ugh ik had je laatste posting niet gelezen.Oorspronkelijk gepost door Egbert
:sne Jacob! :sne
asielzoekers
goed verder over de asiel zoekers.
We moeten altijd zoeken naar voorbeelden in de bijbel.
2 Vergeet de herbergzaamheid niet; want hierdoor hebben sommigen onwetend engelen geherbergd.
3 Gedenkt der gevangenen, alsof gij mede gevangen waart; en dergenen, die kwalijk gehandeld worden, alsof gij ook zelven in het lichaam kwalijk gehandeld waart
We moeten altijd zoeken naar voorbeelden in de bijbel.
2 Vergeet de herbergzaamheid niet; want hierdoor hebben sommigen onwetend engelen geherbergd.
3 Gedenkt der gevangenen, alsof gij mede gevangen waart; en dergenen, die kwalijk gehandeld worden, alsof gij ook zelven in het lichaam kwalijk gehandeld waart
Kan ook aan jouw eigen waarneming liggen..........Oorspronkelijk gepost door anemoonje leest niet veel op osw, begrijp ikOorspronkelijk gepost door jacobeff weer een prikkelende opmerking naar jou toe anemoon. Hoe komt het toch altijd dat ik bij jou het volgende denkt.; Tjonge wat heeft die het toch prima met zichzelf getroffen.Oorspronkelijk gepost door anemoonik voel me niet aangesprokenWe vergeten alleen zo vaak andere naasten. Die misschien zelfs wel dichter bij wonen, familie zijn, etc. etc.
maar ik moest vroeger dit leren; dat zelfs onze beste werken met zonden zijn besmet.
En in dat licht lijkt me het een misplaatste opmerking dat jij je niet voelt aangesproken. Misschien hoeft dat ook niet, maar loop er niet zo mee te koop.
(dit is natuurlijk ook off-topic, maar ik lees het nu pas, en kan er anders niet meer op reageren)
nu maar weer on-topic dan
-
Volgens mij bedoel je mijn posting. Ik bezoek zelf ook een asielzoeker. Mijn persoonlijke gedachte was dat we soms langs 'eigen' volk in nood heenkijken. Als jij dat miauwen, leuteren, generaliseren, offtopic vind, kun je het beste 1 ding doen Anemoon: je biezen pakken bij OSW. Je raaskalt zo over me heen. Jij die denkt altijd het goede voorbeeld te moeten geven. Volgens mij sla je de plank hier volledig mis en ga je voor mij te ver.Oorspronkelijk gepost door anemoon
wat zit je nou toch allemaal te leuteren man?
dit is een topic over asielzoekers
dan beginnen er ineens mensen te praten over hollanders in armoe
dat is al behoorlijk off-topic
daarop wordt geattendeerd
dan beginnen ze weer te miauwen over:
ja, we kijken wel naar verre naasten, maar vergeten de mensen in de familie of dichtbij
ten eerste is dat generaliserend
en ten tweede is dat nog weer meer off-topic
en daarom schreef ik dat ik me niet aangesproken voelde
want het gaat daar gewoon niet over asielzoekers, waarover de topic wel gaat
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
Ik wil maar 1 ding: dat jij niet zo plompverloren over mij heen blaast. Dat siert een christen niet.Oorspronkelijk gepost door anemoonik weet wel dat je dit wilkun je het beste 1 ding doen Anemoon: je biezen pakken bij OSW
je bent niet de enige
-
Je leest misschien wat moeilijk. Zal ik je niet kwalijk nemen. Ik hoop dat je het nu begrijpt en je osw-leven zult verbeteren.Oorspronkelijk gepost door anemoon
als dat het enige is wat je wil
dan kies je maar een vreemde manier om dat te verwoorden...
-