Jarigen!
Bedankt allemaal!!!
Ook ik heb nog een paar punten kersenvlaai over...
Het was een hele mooie dag. Ik heb wel eens sneeuw op mijn verjaardag gehad, maar ook wel eens zulk warm weer dat we de hele dag buiten gezeten hebben. Deze keer moest ik gewoon werken. Maar 's avonds voelde ik me helemaal jarig hoor! Hoe "oud" ben jij trouwens geworden Refo? En nog leuke cadeautjes gehad?
Het was een hele mooie dag. Ik heb wel eens sneeuw op mijn verjaardag gehad, maar ook wel eens zulk warm weer dat we de hele dag buiten gezeten hebben. Deze keer moest ik gewoon werken. Maar 's avonds voelde ik me helemaal jarig hoor! Hoe "oud" ben jij trouwens geworden Refo? En nog leuke cadeautjes gehad?
refo is 2005 geworden (als ik het forum mag geloven).... Heb jij nog leuke lieve schattige, fijne, geweldig toffe cadeautjes gekregen??!!Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Bedankt allemaal!!!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gekregen:
- De stad van God van Augustinus.
- In de hope des eeuwigen levens van Mastenbroek.
- (paas)eitjes
- een steen met 'mijn vader is een kei' erop.
- Psalms for today.
- 4CD met orgel van Feike Asma, KJ Mulder. Improvisaties op geestelijke liederen
- Boekje over Natuurlunde en christendom. Ben de titel even kwijt.
Vanmiddag komt er mogelijk nog een nalezing.
Dus misschien heb ik wel samen met Marjan bij de boeken staan snuffelen?
- De stad van God van Augustinus.
- In de hope des eeuwigen levens van Mastenbroek.
- (paas)eitjes
- een steen met 'mijn vader is een kei' erop.
- Psalms for today.
- 4CD met orgel van Feike Asma, KJ Mulder. Improvisaties op geestelijke liederen
- Boekje over Natuurlunde en christendom. Ben de titel even kwijt.
Dus misschien heb ik wel samen met Marjan bij de boeken staan snuffelen?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Beetje jammer(paas)eitjes

Vroeger waren het de onvermijdelijke asbakken, nu zijn het keien. Maar ze zijn wel heel leuk, en ze gaan lang meeeen steen met 'mijn vader is een kei' erop.

Zag je iemand waarvan je dacht: Dát is ze? :$Dus misschien heb ik wel samen met Marjan bij de boeken staan snuffelen?
Helaas, ik was er niet en ik kom er ook niet. Geen tijd ondanks de goede voornemens. Maandag een jarige, vanavond onverwacht weg etc etc.

Be yourself, there are plenty of others.
Ik heb ook nog het nieuwste model van de Senseo gekregen!
Er zit een USB aansluiting bij, zodat ik steeds de nieuwste smaken kan downloaden. Da's echt handig.
Er zit een USB aansluiting bij, zodat ik steeds de nieuwste smaken kan downloaden. Da's echt handig.
--------------
- Miscanthus