Wat betaal jij aan OZB?

Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

OZB= Ontzettend Zure Belastingaanslag :,
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
OZB= O Zama Binladen?
Onz Zoort Belaztingen
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door limosa ze hebben niet teruggerekend naar een fictieve waarde per 1-1-2003, da's eigenlijk oneerlijk dan toch?
Hoe zouden ze dat fictieve bedrag moeten berekenen dan? De betaalde bouwtermijnen?
nee, de voor dat soort woningen gemiddelde waardestijging in rekening brengen. stel dat die prijs die je noemt de prijs per 1-1-2004 was dan moet de voor dat soort huizen in die omgeving gemiddelde waardestijging tussen 1-1-2003 en 1-1-2004 eraf getrokken worden. lijkt mij eerlijk
Er zijn gelijke woningen in de omgeving verkocht na de oplevering, w.o. het huis van onze buren. Die zijn echter voor meer dan het getaxeerde bedrag verkocht.
Het WOZ bedrag dat voor ons huis is berekend is de prijs die de aannemer en wij begin 2002 zijn overeengekomen. In mei 2002 zijn ze gestart met de bouw, in oktober 2003 is het huis opgeleverd.
oh, dan gaat de tijd harder dan ik dacht en is mijn vraag niet relevant, ik dacht dat je vorig jaar dat huis betrokken had maar 't was al in 2003
Daphne

Bericht door Daphne »

OZB= O Zama Binladen?
Onz Zoort Belaztingen
:eur:eur:eur

daarom hoef ik niets te betalen... k ben geen refo! (Weer een voordeel!!!!!!!!!!!) :du
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door limosa
oh, dan gaat de tijd harder dan ik dacht en is mijn vraag niet relevant, ik dacht dat je vorig jaar dat huis betrokken had maar 't was al in 2003
Dat hebben wij ook. Je kijkt er voor je idee heel lang naar uit en voor je het weet zit je er ruim een jaar.
Lecram

Bericht door Lecram »

OZB= O Zama Binladen?
Onz Zoort Belaztingen

daarom hoef ik niets te betalen... k ben geen refo! (Weer een voordeel!!!!!!!!!!!) :du
Maak jij je maar geen zorgen: je Oompie Zorgt voor de Betaling
Daphne

Bericht door Daphne »

OZB= O Zama Binladen?
Onz Zoort Belaztingen

:t:t:t:t:t ja? :du heb jij dat geregeld????? :ki
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Andre

Bericht door Andre »

OZB= O Zama Binladen?
Onz Zoort Belaztingen

heeft Daphne een suikeroompie dan?:$:$:$ tsjonge wat een mazzelaar!
lammert
Contacteer:

Bericht door lammert »

Ik betaal dit jaar aan OZB 193 Euro,
in 2004 was dat nog 159 Euro!

:?
refo

Bericht door refo »

De waarden moeten meer actueel worden. In Gouda is daarom een correctie toegepast op de waarde per 1-1-03 van een paar procent. Neerwaarts !
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Pfff geen idee, kreeg vorige week van de gemeente Rijssen wel twee giro's van elk 450 euri.:?:?:?:?
Daartegenover staat dat de huizen in Rijssen geen dr*l kosten.

En jij riep pas nog dat je 10% salarisverhoging hebt gekregen :,
refo

Bericht door refo »

Duur is een relatief begrip. Als je jarenlang gewend bent dat huizen geen dr*l kosten en nu kosten ze een halve dr*l, dan is dat nog steeds goedkoop.

Maar het lijkt inderdaad of het oosten wat bijtrekt qua prijzen. In friesland is het nog steeds goedkoop.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lecram

Bericht door Lecram »

Pfff geen idee, kreeg vorige week van de gemeente Rijssen wel twee giro's van elk 450 euri.:?:?:?:?
Daartegenover staat dat de huizen in Rijssen geen dr*l kosten.

En jij riep pas nog dat je 10% salarisverhoging hebt gekregen :,

Pardon. De huizen zijn hier ook reteduur. Denk dat ze weinig onderdoen voor de huizen bij jullie. Huizen in aanliggende gemeenten zijn zeker 20% goedkoper. Huizen in Rijssen zijn duur.
Dan moet je toch echt eens naar Funda gaan voor wat vergelijkingen. Voor 2,5 ton heb je in Rijssen een behoorlijke 2-onder1-kap of zelfs vrijstaand. In iig voor onder de 3 ton. 2-onder-1-kap kost in Barendrecht vanaf zo'n 4 ton en vrijstaand gaat al richting de 5 ton.
Dat scheelt aanzienlijk.
refo

Bericht door refo »

DEZE woning kost in Gouda echt wel heel wat meer dan 200.000 euro.

Ik zie hierook nog een vrijstaand spul met 495 meter grond en 450 meter inhoud. Vraagprijs 239000. 't Is een oud geval zo te zien, maar voor minder dan een ton of vier gaat zoiets hier echt niet weg.

[Aangepast op 8/3/05 door refo]
--------------
Plaats reactie