Een geklede vrouw kan net zoveel mannen verleiden als een vrouw in bikini.
Jij hebt zeker nog nooit een blote vrouw gezien......Al die bikinis zijn meestal ook niets verhullend. Je kan zo'n beetje alles zien, en dat is niet christelijk.
Jij hebt zeker nog nooit een blote vrouw gezien......Al die bikinis zijn meestal ook niets verhullend. Je kan zo'n beetje alles zien, en dat is niet christelijk.
Je zult het met me eens zijn dat de wijze van kleden wel wat uitmaakt. Een mooie vrouw in een half openstaande blouse met kort minirokje of een vrouw met refobloemetjesjurk en stijf achterovergekamt kapsel maakt nogal wat verschil.Oorspronkelijk gepost door Robert
Het 'begeren' van mannen is niet afhankelijk van de kledij die een vrouw draagt.
Een geklede vrouw kan net zoveel mannen verleiden als een vrouw in bikini.
gezien......
Scheveningen strand is groot hoor. Als je precies in de grote drukte voor het Kurhous (of hoe je dat ook schrijft) gaat zitte misschien wel (alhoewel de strandwacht mensen er wel op aan spreekt als ze topless lopen op het niet-naaktstrand gedeelte). Maar als je wat meer doorloopt naar rechts (als je met je rug naar t Kurhous staat) dan heb je nog veel meer strand (daar kan je ook je auto gratis parkeren). En dat is meestal een stuk rustiger...Memento schreef: Ik werk in Delft, en ga regelmatig uit mn werk ff naar Scheveningen, maar het is maar zelden dat iemand topless loopt.
Dat was dan zeker niet op zulke warme dagen als vandaag? Ik ben er regelmatig geweest, maar ik ga nu liever als het iets minder zomers weer is, of naar een ander strand... er zijn zat stranden waar je gerust naar toe kan gaan zonder dat je tussen de (half) blote mensen door hoeft te wandelen...
Volgens mij slaat het "gij geheel anders" op onszelf en niet op onze medemensen. Je plaatst deze woorden dus verkeerd. Jullie liepen toch wel anders erbij?Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Gisteren waren wij even met de kinderen op een rustig stuk strand. Absoluut geen hela-holafiguren. Maar wij gaan daar niet meer heen. Je ontkomt er niet aan te worden geconfronteerd met schaamtelooos geklede dames. Het "gij geheel anders" kan daar op geen enkele manier worden ingevuld.