Oftewel: "ik oordeel niet, maar ik vind..."Wim Anker schreef:Ordelen over individuele afwegingen is niet aan ons. Maar lettend op de geest achter deze aanpak is het m.i. beter de mogelijkheden van het programma te laten voor wat het is.Mara schreef:Alleen bij hen?Ad Anker schreef:Wellicht bij hen die zich op grond van Gods Woord niet hebben gevaccineerd?Mara schreef: Hoor je nog iets over een sprake Gods?
Kan vaccineren dan niet samengaan met de overtuiging dat deze crisis een sprake van God is?
COVID-19
Re: COVID-19
Dit is zo kort door de bocht. Inderdaad, blijf verre van deze propaganda.Hugo de Jonge via de NOS schreef:"Zij denken dat je kunt bedanken voor het enige middel dat ons uit deze crisis helpt, maar tegelijkertijd kunt rekenen op de solidariteit en de bescherming van anderen die zich wel laten vaccineren."
-
Hoeveel procent van het vaccin, dat in Engeland is toegediend, werkt na één prik?parsifal schreef:In Engeland is het wel duidelijk dat vaccinaties helpen en veel helpen ook tegen de delta variant. Het vaccin geeft geen 100% bescherming en dat moet je ook niet verwachten. De verdeling van wie op de IC komt is echt wel anders dan eerder.
Nou ja oke dan, wat is het percentage na de tweede prik? En dan voor de delta variant bedoel ik.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
Ja hij scheert iedereen over een kam, ik zou inzetten op HCQ en invermectine bij de zwakkere in plaats van vaccineren. Alhoewel ik begrijp dat het ook moeilijk is om de juiste keuze te maken, maar kom op, we zijn 1,5 jaar verder, alleen maar geld gestopt in de “nieuwe testsamenleving”. Op deze manier komen we er niet uit.Ad Anker schreef:Dit is zo kort door de bocht. Inderdaad, blijf verre van deze propaganda.Hugo de Jonge via de NOS schreef:"Zij denken dat je kunt bedanken voor het enige middel dat ons uit deze crisis helpt, maar tegelijkertijd kunt rekenen op de solidariteit en de bescherming van anderen die zich wel laten vaccineren."
De regels zijn zwaar zwaar buiten proportioneel, de IFR is niet hoog genoeg voor de ziekteklasse die nu toegekend word.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
- Ora et labora
Velen gaan er automatisch vanuit als je je laat vaccineren dan ben je onaantastbaar voor die besmetting.
Maar uiteindelijk gaat die vlieger niet perse op. Je kan nog steeds vatbaar zijn voor kwalen enz.
Als je allergisch ben voor bepaalde vaccinaties dan ben je...als het verkeerd uitpakt zeer slecht af.
Maar uiteindelijk gaat die vlieger niet perse op. Je kan nog steeds vatbaar zijn voor kwalen enz.
Als je allergisch ben voor bepaalde vaccinaties dan ben je...als het verkeerd uitpakt zeer slecht af.
We live just like a day in this world... It is better to be whit our Lord then enywhere else.
Dan hebben velen niet zo goed opgelet. Vanaf het begin is gecommuniceerd dat je zeker nog wel besmet kan worden. Wel daalt het risico op ziekenhuisopname en overlijden fors.Ora et labora schreef:Velen gaan er automatisch vanuit als je je laat vaccineren dan ben je onaantastbaar voor die besmetting.
Welke allergieën zijn er na vaccinaties en hoezo loopt het dan zeer slecht af?
- Dodo
Er wordt zoveel geleuterd over bijwerkingen. Een jonge man die ik ken, wil niet dat zijn vrouw zich laat inenten, want "je weet niet wat het doet met de vruchtbaarheid".
Er is geen enkele reden voor zulke ideeën!
Weet jij wel wat het doet met vruchtbaarheid dan?Dodo schreef:Er wordt zoveel geleuterd over bijwerkingen. Een jonge man die ik ken, wil niet dat zijn vrouw zich laat inenten, want "je weet niet wat het doet met de vruchtbaarheid".
Nietseilander schreef:Weet jij wel wat het doet met vruchtbaarheid dan?Dodo schreef:Er wordt zoveel geleuterd over bijwerkingen. Een jonge man die ik ken, wil niet dat zijn vrouw zich laat inenten, want "je weet niet wat het doet met de vruchtbaarheid".
Da's mooi. Vooral die onderbouwing.
En jij bent door opleiding en ervaring in staat om dit aan te bevelen?HersteldHervormd schreef:
Ja hij scheert iedereen over een kam, ik zou inzetten op HCQ en invermectine bij de zwakkere in plaats van vaccineren.
Hydroxycloroquine werkt juist averechts, zo blijkt uit studies. Het belemmert bepaalde witte bloedlichaampjes.
Vaccinatie dempt de werking van het virus. En dat leidt tot minder druk op de zorg.Ora et labora schreef:Velen gaan er automatisch vanuit als je je laat vaccineren dan ben je onaantastbaar voor die besmetting.
Waarom zou je allerlei onzinnige claims moeten weerleggen met uitgebreide onderbouwing?eilander schreef:Da's mooi. Vooral die onderbouwing.
Daar kun je bijvoorbeeld voor kiezen vanuit de hoop, dat de ander de onzin van zijn of haar visie gaat inzien.Ambtenaar schreef:Waarom zou je allerlei onzinnige claims moeten weerleggen met uitgebreide onderbouwing?
Wappies en mensen die tegen wappies aanschurken laten zich niet overtuigen door redelijke argumenten.Adagio schreef:Daar kun je bijvoorbeeld voor kiezen vanuit de hoop, dat de ander de onzin van zijn of haar visie gaat inzien.