'Baby aan boord'
LONDEN - Zwangere vrouwen krijgen in de Londense ondergrondse een speciaal herkenningsteken. De button moet ervoor zorgen dat medepassagiers hun plaats aan de aanstaande moeders afstaan.
Met de slogan 'Baby aan boord' zijn de vrouwen direct herkenbaar en hoeven ze niet zelf om een zitplaats te vragen, hoopt de London Underground. Zwangere vrouwen durven andere passagiers niet te vragen om voor hen op te staan, meldde de BBC gisteren uit een onderzoek dat de ondergrondse liet uitvoeren.
ANP
...................................
uit beleefdheid ga je toch al staan!!!
'Baby aan boord'
In nederland schijnen ze al een speciaal herkenningsteken te hebben, nl een dikke buik.Oorspronkelijk gepost door Andre
'Baby aan boord'
LONDEN - Zwangere vrouwen krijgen in de Londense ondergrondse een speciaal herkenningsteken. De button moet ervoor zorgen dat medepassagiers hun plaats aan de aanstaande moeders afstaan.
Met de slogan 'Baby aan boord' zijn de vrouwen direct herkenbaar en hoeven ze niet zelf om een zitplaats te vragen, hoopt de London Underground. Zwangere vrouwen durven andere passagiers niet te vragen om voor hen op te staan, meldde de BBC gisteren uit een onderzoek dat de ondergrondse liet uitvoeren.
ANP
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
:,:,:,Oorspronkelijk gepost door EgbertIn nederland schijnen ze al een speciaal herkenningsteken te hebben, nl een dikke buik.Oorspronkelijk gepost door Andre
'Baby aan boord'
ANP
Maar ik vind het een leuk initiatief. Misschien een beetje krom, maar het is gewoon positief. Met duizenden van dit soort kleine initiatiefjes bereik je erg veel.
Gezamenlijke hondentoiletten waar de honden hun gang kunnen gaan en de eigenaren gezellig kunnen praten. Hoewel dit, gezien de reactie van honden op elkaar, misschien ook weer niet zo'n erg vredelievend plan is. 
Maar er borrelen nu toch wel allerlei ideeën in me op. Hier ga ik even een nachtje over slapen...

Maar er borrelen nu toch wel allerlei ideeën in me op. Hier ga ik even een nachtje over slapen...
Voor je het weet heeft iedereen een button:
zwangere vrouwen
oudere mensen
jongeren die een vermoeiende schooldag hebben gehad
junks die stoned zijn
zakenmensen die gestresst zijn (alhoewel die meestal met de liesbak gaan)
moeders met ADHD kinderen
vaders waar de kinderen de baas over zijn
enz.
Wie moet er dan gaan staan?
zwangere vrouwen
oudere mensen
jongeren die een vermoeiende schooldag hebben gehad
junks die stoned zijn
zakenmensen die gestresst zijn (alhoewel die meestal met de liesbak gaan)
moeders met ADHD kinderen
vaders waar de kinderen de baas over zijn
enz.
Wie moet er dan gaan staan?
Ik vraag dan heel subtiel: zie ik nu iets bijzonders aan je?Oorspronkelijk gepost door Daphne
Wel fijn zo'n herkenningsteken... ik heb wel es gevraagd... 'Oh, he... hoever ben je???!!' Bleek ze niet zwanger te zijn... :$:$:$:$:$:!:D![]()
Als ze zwanger zijn beginnen ze er gelijk over. Zo niet en ze vragen waarom kan je op de situatie inspelen.
Bijv.: het lijkt erop dat je moe bent of
je ziet er gewoon fit uit of
ik dacht dat je nieuwe kleren aan hebt
enz.
met een omweg ... :,:,Oorspronkelijk gepost door LecramIk vraag dan heel subtiel: zie ik nu iets bijzonders aan je?Oorspronkelijk gepost door Daphne
Wel fijn zo'n herkenningsteken... ik heb wel es gevraagd... 'Oh, he... hoever ben je???!!' Bleek ze niet zwanger te zijn... :$:$:$:$:$:!:D![]()
Als ze zwanger zijn beginnen ze er gelijk over. Zo niet en ze vragen waarom kan je op de situatie inspelen.
Bijv.: het lijkt erop dat je moe bent of
je ziet er gewoon fit uit of
ik dacht dat je nieuwe kleren aan hebt
enz.