"Het is ingewikkeld geworden." Inderdaad.Bezorgd schreef:'t wordt zo wel ingewikkeld
Wist je dat...
-
- Verbannen
Re: Wist je dat...
-
- Verbannen
... misdaadverslaggever Peter R. de Vries is neergeschoten in Amsterdam?
Triest hoor. Wat bezielt mensen om dit te doen?
Criminelen schieten eerst en dan pas gaan ze praten.
Hij heeft natuurlijk genoeg vijanden. Ik heb mij er wel over verbaasd dat het al niet eerder gebeurd is. Vijf schoten - dat is gewoon een liquidatie.GerefGemeente-lid schreef:... misdaadverslaggever Peter R. de Vries is neergeschoten in Amsterdam?
-
- Verbannen
Laten we hopen dat hij het overleeft.
Zelfs dat is niet zeker: https://www.rd.nl/artikel/123052-moorde ... ft-zwijgenHerman schreef:Criminelen schieten eerst en dan pas gaan ze praten.
Fides Quaerens Intellectum
Niet alleen hopen; biddenGerefGemeente-lid schreef:Laten we hopen dat hij het overleeft.

Een schot in het hoofd. Ik denk dat ze straks het overlijden afkondigen.
Hij leeft gelukkig nogHerman schreef:Een schot in het hoofd. Ik denk dat ze straks het overlijden afkondigen.
Laatst gewijzigd door merel op 06 jul 2021, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen
Is er een storing op de NOS?
Wij kijken RTL 4, liveGerefGemeente-lid schreef:Is er een storing op de NOS?
-
Wat een trieste en laffe daad, ik hoop en bid dat De Vries deze aanslag overleefd. Hij heeft veel goed werk verricht in ons land.
... ik nog maar net mijn tank vol kon tanken?
Er past ruim 70 liter in onze tank, en bij de pomp waar ik was mag je voor max 125 euro tanken.
Als ik de tank dus helemaal leeg zou rijden kon ik hem net wel/net niet meer vol tanken. Stijgt de benzineprijs nog een beetje, dan dus helemaal niet meer.
Nu bleef het beperkt tot rond de 110 euro.
Er past ruim 70 liter in onze tank, en bij de pomp waar ik was mag je voor max 125 euro tanken.
Als ik de tank dus helemaal leeg zou rijden kon ik hem net wel/net niet meer vol tanken. Stijgt de benzineprijs nog een beetje, dan dus helemaal niet meer.
- Niet meer zo actief -

Daar heb je met een Suzuki Celerio géén last van

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tank je twee keer.Mannetje schreef:... ik nog maar net mijn tank vol kon tanken?