Of het geeft een boost aan je gevoel als doorzetterDDD schreef:Heel goed. Maar ik heb het idee dat mijn stijging op de ranglijst vooral veroorzaakt wordt door mensen die gestopt zijn. Dat maakt mij dan weer ootmoedig.

Of het geeft een boost aan je gevoel als doorzetterDDD schreef:Heel goed. Maar ik heb het idee dat mijn stijging op de ranglijst vooral veroorzaakt wordt door mensen die gestopt zijn. Dat maakt mij dan weer ootmoedig.
Nooit te laat om te leren.DDD schreef:Nou, een doorzetter ben ik niet speciaal, geloof ik. Dat heb ik in mijn jeugd nooit hoeven oefenen.
Nee hoor. Al ben ik er inmiddels wel achter dat 'het' advies van de GGD niet bestaat. Een wandeling in een rustig gebied wordt echt niet verboden of afgeraden, integendeel.windorgel schreef:Het is gewoon tegen het advies vd GGD.
Het punt is dat als er wat gebeurt, het een risico is. Dus je stort ter aarde, omstanders gaan je reanimeren en het virus dwarrelt ze om de oren of ze likken het van je af. Levensgevaarlijk!eilander schreef:Nee hoor. Al ben ik er inmiddels wel achter dat 'het' advies van de GGD niet bestaat. Een wandeling in een rustig gebied wordt echt niet verboden of afgeraden, integendeel.windorgel schreef:Het is gewoon tegen het advies vd GGD.
Hoezo is dat kul? Als je positief bent dan zul je bij reanimatie zeker virusdeeltjes verspreiden. En het virus IS levensgevaarlijk. Daar ben ik de afgelopen weken wel achter gekomen.Ad Anker schreef:Het punt is dat als er wat gebeurt, het een risico is. Dus je stort ter aarde, omstanders gaan je reanimeren en het virus dwarrelt ze om de oren of ze likken het van je af. Levensgevaarlijk!eilander schreef:Nee hoor. Al ben ik er inmiddels wel achter dat 'het' advies van de GGD niet bestaat. Een wandeling in een rustig gebied wordt echt niet verboden of afgeraden, integendeel.windorgel schreef:Het is gewoon tegen het advies vd GGD.
Volslagen kul natuurlijk, om positief getest of in quarantaine niet buiten te mogen wandelen. GGD adviseert ook nog eens inconsequent. Het enige te volgen advies is het eigen gezonde verstand.
Precies. Maar hoorde juist vanmorgen dat iemand door de GGD afgeraden werd een rondje te fietsen in de polder. Juist om die reden. Stel je voor...eilander schreef:Ja, dat vind ik toch wel een typisch voorbeeld van hoe gek we elkaar maken in deze tijd. Natuurlijk is het een gevaarlijk virus, maar om nu al die tijd binnen te zitten en nog geen ommetje in de polder te doen omdat er een ontstellend kleine kans is op een reanimatie... En echt, de GGD adviseert dit niet. Althans niet bij iedereen.
Nogmaals: als je positief getest bent behoor je naar mijn mening thuis te blijven. De kans dat je iemand besmet zal klein zijn, maar is wel aanwezig.Ad Anker schreef:Precies. Maar hoorde juist vanmorgen dat iemand door de GGD afgeraden werd een rondje te fietsen in de polder. Juist om die reden. Stel je voor...eilander schreef:Ja, dat vind ik toch wel een typisch voorbeeld van hoe gek we elkaar maken in deze tijd. Natuurlijk is het een gevaarlijk virus, maar om nu al die tijd binnen te zitten en nog geen ommetje in de polder te doen omdat er een ontstellend kleine kans is op een reanimatie... En echt, de GGD adviseert dit niet. Althans niet bij iedereen.
Dat is ook vergezocht en niet terecht. Je wordt gewoon niet beademd op dit moment.Dodo schreef:Dat van die reanimatie lijkt me vergezocht, maar naar buiten gaan betekent een hogere kans op contacten. Dat is gewoon zo. Ook in een stille polder, want je bent echt niet de enige die de rust op wil zoeken.
Maar je kunt daar vijf meter afstand houden. Je passeert elkaar tien seconden. Nou, ik blijf echt niet binnen als het zó kan.Dodo schreef:Dat van die reanimatie lijkt me vergezocht, maar naar buiten gaan betekent een hogere kans op contacten. Dat is gewoon zo. Ook in een stille polder, want je bent echt niet de enige die de rust op wil zoeken.
Natuurlijk niet. Het is echt de angstculruur vsn onze dagen. Om bang van te worden. En JvW, ik vind je reden oneigenlijk. Mijn vrouw werkt zich al een jaar drie slagen in de rondte en toch blijf ik bij mijn standpunt. We moeten alstublieft nuchter blijven.eilander schreef:Maar je kunt daar vijf meter afstand houden. Je passeert elkaar tien seconden. Nou, ik blijf echt niet binnen als het zó kan.Dodo schreef:Dat van die reanimatie lijkt me vergezocht, maar naar buiten gaan betekent een hogere kans op contacten. Dat is gewoon zo. Ook in een stille polder, want je bent echt niet de enige die de rust op wil zoeken.