Valt mee hoor, wij hebben hier 512/256 (dus 256 upload) en hij doet'et prima.Oorspronkelijk gepost door EgbertVoor audio op het WWW moet je idd een wat fluggere Ferbinding hebben, ik dacht minimaal 1000 upload.Oorspronkelijk gepost door pingpongbalIk heb het ook al verschillende keren geprobeerd, maar steeds deed hij het niet. Nu hoorde ik eindelijk wat, vind het wel mooi, rustige instrumentale muziek. Maar hij stopt steeds even. Ongeveer om de 20 seconden. Maar ik heb een slome verbinding, misschien ligt het daar aan...Oorspronkelijk gepost door vlinder
Yes eindelijk na 6 keer proberen: Hij doet ut.
Net nu vind ik het enorm saai, maar goed, ff doorzetten;)
Reformatorische Omroep op internet!
Ja doei....Oorspronkelijk gepost door EgbertVoor audio op het WWW moet je idd een wat fluggere Ferbinding hebben, ik dacht minimaal 1000 upload.Oorspronkelijk gepost door pingpongbalIk heb het ook al verschillende keren geprobeerd, maar steeds deed hij het niet. Nu hoorde ik eindelijk wat, vind het wel mooi, rustige instrumentale muziek. Maar hij stopt steeds even. Ongeveer om de 20 seconden. Maar ik heb een slome verbinding, misschien ligt het daar aan...Oorspronkelijk gepost door vlinder
Dat hebben ze je vij de KPN wijsgemaakt zeker

Ik keek met 128 upl. in het verleden het nieuws...
Zonder problemen
't Zal wel aan mij liggen, heb niet zoveel verstand van internet, maar hoe weet je hoeveel upl. je hebt???Oorspronkelijk gepost door GianJa doei....Oorspronkelijk gepost door EgbertVoor audio op het WWW moet je idd een wat fluggere Ferbinding hebben, ik dacht minimaal 1000 upload.Oorspronkelijk gepost door pingpongbalIk heb het ook al verschillende keren geprobeerd, maar steeds deed hij het niet. Nu hoorde ik eindelijk wat, vind het wel mooi, rustige instrumentale muziek. Maar hij stopt steeds even. Ongeveer om de 20 seconden. Maar ik heb een slome verbinding, misschien ligt het daar aan...Oorspronkelijk gepost door vlinder
Dat hebben ze je vij de KPN wijsgemaakt zeker
Ik keek met 128 upl. in het verleden het nieuws...
Zonder problemen
test hier op Speedtest.nl je down- en uoload snelheden
of hier op Alken.nl je downloadsnelheid op Alken kun je ook makkelijk je eigen snelheid vergelijken met door providors opgegeven snelheden
bij radio luisteren via het web gaat het om je downloadsnelheid trouwens
of hier op Alken.nl je downloadsnelheid op Alken kun je ook makkelijk je eigen snelheid vergelijken met door providors opgegeven snelheden
bij radio luisteren via het web gaat het om je downloadsnelheid trouwens
- Miscanthus
Wat zijn we toch lekker negatief over de RO, ik luister [ondanks largo en slaapverwekkendheid] er toch lekker naar. Ik ben gelukkig geen muziekkenner, in mijn familie zitten ook van die 'kenners' kunnen bijna nooit een lekker ongedwongen naar muziek luisteren, is altijd wat op aan te merken. De RO geeft mij gewoon een achtergrond muziek waarbij het goed werken is. :ha
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
ja, daar heb je het al weer, waar haal je het lef vandaan om zelf uit te maken wat mooi is, dat moet je aan de kenners overlaten Egbert, en als die het afbranden kun jij je er maar beter verre van houden, het zou me wat worden als al die leken maar zelf zo'n beetje gaan zitten uitmaken waar ze naar luisteren ;-)Oorspronkelijk gepost door Egbert
Wat zijn we toch lekker negatief over de RO, ik luister [ondanks largo en slaapverwekkendheid] er toch lekker naar. Ik ben gelukkig geen muziekkenner, in mijn familie zitten ook van die 'kenners' kunnen bijna nooit een lekker ongedwongen naar muziek luisteren, is altijd wat op aan te merken. De RO geeft mij gewoon een achtergrond muziek waarbij het goed werken is. :ha
:thuOorspronkelijk gepost door limosaja, daar heb je het al weer, waar haal je het lef vandaan om zelf uit te maken wat mooi is, dat moet je aan de kenners overlaten Egbert, en als die het afbranden kun jij je er maar beter verre van houden, het zou me wat worden als al die leken maar zelf zo'n beetje gaan zitten uitmaken waar ze naar luisteren ;-)Oorspronkelijk gepost door Egbert
Met vriendelijke groet, Egbert.
- Miscanthus
Dat was ook niet mijn bedoeling. het initiatief is toe te juichen, zeker.Oorspronkelijk gepost door Pim
Hendrikus en Miscantus,
M.i. moet je de huidige progammering en het initiatief een gescheiden beoordeling geven.
Een RO heeft mijn enthousiasme zekerwel, maar dan zou ik het initiatief wellicht wat anders invullen, dat is echter discussiepunt 2 en daarmee moeten we het initiatief niet afschieten.
De programmering is niet mijn smaak, zoals gezegd.
Goede opmerking Pim.