strand en zwembad: onverantwoord

Robert

Bericht door Robert »

Het 'begeren' van mannen is niet afhankelijk van de kledij die een vrouw draagt.
Een geklede vrouw kan net zoveel mannen verleiden als een vrouw in bikini.
Al die bikinis zijn meestal ook niets verhullend. Je kan zo'n beetje alles zien, en dat is niet christelijk.
Jij hebt zeker nog nooit een blote vrouw gezien......
Carpe Diem tamen Memento Mori
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Robert
Het 'begeren' van mannen is niet afhankelijk van de kledij die een vrouw draagt.
Een geklede vrouw kan net zoveel mannen verleiden als een vrouw in bikini.
gezien......
Je zult het met me eens zijn dat de wijze van kleden wel wat uitmaakt. Een mooie vrouw in een half openstaande blouse met kort minirokje of een vrouw met refobloemetjesjurk en stijf achterovergekamt kapsel maakt nogal wat verschil.
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Zwembad -> oké.
Scheveningen op een dag als vandaag -> liever niet!

In het zwembad hier lopen geen topless dames met blote billen, op scheveningen moet je er vandaag bijna overheen wandelen wil je bij het verkoelende water van de zee komen...

Memento schreef: Ik werk in Delft, en ga regelmatig uit mn werk ff naar Scheveningen, maar het is maar zelden dat iemand topless loopt.

Dat was dan zeker niet op zulke warme dagen als vandaag? Ik ben er regelmatig geweest, maar ik ga nu liever als het iets minder zomers weer is, of naar een ander strand... er zijn zat stranden waar je gerust naar toe kan gaan zonder dat je tussen de (half) blote mensen door hoeft te wandelen...
dré

Bericht door dré »

Oorspronkelijk gepost door pingpongbal

In het zwembad hier lopen geen topless dames met blote billen,
Bij ons is dat helemaal naakt!
dré
--------

Credo in unum Deo
memento

Bericht door memento »

Memento schreef: Ik werk in Delft, en ga regelmatig uit mn werk ff naar Scheveningen, maar het is maar zelden dat iemand topless loopt.

Dat was dan zeker niet op zulke warme dagen als vandaag? Ik ben er regelmatig geweest, maar ik ga nu liever als het iets minder zomers weer is, of naar een ander strand... er zijn zat stranden waar je gerust naar toe kan gaan zonder dat je tussen de (half) blote mensen door hoeft te wandelen...
Scheveningen strand is groot hoor. Als je precies in de grote drukte voor het Kurhous (of hoe je dat ook schrijft) gaat zitte misschien wel (alhoewel de strandwacht mensen er wel op aan spreekt als ze topless lopen op het niet-naaktstrand gedeelte). Maar als je wat meer doorloopt naar rechts (als je met je rug naar t Kurhous staat) dan heb je nog veel meer strand (daar kan je ook je auto gratis parkeren). En dat is meestal een stuk rustiger...

En ja, als ik uit mn werk kom is het toch na 6e, dus dan is het toch al redelijk rustig op het hoofdstrand. En van alle keren dat ik overdag naar Scheveningen hoofdstrand ben geweest (en das best een hoop keer) is het me nog maar één keer opgevallen dat er een meisje topless bijliep.

Daarbij vraag ik me ook af waarom mensen alles moeten zien wat er is. Ik bedoel: je gaat toch niet naar het strand om mensen te kijken? Als je bezig bent (voetballen, zwemmen) heb je geen tijd om mensen te bekijken. En als je wilt zonnen: well, doe dan gewoon lekker je ogen dicht. Als je dat niet kan, dan is een refo-strand even zondig als een gewoon strand...
Adorote

Bericht door Adorote »

Tsjonge wordt er nu ook al een probleem gemaakt hier op OSW of je wel naar het strand kan ja of nee.

Mensen kijken is een prachtige bezigheid op straat of op een terras zo ook op het strand,en op het strand lopen blote mensen op zijn minst met zwembroek of bekini aan zo ook badpak.

En met het lichaam bloot of niet is niks mis mee ,hebben we gekregen van onze Schepper,en we zijn er in alle soorten en maten,en iedereen weet hoe een mens man/vrouw er uit ziet,dus waarom deze drukte hier.Zou zeggen geniet heerlijk van het strand en de zee,mij zie je er niet ,veels te druk zo n mensenmasa in het zand,hou van stilte.

O ja----BLOOT SLAAT DOOD is het gezegde,hebben jullie hem:D:eur
Majorca

Bericht door Majorca »

Het doet me goed Adrianus te vernemen dat je je leven gaat beteren.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Gisteren waren wij even met de kinderen op een rustig stuk strand. Absoluut geen hela-holafiguren. Maar wij gaan daar niet meer heen. Je ontkomt er niet aan te worden geconfronteerd met schaamtelooos geklede dames. Het "gij geheel anders" kan daar op geen enkele manier worden ingevuld.
Volgens mij slaat het "gij geheel anders" op onszelf en niet op onze medemensen. Je plaatst deze woorden dus verkeerd. Jullie liepen toch wel anders erbij?
jacob

Bericht door jacob »

Dan zal jij ongetwijfeld in een 3 wieler rijden Adrianus?

Waarom niet naar de efteling en wel in een auto, waar ook de hele wereld gebruik van maakt.
jacob

Bericht door jacob »

ja en dan pak je waarschijnlijk alleen die dingen die je zelf makkelijk kan missen en makkelijk kunt veroordelen.

En ga nou niet zeggen dat dat bij jouw niet zo is. Anders geloof ik ook niet meer in je woorden dat de mens zo vreselijk slecht is. (wat ik overigens niet ontken)

Er staat nergens in de bijbel dat je niet mag genieten. Maar er zijn sommige onder ons die het nodig vinden zelfs dat te verbieden.

Ik ben vroeger regelmatig in de de efteling geweest. Ik vond het er prima. Je kan daar als CHristen prima komen. We moeten elkaar niet zo de maat nemen.
Plaats reactie