Voor wat betreft hoor en wederhoor zou dat inderdaad een goed idee zijn. Maar wat ik eigenlijk bedoelde, is dat verreweg de meeste wetenschap start uit een evolutionisten vertrekpunt. Dat er dingen dan ook behoorlijk misgaan en planken fors worden misgeslagen, heb ik van nabij meegemaakt. Aannames, berekeningen, grafieken verwachtingen van evolutionistische biologen en deskundigen, waar een heel beleid op gestoelt werd, en wat mensen hun broodwinning ontnam, en waar gewoon in de praktijk helemaal niks van klopte. Niets.Floppy schreef:Daarom vind ik het ook zo verbijsterend dat dr. Seldenrijk zo'n waardeloos schrijfsel heeft geproduceerd. Posthoorn stelde al een interview voor door het RD met deze man, en dat lijkt me eigenlijk best een goed idee. Om eens helder te krijgen hoe dit kon gebeuren.Thuisvrouw schreef:...
Deze discussie lezend, bekruipt mij het gevoel dat mensen zoals Borger of Seldenrijk als het op corona of coronavaccins aankomt, ineens een soort van dummy's zijn.
Dus wat dat betreft, om bij de casus te blijven, als Seldenrijk of Borger iets stellen rondom vaccins, is voor mij geen reden om het gelijk naar de prullenbak te wijzen. Omdat het tegendeel aan de andere kant ook maar al te vaak bleek.