Beste mensen..
Tip...
op de site van de Vereniging eigen huis kun je calculeren of de OZB voor jullie huis wel klopt!
mvrgr.
RvP
[Aangepast op 16/3/05 door RvP]
Wat betaal jij aan OZB?
Een van mijn principes is nooit medelijden te hebben met mensen die veel belasting moeten betalen. Die mensen hebben het blijkbaar nog niet zo slecht.Oorspronkelijk gepost door anemoonenfin...Oorspronkelijk gepost door anemoondat heb je mooi goed pim!Oorspronkelijk gepost door PimaanvullingOorspronkelijk gepost door anemoon
k zou zeggen: mensen, kom gezellig allemaal in het noorden wonen
daar zijn de prijzen laag en de ozb tarieven ook
zo zie je maar weer
ieder nadeel heeft ook weer zijn voordeel
Je kan alleen niet naar OSW meetings, SRA avonden, etc.
Kortom, je staat een beetje buiten het sociale leven. Verder is het wel aardig!![]()
en dat het verder wel aardig ik klopt ook wel hoor, we hebben een behoorlijk groot huis, kamer van meer dan 10 meter lang, een keuken van een meter of 6 (17 kastjes)
een bijkeuken van 7 meter een garage van 10 meter, 3 slaapkamers, 1 kleine, 1 grote en 1 hele grote (meer dan 6 meter lang)
vaste trap naar volgende verdieping met een extra kamer met vaste wastafel, telefoon en internetaansluitingen...
fantastische tuin en een uitzicht tot aan de horizon
taxatiewaarde weet ik niet uit mijn hoofd, maar in ieder geval onder de 140000...
nou ja, dan maar niet naar de meeting...:,
slik...
ehm...
vanmiddag kwam de post
en die deed een paar brieven door de deur
ennehhhmmm....
daar was de nieuwe aanslag ozb bij
nouja, dat was dus even slikken
want we zijn ook even met 65% in waarde gestegen, en daarmee komen we zelfs in het noorden nu boven de 2 ton