Vaccinatie met het oog op COVID-19
Vaccinatie met het oog op COVID-19
Ik krijg wel eens de indruk dat ze alleen bij FvD hun tijd verstaan.
https://twitter.com/fvdemocratie/status ... 18209?s=20
Re: Vaccinatie met het oog op COVID-19
Dhr Rutte reageert niet zelden te optimistisch vanuit de mens. En het in inderdaad niet te waarderen dat onze premier het niet zo nauw lijkt te nemen met zijn geheugen/geweten.Charles schreef:Ik krijg wel eens de indruk dat ze alleen bij FvD hun tijd verstaan.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Fouten of gebreken van de één maken de ander nog niet goed. FvD weet sommige fouten goed uit te vergroten. Maar als ze zelf ergens over bevraagd worden geven ze niet thuis.-DIA- schreef:Dhr Rutte reageert niet zelden te optimistisch vanuit de mens. En het in inderdaad niet te waarderen dat onze premier het niet zo nauw lijkt te nemen met zijn geheugen/geweten.Charles schreef:Ik krijg wel eens de indruk dat ze alleen bij FvD hun tijd verstaan.
Dat is mij ook genoegzaam bekend. Dat wil niet zeggen dat, welke verwerpelijke partij dan ook, niet eens ietsje van waarheid zegt, waar je het mee eens kunt zijn, al zou het misschien de meest communistische communistische partij zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.Marco schreef:Fouten of gebreken van de één maken de ander nog niet goed. FvD weet sommige fouten goed uit te vergroten. Maar als ze zelf ergens over bevraagd worden geven ze niet thuis.-DIA- schreef:Dhr Rutte reageert niet zelden te optimistisch vanuit de mens. En het in inderdaad niet te waarderen dat onze premier het niet zo nauw lijkt te nemen met zijn geheugen/geweten.Charles schreef:Ik krijg wel eens de indruk dat ze alleen bij FvD hun tijd verstaan.
Ik heb altijd geleerd dat je niet alleen horizontaal moet kijken maar ook verticaal
. Of je nu inent/houdt aan de regels of niet.

"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Niet houden aan de regels en verticaal kijken, lijkt me heel lastig. Als ik me niet houd aan Gods geboden kijk ik met schaamte naar beneden.Christen schreef:Ik heb altijd geleerd dat je niet alleen horizontaal moet kijken maar ook verticaal. Of je nu inent/houdt aan de regels of niet.
Ware het niet dat meneer de FVD'er het boek van Klaus Schwab compleet (bewust denk ik) verkeerd samenvat.Charles schreef:Ik krijg wel eens de indruk dat ze alleen bij FvD hun tijd verstaan.
Klaus Schwab zou pleiten voor:
1. Landelijke democratische regeringen vervangen door een globale technocratische regering?
2. Een einde van privé bezit?
Het is geen van beide waar en een foute framing die je FVD steeds hoort herhalen als het gaat over de doelen van het World Economic Forum wat betreft een eerlijker en duurzamer economie.
Die doelen zijn trouwens helemaal niet geheimzinnig en gewoon openbaar overal in te zien.
Terwijl ze denk ik zelf best beter weten (ze zijn intelligent genoeg).
Dat tweede punt komt uit '8 voorspellingen voor de wereld in 2030' van het World Economic Forum.
Wat daar over bezit gezegd wordt is dat mensen waarschijnlijk minder zullen bezitten maar meer zullen leasen. En ook meer zullen delen met elkaar (denk bijvoorbeeld aan deelauto's). Die trend zie je nu al.
Ook wordt er gezegd dat welvaart eerlijker verdeelt moet worden over de wereld.
Ik krijg de laatste tijd juist steeds meer het idee dat de FVD hele smerige leugenaars zijn die heel bewust nepnieuws verspreiden, leugens, halve waarheden om mensen bang te maken.
-
Absoluut wel waar. Kijk maar naar de SDG doelen van het WEF. Klaus Schwab is een zeer gevaarlijk mannetje, onderschat hem niet.Panny schreef:Ware het niet dat meneer de FVD'er het boek van Klaus Schwab compleet (bewust denk ik) verkeerd samenvat.Charles schreef:Ik krijg wel eens de indruk dat ze alleen bij FvD hun tijd verstaan.
1. Landelijke democratische regeringen vervangen door een globale technocratische regering?
Het is geen van beide waar en een foute framing die je FVD steeds hoort herhalen als het gaat over de doelen van het World Economic Forum wat betreft een eerlijker en duurzamer economie.
Die doelen zijn trouwens helemaal niet geheimzinnig en gewoon openbaar overal in te zien.
Dat tweede punt komt uit '8 voorspellingen voor de wereld in 2030' van het World Economic Forum.
Wat daar over bezit gezegd wordt is dat mensen waarschijnlijk minder zullen bezitten maar meer zullen leasen. En ook meer zullen delen met elkaar (denk bijvoorbeeld aan deelauto's). Die trend zie je nu al.
Ik krijg de laatste tijd juist steeds meer het idee dat de FVD hele smerige leugenaars zijn die heel bewust nepnieuws verspreiden, leugens, halve waarheden om mensen bang te maken.
Ze zijn zeker niet geheimzinnig maar wel als je bedenkt dat dit de burgers door de strot geduwd word...
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
- J.C. Philpot
Panny schreef:(...) dat de FVD hele smerige leugenaars zijn (...)

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Ik heb het idee dat jij die doelen zelf nog nooit gelezen hebt.HersteldHervormd schreef:Absoluut wel waar. Kijk maar naar de SDG doelen van het WEF. Klaus Schwab is een zeer gevaarlijk mannetje, onderschat hem niet.Panny schreef:Ware het niet dat meneer de FVD'er het boek van Klaus Schwab compleet (bewust denk ik) verkeerd samenvat.Charles schreef:Ik krijg wel eens de indruk dat ze alleen bij FvD hun tijd verstaan.
Ze zijn zeker niet geheimzinnig maar wel als je bedenkt dat dit de burgers door de strot geduwd word...
Hier kun je er iets over vinden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Duurzame_ ... stellingen
Ik hoor heel graag over welke van die doelen je het hebt.
Dat is tóch verticaal.Ditbenik schreef:Niet houden aan de regels en verticaal kijken, lijkt me heel lastig. Als ik me niet houd aan Gods geboden kijk ik met schaamte naar beneden.Christen schreef:Ik heb altijd geleerd dat je niet alleen horizontaal moet kijken maar ook verticaal. Of je nu inent/houdt aan de regels of niet.

"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
De Verenigde Naties/Nations Unies zouden wel eens kunnen willen streven naar een soort paradijs op de aarde. Ik vrees dat hun dit niet gaat lukken. Men zou wellicht wel eens kunnen komen tot een nieuwe wereldorde of iets dergelijks, maar dat lijkt me meer anti christelijk. Waren er ooit geen gedachten dat de antichrist een hoge plaats in zou nemen bij de Verenigde Naties. En zo zijn heerschappij over de gehele aarde zou doen gelden? Ik weet niet wat we hiervan moeten denken. Wel weten de Christelijke kerken (misschien uitgezonderd die van de Wereldraad) nooit voorstander zijn geweest van de VN of eerde de Volkenbond. of de Wereldraad van Kerken waarin destijds het communisme rijk vertegenwoordigd was.Panny schreef:Ik heb het idee dat jij die doelen zelf nog nooit gelezen hebt.HersteldHervormd schreef:Absoluut wel waar. Kijk maar naar de SDG doelen van het WEF. Klaus Schwab is een zeer gevaarlijk mannetje, onderschat hem niet.Panny schreef:Ware het niet dat meneer de FVD'er het boek van Klaus Schwab compleet (bewust denk ik) verkeerd samenvat.Charles schreef:Ik krijg wel eens de indruk dat ze alleen bij FvD hun tijd verstaan.
Hier kun je er iets over vinden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Duurzame_ ... stellingen
Het horizontalistisch denken is meer accent leggen op onderlinge menselijke verhoudingen dan op de relatie tot God.Christen schreef:Dat is tóch verticaal.Ditbenik schreef:Niet houden aan de regels en verticaal kijken, lijkt me heel lastig. Als ik me niet houd aan Gods geboden kijk ik met schaamte naar beneden.Christen schreef:Ik heb altijd geleerd dat je niet alleen horizontaal moet kijken maar ook verticaal. Of je nu inent/houdt aan de regels of niet.
-
Ik heb ze allemaal stuk voor stuk zeer goed bestudeerd. Uiteindelijk kom je uit op een anti-bijbelse propaganda, waar er geen verschil meer moet zijn tussen man en vrouw, waar andere bepalen voor jou wat je moet doen. Een bekende uitspraak is: In 2030 zal je niets meer bezitten, maar wel blij zijn.Panny schreef: Ik heb het idee dat jij die doelen zelf nog nooit gelezen hebt.
Het is een wereldprogramma, en daar ben ik op tegen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Ik snap de relatie tussen WEF en de vaccinaties niet zo. Sowieso, waarom zouden zulke zogenaamd machtige organisaties, gebruik maken van iets als vaccinaties? En waarom hebben ze zulke domme mensen in dienst die telkens hun geheime plannen verklappen?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."