Wat liefDroelie schreef:Een doos chocolade en een kaartje van mijn collega's uit Denemarken
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Jij werkt ver van huisDroelie schreef:Een doos chocolade en een kaartje van mijn collega's uit Denemarken
Maar lief gebaar
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nee, ik werk bij een bedrijf wat wereldwijd zijn vestigingen heeft, en ik toevallig de contactpersoon voor Scandinavië benMara schreef:Jij werkt ver van huisDroelie schreef:Een doos chocolade en een kaartje van mijn collega's uit Denemarken![]()
Maar lief gebaar
Krijg net te horen dat ik op het werk een nieuwe computer heb
Dat betekend een heerlijk breedbeeldscherm.. Jahoeeeeee!!!
Dat is niet gek! je bent er niet en krijgt toch leuke dingen!Droelie schreef:Krijg net te horen dat ik op het werk een nieuwe computer hebDat betekend een heerlijk breedbeeldscherm.. Jahoeeeeee!!!
Goed teken! word er tenminste aan je gedacht!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Klinkt alsof je er weer zin in hebt.Droelie schreef:Krijg net te horen dat ik op het werk een nieuwe computer hebDat betekend een heerlijk breedbeeldscherm.. Jahoeeeeee!!!
een nieuwe school voor onze kinderen dv volgend jaar
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een ontstopte douche afvoer!
Als je nog is een verstopte afvoer hebt moet je echt HG Duo Ontstopper gebruiken! Die werkt echt supergoed.
Als je nog is een verstopte afvoer hebt moet je echt HG Duo Ontstopper gebruiken! Die werkt echt supergoed.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Weet je wat ook goed helpt? Na het douchen, haren uit het doucheputje verwijderen!hmprff schreef:een ontstopte douche afvoer!![]()
hoho, wie zegt dat dat het probleem was?Orchidee schreef:Weet je wat ook goed helpt? Na het douchen, haren uit het doucheputje verwijderen!hmprff schreef:een ontstopte douche afvoer!![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik zeg ook niet dat, dat het probleem was, maar om herhaling te voorkomen, is het wel een goede tip, want 9 van de 10 keer raakt de afvoer daardoor wel eerder verstopthmprff schreef:hoho, wie zegt dat dat het probleem was?Orchidee schreef:Weet je wat ook goed helpt? Na het douchen, haren uit het doucheputje verwijderen!hmprff schreef:een ontstopte douche afvoer!![]()
Goed dat ik het weet, heb ook nog steeds te kampen met slecht lopende afvoeren.hmprff schreef:een ontstopte douche afvoer!![]()
gedweilde beneden vloeren.
henriët schreef:een nieuwe school voor onze kinderen dv volgend jaar
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gewoon in een opwelling: een cadeautje voor mijn vrouw
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!