Je bent gewaarschuwd!!
[Aangepast op 5/2/05 door Gian]
Bekend stekkie :duOorspronkelijk gepost door Gian
Voor de mensen die weleens rond of door Rotjeknor kachelen:
Je bent gewaarschuwd!!
[Aangepast op 5/2/05 door Gian]
***'ers [aangepast staat hier 'minder fijne mensen] zijn het. Bah, stiekem in een bosje gaan staan en wachten tot iemand 3 km te hard rijd. Walchelijk:(:(:(:(:(Oorspronkelijk gepost door Marjan
Leuk toch? Ik weet ook van politie die in een gewone auto rondreed waarop een sticker zat: baby aan boord.
Dat zijn tenminste mensen die creatief zijn in hun werk. En ze zijn alleen maar lastig voor tehardrijders.
***-ers???Oorspronkelijk gepost door tukkertje***'ers zijn het. Bah, stiekem in een bosje gaan staan en wachten tot iemand 3 km te hard rijd. Walchelijk:(:(:(:(:(Oorspronkelijk gepost door Marjan
Leuk toch? Ik weet ook van politie die in een gewone auto rondreed waarop een sticker zat: baby aan boord.
Dat zijn tenminste mensen die creatief zijn in hun werk. En ze zijn alleen maar lastig voor tehardrijders.
Ze plaatsen hem niet voor nix zo dicht bij je werk. Je krijgt zeker vaak fanmail van het CJIBOorspronkelijk gepost door Egbert
Bekend stekkie :du
afgelopen donderdag stonden ze hem gereed te maken op de westzeedijk bij de parkflat t.o. medische faculteit.
I.d.d. veel fanmail gehad maar sinds ik gecruised controlled rijdt geen één meer. Het waren dan ook meestal boetes van 4 of 5 km te hard, ooit een van 15 km te hard maar dat was in Swiss na dé tunnel en ik moest mijn agressie kwijt .:,Oorspronkelijk gepost door LecramZe plaatsen hem niet voor nix zo dicht bij je werk. Je krijgt zeker vaak fanmail van het CJIBOorspronkelijk gepost door Egbert
afgelopen donderdag stonden ze hem gereed te maken op de westzeedijk bij de parkflat t.o. medische faculteit.
Voor de mensen die niet weten waar dit is: Als je van R'dam Zuid komt via de Maastunnel en je neemt de rotonde rechtdoor, kom je daar langs, langs het EMC dus.
Je kan ook onder de rotonde doorrijden.Oorspronkelijk gepost door LecramZe plaatsen hem niet voor nix zo dicht bij je werk. Je krijgt zeker vaak fanmail van het CJIBOorspronkelijk gepost door Egbert
Voor de mensen die niet weten waar dit is: Als je van R'dam Zuid komt via de Maastunnel en je neemt de rotonde rechtdoor, kom je daar langs, langs het EMC dus.