Andries Knevel speelt orgel in de St Pieter Rome

limosa

Bericht door limosa »

Kijk, die geuzen waren geen lieverdjes natuurlijk. Het waren toen geen nette jongemannen allemaal die op die manier aan het oorlogsgeweld deelnamen. Daar hoeven we niet omheen te draaien.

Maar ik vraag me even af wat de relatie is van die Gorcummers met de vraag van Marjan waar dat verhaal een reactie op was.
Oorspronkelijk gepost door Marjan
Is de kerk van Rome ooit "goed" geweest?
Serieuze vraag.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door RensLaten we elkaar heden ten dage bezien als mede-gelovigen in de Naam des Heeren, ongeacht tot welke kerk men behoort, zonder elkaar steeds de maat te nemen aan de hand van de wijze waarop men zijn/haar geloof belijdt of vorm geeft..............
ik herhaal deze mooie zin eventjes:

Laten we elkaar heden ten dage bezien als mede-gelovigen in de Naam des Heeren, ongeacht tot welke kerk men behoort, zonder elkaar steeds de maat te nemen aan de hand van de wijze waarop men zijn/haar geloof belijdt of vorm geeft..............
Marjan

Bericht door Marjan »

Dit is er inderdaad een om uit te printen en op te hangen!!
Be yourself, there are plenty of others.
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door RensLaten we elkaar heden ten dage bezien als mede-gelovigen in de Naam des Heeren, ongeacht tot welke kerk men behoort, zonder elkaar steeds de maat te nemen aan de hand van de wijze waarop men zijn/haar geloof belijdt of vorm geeft..............
ik herhaal deze mooie zin eventjes:

Laten we elkaar heden ten dage bezien als mede-gelovigen in de Naam des Heeren, ongeacht tot welke kerk men behoort, zonder elkaar steeds de maat te nemen aan de hand van de wijze waarop men zijn/haar geloof belijdt of vorm geeft..............

:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u
Plaats reactie