Laat naar bed en laat op of vroeg naar bed en vroeg op ?
Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
Kozijnen schilderen, maar nu even niet
ze geven trouwens regen op.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Schemerlichtje
Met dit weer kies ik voor het laatste: vroeg naar bed en vroeg op (maar ja, wat is vroeg?)Mara schreef:Kozijnen schilderen, maar nu even nietze geven trouwens regen op.
Wat zet je in de tuin: pioenrozen of lavendel?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Lavendel........................pioenrozen zijn zo "weg"..........ik heb ze overigens beide...Schemerlichtje schreef:
Wat zet je in de tuin: pioenrozen of lavendel?
Katoenen zakdoek of papieren zakdoek?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Overdag een papieren en snachts een katoenen herenzakdoek.
Een zomerse regenbui of een winterse sneeuwbui ?
Een zomerse regenbui....dat heeft meer nutMara schreef:
Een ras kat of een gewone huis, tuin en keuken kat?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een gewone , natuurlijk, eentje die lekker buiten rond struint en af en toe een muisje of vogeltje verschalkt.
zo'n raskat is niet echt een kat, meer veredelde knuffel, die waarschijnlijk nooit buiten komt.
zo'n raskat is niet echt een kat, meer veredelde knuffel, die waarschijnlijk nooit buiten komt.
Ik heb twee poezendames die zeer regelmatig, heel trots, kikkers, vogels, vissies voor ons neerleggen.Gabrielle schreef:een gewone , natuurlijk, eentje die lekker buiten rond struint en af en toe een muisje of vogeltje verschalkt.
Ik heb die twee dames hartelijk lief, maar op zulke momenten haat ik ze.
't Lijken wel mensen, hatelijk tegenover naasten, maar toch kunnen ze "lief doen".
Had er vandaag ook één achter het huis lopen, en had de kippen ook los lopen.Gabrielle schreef:een gewone , natuurlijk, eentje die lekker buiten rond struint en af en toe een muisje of vogeltje verschalkt.
Ga alvast een kuil graven, voor als ik hem weer signaleer.
tukkertje of klitse
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Rijssen schreef:Had er vandaag ook één achter het huis lopen, en had de kippen ook los lopen.Gabrielle schreef:een gewone , natuurlijk, eentje die lekker buiten rond struint en af en toe een muisje of vogeltje verschalkt.
Ga alvast een kuil graven, voor als ik hem weer signaleer.
Luther schreef:tukkertje of klitse
0 = 0Orchidee schreef:Luther schreef:tukkertje of klitse
Strafschoppen dus...jvdg schreef:0 = 0Orchidee schreef:Luther schreef:tukkertje of klitse
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Airbus 380 (voor het eerst op schiphol vandaag) of Boeing 747
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Airbus 380huisman schreef:Airbus 380 (voor het eerst op schiphol vandaag) of Boeing 747
(Hoe laat landt-ie en op welke baan?)