nwe donor wet wat vind jij
nwe donor wet wat vind jij
zie
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1204875
Ik ben het er niet mee eens dit is de omgekeerde wereld van de democratie
als ikiets wil zeg ik het en niet andersom
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=1204875
Ik ben het er niet mee eens dit is de omgekeerde wereld van de democratie
als ikiets wil zeg ik het en niet andersom
moet er niet aan denken dat de overheid een dergelijke stunt uithaalt met euthanasie....
draaf ik door ???? kweet het niet inj dit gekke land met straks een niet te verteren europese grondwet !
Kost namelijk geld al die zieke mensen dus waarom niet euthaniseren ? als je het niet wilt moet je het ff zeggen
het wordt echt steeds gekker hier
draaf ik door ???? kweet het niet inj dit gekke land met straks een niet te verteren europese grondwet !
Kost namelijk geld al die zieke mensen dus waarom niet euthaniseren ? als je het niet wilt moet je het ff zeggen
Ik ben het wel met Limosa eens. Het is treurig dat mensen niet bewust een keuze maken, welke keuze dan ook.
Maar een geenbezwaarsysteem wil ik niet. Dat hebben verzekeringen me al een paar keer geprobeerd te lappen. Kom nou, ik ben bijdehand genoeg om mijn eigen zaken te regelen.
Maar een geenbezwaarsysteem wil ik niet. Dat hebben verzekeringen me al een paar keer geprobeerd te lappen. Kom nou, ik ben bijdehand genoeg om mijn eigen zaken te regelen.
Be yourself, there are plenty of others.
Je hebt wel gelijk, maar het klinkt wel een beetje sarcastisch vind ik. Heb ik ook weleens last van hoor, dat ik sarcastisch word over iets wat ik niet begrijp.Oorspronkelijk gepost door Lambertus
moet er niet aan denken dat de overheid een dergelijke stunt uithaalt met euthanasie....
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Helemaal voor ... De ChristenUnie krijgt nog steeds niet mijn stem, maar sinds vandaag wel weer een beetje meer sympathie. 
Vind het inderdaad jammer dat het op deze manier moet (druist in tegen mijn liberale politieke principes), maar het gaat om het welzijn van mensen.
Het voorstel van Hoogervorst vond ik ook wel aardig: donoren krijgen voorrang wanneer zij een orgaan nodig hebben.

Vind het inderdaad jammer dat het op deze manier moet (druist in tegen mijn liberale politieke principes), maar het gaat om het welzijn van mensen.
Het voorstel van Hoogervorst vond ik ook wel aardig: donoren krijgen voorrang wanneer zij een orgaan nodig hebben.
-
Heel goed voorstel!
Jaren geleden hebben we allemaal een brief thuis gehad. Bedroevend laag percentage heeft deze toen teruggestuurd. Schandalig eigenlijk. Reden zal wel zijn dat het voor de meesten niet leeft.
Zelfde soort vraagstuk vind ik of je mensen die geen donor willen zijn ook donororganen zou moeten weigeren. ???
Jaren geleden hebben we allemaal een brief thuis gehad. Bedroevend laag percentage heeft deze toen teruggestuurd. Schandalig eigenlijk. Reden zal wel zijn dat het voor de meesten niet leeft.
Zelfde soort vraagstuk vind ik of je mensen die geen donor willen zijn ook donororganen zou moeten weigeren. ???
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
Eerlijk gezegd vind ik het tot de plichten van een christen behoren. Trouwens, ook van een jood, moslim, boeddhist, of atheïst.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwIngevuld. Ben benieuwd hoe het zit met onze verantwoordelijkheden.Oorspronkelijk gepost door Bar Yamino
Misschien aardig idee voor een peiling?