J.C. Philpot schreef:HelaasBezorgd schreef:2
Anders hadden we even onder het genot van een bak koffie alle Refoforum problemen opgelost.

J.C. Philpot schreef:HelaasBezorgd schreef:2
Anders hadden we even onder het genot van een bak koffie alle Refoforum problemen opgelost.
Wij hopen ook naar Oostenrijk te gaan, geboekt bij een organisatie van christelijke signatuur. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Ja inderdaad, dat is echt irritant, ik heb nu wel een reisapp met alle regels. Die app is van de overheid, dus het zal hopelijk wel het meest actuele zijn?Terri schreef:Wij naar België , maar ook daar kom ik niet helemaal uit hoe het nu zit.HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Een formulier tekenen 48 uur van te voren, maar als je dat gaat invullen, lijkt het over bus en vliegreizen te gaan, kortom een wirwar aan regels die steeds veranderen.....en op elke site staat wel weer wat anders.
Leuk, wij gaan in de buurt van Innsbruck, jullie?Maanenschijn schreef:Wij hopen ook naar Oostenrijk te gaan, geboekt bij een organisatie van christelijke signatuur. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Hebalm heet het plekje, Karinthië.HersteldHervormd schreef:Leuk, wij gaan in de buurt van Innsbruck, jullie?Maanenschijn schreef:Wij hopen ook naar Oostenrijk te gaan, geboekt bij een organisatie van christelijke signatuur. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Komen ze ook al in jouw dorp ja??eilander schreef:Het ziet er naar uit dat wij in de provincie blijven die jaarlijks vele vakantiegangers ontvangtZeeuw schreef:Daar is die kinderbijslag voor toch? :-). Wij gaan in de laatste week augustus en eerste september (vakantie valt laat). Die laatste week is heel goedkoop.eilander schreef:Het moet ook nog een beetje te betalen zijn.. Dus ja, wat zeur ik eigenlijk...
Leuk, voor mij ook, mijn vrouw is er al enkele keren geweest.Maanenschijn schreef:Hebalm heet het plekje, Karinthië.HersteldHervormd schreef:Leuk, wij gaan in de buurt van Innsbruck, jullie?Maanenschijn schreef:Wij hopen ook naar Oostenrijk te gaan, geboekt bij een organisatie van christelijke signatuur. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Het wordt de eerste keer Oostenrijk.
Nee gelukkig niet.GerefGemeente-lid schreef:Komen ze ook al in jouw dorp ja??eilander schreef:Het ziet er naar uit dat wij in de provincie blijven die jaarlijks vele vakantiegangers ontvangt. Dus ja, wat zeur ik eigenlijk...
Als je de laatste 3 weken in regio zuid (vanaf 14-8) vakantie hebt dan wordt het moeilijk om 2 weken weg te gaan met Vakanz. Deze keer niet.Bezorgd schreef:Gaan er nog forummers met Vakanz mee dit jaar?
Wij hopen naar Limburg te gaan.
Kan ik daar nog forummers ontmoeten?
Ik begreep net dat dat met kroketten een stuk soepeler gaat.Bezorgd schreef:J.C. Philpot schreef:HelaasBezorgd schreef:2
Met bier idd. Dan heb je de beste gesprekken.Zita schreef:Ik begreep net dat dat met kroketten een stuk soepeler gaat.Bezorgd schreef:J.C. Philpot schreef: Helaas
Helemaal eens met je opmerking over Oostenrijk! Zwitserland ben ik nog nooit geweest, dus daar kan ik niets over zeggen.Bertiel schreef:Oostenrijk, dan wil je ieder jaar.
Vond Zwitserland ruiger / mooier. Maar dat laat mijn salaris niet ieder jaar toe![]()
Wel vrij ergens augustus maar geen vakantie
Hoorde van de week op de radio dat de ANWB de meest recente informatie heeft over coronaregels in alle landen.HersteldHervormd schreef:
Ja inderdaad, dat is echt irritant, ik heb nu wel een reisapp met alle regels. Die app is van de overheid, dus het zal hopelijk wel het meest actuele zijn?
Wat wil je weten over Denemarken? We zijn er vorig jaar geweest en gaan er nu weer naar toe.JvW schreef: Helemaal eens met je opmerking over Oostenrijk! Zwitserland ben ik nog nooit geweest, dus daar kan ik niets over zeggen.
Onze ervaringen in Oostenrijk zijn heel erg goed, zeker met een gezin. Veel afwisseling en veel leuke dingen ook voor de kinderen.
De kinderen gaan het liefst elk jaar naar Oostenrijk, maar voor ons zit dat er (zeer waarschijnlijk) niet meer in helaas. We willen gaan kijken of Denemarken iets voor ons is, iemand nog tips?