Wat liefDroelie schreef:Een doos chocolade en een kaartje van mijn collega's uit Denemarken

Wat liefDroelie schreef:Een doos chocolade en een kaartje van mijn collega's uit Denemarken
Jij werkt ver van huisDroelie schreef:Een doos chocolade en een kaartje van mijn collega's uit Denemarken
Nee, ik werk bij een bedrijf wat wereldwijd zijn vestigingen heeft, en ik toevallig de contactpersoon voor Scandinavië benMara schreef:Jij werkt ver van huisDroelie schreef:Een doos chocolade en een kaartje van mijn collega's uit Denemarken![]()
Maar lief gebaar
Dat is niet gek! je bent er niet en krijgt toch leuke dingen!Droelie schreef:Krijg net te horen dat ik op het werk een nieuwe computer hebDat betekend een heerlijk breedbeeldscherm.. Jahoeeeeee!!!
Klinkt alsof je er weer zin in hebt.Droelie schreef:Krijg net te horen dat ik op het werk een nieuwe computer hebDat betekend een heerlijk breedbeeldscherm.. Jahoeeeeee!!!
Weet je wat ook goed helpt? Na het douchen, haren uit het doucheputje verwijderen!hmprff schreef:een ontstopte douche afvoer!![]()
Als je nog is een verstopte afvoer hebt moet je echt HG Duo Ontstopper gebruiken! Die werkt echt supergoed.
hoho, wie zegt dat dat het probleem was?Orchidee schreef:Weet je wat ook goed helpt? Na het douchen, haren uit het doucheputje verwijderen!hmprff schreef:een ontstopte douche afvoer!![]()
Als je nog is een verstopte afvoer hebt moet je echt HG Duo Ontstopper gebruiken! Die werkt echt supergoed.
Ik zeg ook niet dat, dat het probleem was, maar om herhaling te voorkomen, is het wel een goede tip, want 9 van de 10 keer raakt de afvoer daardoor wel eerder verstopthmprff schreef:hoho, wie zegt dat dat het probleem was?Orchidee schreef:Weet je wat ook goed helpt? Na het douchen, haren uit het doucheputje verwijderen!hmprff schreef:een ontstopte douche afvoer!![]()
Goed dat ik het weet, heb ook nog steeds te kampen met slecht lopende afvoeren.hmprff schreef:een ontstopte douche afvoer!![]()
henriët schreef:een nieuwe school voor onze kinderen dv volgend jaar