Andries Knevel speelt orgel in de St Pieter Rome
Andries Knevel speelt orgel in de St Pieter Rome
Vanavond een nieuw programma
Zie link en klik op fotoreportage
Ik ben wel benieuwd eigenlijk
http://www.rorate.com/rorate/scripts/nw ... p?id=13502
Zie link en klik op fotoreportage
Ik ben wel benieuwd eigenlijk
http://www.rorate.com/rorate/scripts/nw ... p?id=13502
Ik vond het eigenlijk best aardig. Was nooit zo'n fan van Knevel --en dat is zacht uitgedrukt!-- maar ik vind 'm steeds beter worden, niet zo vreselijk gelijkhebberig.
Het sympathiekst vond ik nog wel de erkenning van de vroegere zonden van de RKK door de kardinaal.
[Aangepast op 22/2/2005 door Bar Yamino]
Het sympathiekst vond ik nog wel de erkenning van de vroegere zonden van de RKK door de kardinaal.
[Aangepast op 22/2/2005 door Bar Yamino]
ach niemand zal het iemand kwalijk nemen dat op een forum dat over kant klossen gaat geen mensen dingen gaan zitten posten die over het sparen van vingerhoedjes gaan.Oorspronkelijk gepost door RensMaar het spastische is, dat als je dat al doet, het alleen maar mag gaan over kerkverbanden binnen de gereformeerde gezindte.Oorspronkelijk gepost door Lambertus
Ach het zal wel mee vallen want als je je nou netjes houdt aan deze forumregel kan er denk ik niets gebeuren toch ?
- Spreek met respect over kerkverbanden en ambtsdragers
Elk onderwerp over andere kerkverbanden levert acute darmstoornissen, maagkrampen, zenuwknopen en wat al dies meer zij op!
Het zal wel aan mij liggen dat ik de logica van de toepassing van een forumregel in de praktijk zo griezelig vindt. Alles wat buiten de gereformeerde gezindte ligt wordt gedomoniseerd....
wie zei er ook alweer iets over totalitaire regimes?? op deze wijze alles buitensluiten wat niet tot de eigen kring behoort, komt daarmee aardig overeen.......
Nou zo ook op dit forum.
Het lijkt me dus niet zo'n probleem. De paus en zijn makkers zijn gewoon geen gespreksonderwerp voor dit forum volgens de regels die dit forum zelf mag bepalen.
Dus het roepen dat het hier zou gaan over een totalitair systeem lijkt me wat voorbarig.
Overigens, zo gek is het toch niet dat dit forum het niet zo heeft op de paus. Hij woont in een gestolen kerk. En volgens mij rust er nog een banvloek op onze gereformeerde schouders.
[Aangepast op 28/2/05 door jacob]