers van ventolin waren namelijk geslecteerd zonder te bekijken in welke mate ventolin gebruikt wordt.
Officieel is de epidimie al bijna 4 weken uitgebroken. Dat ziekenhuizen VOL liggen met grieppatiënten is niet helemaal waar, daarnaast ligt maar een klein aantal zieken per 10.000 grieppatiënten in de ziekenhuizen.JolandaOudshoorn schreef:Bij ons in de regio is de "paniek" toch wel toegeslagen. Bedrijven gaan mensen eisen dat ze zich laten inenten, verplegers mogen, wanneer ze niet zijn ingeent niet bij sommige patienten komen. Ook liggen de ziekenhuizen vol met griep patienten. Het lijkt erop dat de epidemie echt is uitgebroken. Of is het bij jullie anders?
Bedrijven mogen niet eisen dat mensen zich gaan inenten, want dat is tegen de grondwet.
En van wie mogen verplegers niet bij patiënten komen? Van patiënten of werkgever? Een patiënt mag namelijk niet kiezen wie wel of niet komt, hoogstens een voorkeur aangeven. (Geldt hetzelfde voor een mannelijke of een vrouwelijke verpleger of moslim o.i.d. Meestal proberen ze er aan tegemoet te komen, maar als het niet lukt, en je wilt niet door die ene verpleger verzorgd worden, dan wordt er keurig gerapporteerd: weigering van zorg.) Daarnaast: een patiënt weet als het goed is niet wie wel en wie niet is ingeënt. Dat is privacy waar door de werkgever in ieder geval niet over gesproken mag worden. Als de werkgever zegt dat je niet naar een patiënt mag, moet diegene doodziek zijn. En op den duur snijdt de werkgever zichzelf in de vingers door een tekort aan personeel. Daarnaast: met een gewone griep wordt ook nooit geëist dat je je inent en mag je ook gewoon patiënten verzorgen.
Mijn visie? De griep is even groot/een heel klein beetje groter van omvang dan andere jaren, alleen wat heftiger symptomen. Omdat je nooit de exacte aantallen hoort van mensen die aan een normale griep overlijden, en hier meer ophef over gemaakt wordt, lijkt het erger. Ook zijn mensen angstiger en trekken ze sneller aan de huisartsenbel. Kortom: misschien een klein beetje meer, maar door de ruchtbaarheid lijkt het veeeeel meer.