Laat naar bed en laat op of vroeg naar bed en vroeg op ?
Met dit weer kies ik voor het laatste: vroeg naar bed en vroeg op (maar ja, wat is vroeg?)Mara schreef:Kozijnen schilderen, maar nu even nietze geven trouwens regen op.
Laat naar bed en laat op of vroeg naar bed en vroeg op ?
Lavendel........................pioenrozen zijn zo "weg"..........ik heb ze overigens beide...Schemerlichtje schreef:
Wat zet je in de tuin: pioenrozen of lavendel?
Een zomerse regenbui....dat heeft meer nutMara schreef:
Een zomerse regenbui of een winterse sneeuwbui ?
Ik heb twee poezendames die zeer regelmatig, heel trots, kikkers, vogels, vissies voor ons neerleggen.Gabrielle schreef:een gewone , natuurlijk, eentje die lekker buiten rond struint en af en toe een muisje of vogeltje verschalkt.
zo'n raskat is niet echt een kat, meer veredelde knuffel, die waarschijnlijk nooit buiten komt.
Had er vandaag ook één achter het huis lopen, en had de kippen ook los lopen.Gabrielle schreef:een gewone , natuurlijk, eentje die lekker buiten rond struint en af en toe een muisje of vogeltje verschalkt.
zo'n raskat is niet echt een kat, meer veredelde knuffel, die waarschijnlijk nooit buiten komt.
Rijssen schreef:Had er vandaag ook één achter het huis lopen, en had de kippen ook los lopen.Gabrielle schreef:een gewone , natuurlijk, eentje die lekker buiten rond struint en af en toe een muisje of vogeltje verschalkt.
Ga alvast een kuil graven, voor als ik hem weer signaleer.
Luther schreef:tukkertje of klitse
0 = 0Orchidee schreef:Luther schreef:tukkertje of klitse
Strafschoppen dus...jvdg schreef:0 = 0Orchidee schreef:Luther schreef:tukkertje of klitse
Airbus 380huisman schreef:Airbus 380 (voor het eerst op schiphol vandaag) of Boeing 747