Een christelijk vakantiepark. Maar meer dan 6 kinderen moet je niet hebbenJ.C. Philpot schreef:Ik hoop ook met mijn gezin naar Vakanz in Limburg te gaan. Je bent welkom om een bakkie te doen.Bezorgd schreef:Gaan er nog forummers met Vakanz mee dit jaar?
Wij hopen naar Limburg te gaan.
Kan ik daar nog forummers ontmoeten?
Vakantie
Re: Vakantie
Ja, de grootste bungalows op het park zijn 8-persoons dus kan VakanZ ook geen grotere huren. Op Landsrade in Gulpen kun je een wel 10-, 12,- 15- of 25persoons bungalow huren. Vorig jaar was ik de 15-persoons. Mooi en ruim op een heel rustig park.eilander schreef:Een christelijk vakantiepark. Maar meer dan 6 kinderen moet je niet hebbenJ.C. Philpot schreef:Ik hoop ook met mijn gezin naar Vakanz in Limburg te gaan. Je bent welkom om een bakkie te doen.Bezorgd schreef:Gaan er nog forummers met Vakanz mee dit jaar?
Mooi park daar in een prachtige omgeving.Bezorgd schreef:Gaan er nog forummers met Vakanz mee dit jaar?
Wij gaan wel met Vakanz, maar dit jaar naar Odenwald.
Je kan 2 huisjes huren. Kan je gelijk zien of ze (de ouderen) zelfstandig zijn.eilander schreef:Een christelijk vakantiepark. Maar meer dan 6 kinderen moet je niet hebbenJ.C. Philpot schreef:Ik hoop ook met mijn gezin naar Vakanz in Limburg te gaan. Je bent welkom om een bakkie te doen.Bezorgd schreef:Gaan er nog forummers met Vakanz mee dit jaar?
Het moet ook nog een beetje te betalen zijn.
Daar is die kinderbijslag voor toch? :-). Wij gaan in de laatste week augustus en eerste september (vakantie valt laat). Die laatste week is heel goedkoop.eilander schreef:Het moet ook nog een beetje te betalen zijn.
Het ziet er naar uit dat wij in de provincie blijven die jaarlijks vele vakantiegangers ontvangtZeeuw schreef:Daar is die kinderbijslag voor toch? :-). Wij gaan in de laatste week augustus en eerste september (vakantie valt laat). Die laatste week is heel goedkoop.eilander schreef:Het moet ook nog een beetje te betalen zijn.
Heerlijke provincie moet dat zijn...wij gaan richting het Franse. Kamperen, maar dan verre van Spartaans geloof ik.eilander schreef:Het ziet er naar uit dat wij in de provincie blijven die jaarlijks vele vakantiegangers ontvangtZeeuw schreef:Daar is die kinderbijslag voor toch? :-). Wij gaan in de laatste week augustus en eerste september (vakantie valt laat). Die laatste week is heel goedkoop.eilander schreef:Het moet ook nog een beetje te betalen zijn.. Dus ja, wat zeur ik eigenlijk...
Hopelijk kunnen we naar Duitsland. Cijfers van vandaag stemmen mij niet hoopvol. Met name de trend in de cijfers...
Maar, wie weet kan het wel, gewoon even eruit.
Maar, wie weet kan het wel, gewoon even eruit.
- Niet meer zo actief -
Wij naar België , maar ook daar kom ik niet helemaal uit hoe het nu zit.HersteldHervormd schreef:Wij hopen naar Oostenrijk te gaan, we kunnen de dag van te voren nog kosteloos annuleren. Wel heel benieuwd hoe alles loopt, ik vind dat er nog steeds een hoop onduidelijkheden zijn rondom het reizen.
Een formulier tekenen 48 uur van te voren, maar als je dat gaat invullen, lijkt het over bus en vliegreizen te gaan, kortom een wirwar aan regels die steeds veranderen.....en op elke site staat wel weer wat anders.
Ditbenik schreef:Jawel.Bezorgd schreef:Gaan er nog forummers met Vakanz mee dit jaar?
J.C. Philpot schreef:Ik hoop ook met mijn gezin naar Vakanz in Limburg te gaan. Je bent welkom om een bakkie te doen.
Ah leuk, wij vanaf 23 juli . En jullie?
Je kunt er een tentje bij zetten!eilander schreef:Een christelijk vakantiepark. Maar meer dan 6 kinderen moet je niet hebbenJ.C. Philpot schreef:Ik hoop ook met mijn gezin naar Vakanz in Limburg te gaan. Je bent welkom om een bakkie te doen.Bezorgd schreef:Gaan er nog forummers met Vakanz mee dit jaar?
- J.C. Philpot
Wij van 7-21 augustus.Bezorgd schreef:Ah leuk, wij vanaf 23 juli . En jullie?J.C. Philpot schreef:Ik hoop ook met mijn gezin naar Vakanz in Limburg te gaan. Je bent welkom om een bakkie te doen.
Hoeveel weken ga je?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
2J.C. Philpot schreef:Wij van 7-21 augustus.Bezorgd schreef:Ah leuk, wij vanaf 23 juli . En jullie?J.C. Philpot schreef:Ik hoop ook met mijn gezin naar Vakanz in Limburg te gaan. Je bent welkom om een bakkie te doen.
Hoeveel weken ga je?
- J.C. Philpot
HelaasBezorgd schreef:2
Anders hadden we even onder het genot van een bak koffie alle Refoforum problemen opgelost.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield