Dat is het zeker! Het heeft een hele grote impact en niet alleen op de vakantie zeg maar....Orchidee schreef:Dat is erg naar voor haar zeg!
Vakantie
-
Re: Vakantie
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Maar Denemarken is ook al gauw 700 km.
-
Ja, dat is zo. Maar het is dus minder ver en veel vlakker. We willen gewoon eens kijken hoe dat bevalt en of het een beetje te doen is.refo schreef:Maar Denemarken is ook al gauw 700 km.
Jaco van Westenbrugge
De reis erheen zal je zeker bevallen JvW,als je Oostenrijk en Zwitserland gewend bent. Alleen bij Hamburg kan het wel eens druk zijn.
-
Oostenrijk was ook nooit een probleem hoor qua files en drukte. We reden het eigenlijk meestal binnen de 10/11 uur. Ik moet wel zeggen dat we altijd erg op tijd vertrokken 's morgens.johannes schreef:De reis erheen zal je zeker bevallen JvW,als je Oostenrijk en Zwitserland gewend bent. Alleen bij Hamburg kan het wel eens druk zijn.
Jaco van Westenbrugge
-
Naar voor der, hopelijk kan ze ondanks alles toch genieten tijdens jullie vakantie!
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Dat is erg vervelend Jaco. Ik hoop ook dat jullie vakantie toch geslaagd gaat worden.JvW schreef:Ja, dat is zo. Maar het is dus minder ver en veel vlakker. We willen gewoon eens kijken hoe dat bevalt en of het een beetje te doen is.refo schreef:Maar Denemarken is ook al gauw 700 km.
-
Thanks! Dit jaar slaagt sowieso, want we zijn lekker thuis. De kids gaan op kamp (als het doorgaat) en we krijgen nog wat logees over de vloer (zoals elke vakantie). Zolang het een beetje droog is en niet al te koud komt het wel goed. Beetje fietsen, strand, lekker in de tuin zitten, bbq aan.... Geen klagen zo hoor.Zeeuw schreef:Dat is erg vervelend Jaco. Ik hoop ook dat jullie vakantie toch geslaagd gaat worden.JvW schreef:Ja, dat is zo. Maar het is dus minder ver en veel vlakker. We willen gewoon eens kijken hoe dat bevalt en of het een beetje te doen is.refo schreef:Maar Denemarken is ook al gauw 700 km.
Jaco van Westenbrugge
Je kunt ook altijd nog n dagje naar Goes komen he :-)JvW schreef:Thanks! Dit jaar slaagt sowieso, want we zijn lekker thuis. De kids gaan op kamp (als het doorgaat) en we krijgen nog wat logees over de vloer (zoals elke vakantie). Zolang het een beetje droog is en niet al te koud komt het wel goed. Beetje fietsen, strand, lekker in de tuin zitten, bbq aan.... Geen klagen zo hoor.Zeeuw schreef:Dat is erg vervelend Jaco. Ik hoop ook dat jullie vakantie toch geslaagd gaat worden.JvW schreef:Ja, dat is zo. Maar het is dus minder ver en veel vlakker. We willen gewoon eens kijken hoe dat bevalt en of het een beetje te doen is.refo schreef:Maar Denemarken is ook al gauw 700 km.
-
Ik kom regelmatig in Goes hoor, maar eigenlijk nooit een dagje....Zeeuw schreef:Je kunt ook altijd nog n dagje naar Goes komen he :-)

Jaco van Westenbrugge
Dat begrijp ik. De trein naar Zwitserland en Oostenrijk is echter ook heel comfortabel en goed te doen. Misschien is dat een optie, al dan niet voor een deel van het gezin.JvW schreef:Dat is het zeker! Het heeft een hele grote impact en niet alleen op de vakantie zeg maar....Orchidee schreef:Dat is erg naar voor haar zeg!
-
Dat is zo, maar naar Oostenrijk ga je in de zomer om te lopen. Dus dat is ook niets. We gaan als gezin op vakantie, dus we willen ook als gezin er op uit trekken.DDD schreef:Dat begrijp ik. De trein naar Zwitserland en Oostenrijk is echter ook heel comfortabel en goed te doen. Misschien is dat een optie, al dan niet voor een deel van het gezin.JvW schreef:Dat is het zeker! Het heeft een hele grote impact en niet alleen op de vakantie zeg maar....Orchidee schreef:Dat is erg naar voor haar zeg!
Jaco van Westenbrugge
O. Nou, ik houd wel van wandelen, maar ik weet toch genoeg mensen die naar Oostenrijk of Zwitserland op vakantie gingen en een wandeling van 2 uur toch echt te veel vonden. Dus het is maar net hoe je het bekijkt. En verder is het heel persoonlijk. Ik zou denk ik in jullie geval ook de Franse kust eens overwegen. Yport, Etretat, Honfleur. Prachtige plaatsjes en niet heel ver weg.
-
Yes, daar zijn we al regelmatig geweest. En wandelen in de bergen duurt bij ons meestal zo’n zes uur. Eerste lift omhoog en dan zorgen dat je voor 16:00 weer terug bent.DDD schreef:O. Nou, ik houd wel van wandelen, maar ik weet toch genoeg mensen die naar Oostenrijk of Zwitserland op vakantie gingen en een wandeling van 2 uur toch echt te veel vonden. Dus het is maar net hoe je het bekijkt. En verder is het heel persoonlijk. Ik zou denk ik in jullie geval ook de Franse kust eens overwegen. Yport, Etretat, Honfleur. Prachtige plaatsjes en niet heel ver weg.
Jaco van Westenbrugge
Dat klopt. Wij zijn een keer met kennissen naar Oostenrijk geweest en zij wilden nauwelijks de camping af, hooguit om ergens met de auto heen te rijden. Nu waren onze jongste twee nog erg klein en hebben we er geen punt van gemaakt, maar wel gelijk besloten om niet nog een keer met hen weg te gaan.DDD schreef:O. Nou, ik houd wel van wandelen, maar ik weet toch genoeg mensen die naar Oostenrijk of Zwitserland op vakantie gingen en een wandeling van 2 uur toch echt te veel vonden. Dus het is maar net hoe je het bekijkt. En verder is het heel persoonlijk. Ik zou denk ik in jullie geval ook de Franse kust eens overwegen. Yport, Etretat, Honfleur. Prachtige plaatsjes en niet heel ver weg.