Maare, wat heb jij er bij gebietst?Oorspronkelijk gepost door Pim
De inflatie in 2004 was laag en de economie draait nog niet echt jofeltjes. De salarisstijgingen waren derhalve niet bijzonder dit jaar, zo heb ik de indruk.
Hoeveel zijn jullie er op vooruit gegaan per 1-1 jongstleden?
Salarisstijgingen per 1-1-05
Ik heb netjes gestemd in de poll.Oorspronkelijk gepost door LecramMaare, wat heb jij er bij gebietst?Oorspronkelijk gepost door Pim
De inflatie in 2004 was laag en de economie draait nog niet echt jofeltjes. De salarisstijgingen waren derhalve niet bijzonder dit jaar, zo heb ik de indruk.
Hoeveel zijn jullie er op vooruit gegaan per 1-1 jongstleden?
Overigens bedoelde ik puur de stijging per 1-1. Dus de jaarlijkse salarisronde. Tussentijds (door baan verandering) vertroebelt het beeld.
Begin een taxibedrijfje met je Canta.Oorspronkelijk gepost door RensWeet jij niks voor me dat iets behoorlijks oplevert????Oorspronkelijk gepost door tukkertjeDat wordt bijbeunen Rens:D;)Oorspronkelijk gepost door Rens
Hannie - 6 euro
Ik - 8 euro
(lastenstijgingen + 185 euro per maand)![]()
"Rens taxiet u door heel Nederland"
"Voor wènug"
Stijging is dus per jaar ipv per maand?Oorspronkelijk gepost door RensZiekenfonds en energieOorspronkelijk gepost door refo
Waarom stijgen de lasten 185 euro?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.