strand en zwembad: onverantwoord

gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Die mánnen ook altijd, waar létten ze op!

Wij vrouwen gaan toch ook niet kijken wat voor een zwembroek die kerels dragen en of ze in het koude water hebben gezeten of niet............
Denk ff gezond na mensen, en als je idd. kijkt wat er "gewoon" gedragen wordt in winkelstraten, dan kun je beter met warm weer helemaal niet buiten je eigen terrasje komen want het is gewoon schandalig hoe een ieder er bij loopt tegenwoordig.

Maninne,
Zo kan ik er nog één;

Stop gewoon met roken, doe niet zo moeilijk, wie rookt er nou, ben je dan wijs?

Oftewel, je begrijpt nog niet echt hoe een man inelkaar zit. Op dat vlak wenstte ik idd een vrouw te zijn.
gerrit de 2e
Contacteer:

Bericht door gerrit de 2e »

Van harte!!!
Ik ook (2mnd.)

[size=-2](maar zeg niet dat het niet moeilijk was....)[/size]

:%
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Snap dit echt niet hoor, dat over begeren. Dus als ik een vrouw in een bekiekmie zie, dan zou ik bepaalde gevoelens moeten hebben voor die vrouw. Dat is lijkt mij de gedachte die er bij jullie speelt.

Nou, vanmiddag op het zwembad heb ik niet een keer zulke gedachten gehad hoor. Weet niet hoe de hormoonhuishouding van jullie in elkaar steekt.

Vind dit allemaal ver overtrokken.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
o maar dat je sit niet snapt is helemaal niet erg, ik wil het nog wel wat verder uitleggen

mijn bezwaren tegen bepaalde kleding hebben nl niet in de eerste plaats iets te maken met de hormoonhuishouding, maar met God

ik bedenk het dus vanuit de andere kant:
ik ga geen voorbeelden aanhalen uit de bijbel over eerbare kleding, die kennen we allemaal

en we doen Hem verdriet wanneer we daar tegenin gaan...
Dus dat betekend dat we zomer en winter met dikke jassen en lange onderbroeken moeten lopen. Denk na
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door anemoon
o maar dat je sit niet snapt is helemaal niet erg, ik wil het nog wel wat verder uitleggen

mijn bezwaren tegen bepaalde kleding hebben nl niet in de eerste plaats iets te maken met de hormoonhuishouding, maar met God

ik bedenk het dus vanuit de andere kant:
ik ga geen voorbeelden aanhalen uit de bijbel over eerbare kleding, die kennen we allemaal

en we doen Hem verdriet wanneer we daar tegenin gaan...
Dus dat betekend dat we zomer en winter met dikke jassen en lange onderbroeken moeten lopen. Denk na
eerbaar....Tukker, beetje realistisch blijven.
Niet zo zwart-wit.
Lecram

Bericht door Lecram »

Snap dit echt niet hoor, dat over begeren. Dus als ik een vrouw in een bekiekmie zie, dan zou ik bepaalde gevoelens moeten hebben voor die vrouw. Dat is lijkt mij de gedachte die er bij jullie speelt.

Nou, vanmiddag op het zwembad heb ik niet een keer zulke gedachten gehad hoor. Weet niet hoe de hormoonhuishouding van jullie in elkaar steekt.

Wees God er dankbaar voor dat jij die gevoelens niet hebt. Maar probeer ook een beetje begrip op te brengen voor mannen die daar wel gevoelig op zijn. Niet alles wat jij niet hebt hoef je als overtrokken of onzin af te schilderen.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram

Wees God er dankbaar voor dat jij die gevoelens niet hebt. Maar probeer ook een beetje begrip op te brengen voor mannen die daar wel gevoelig op zijn. Niet alles wat jij niet hebt hoef je als overtrokken of onzin af te schilderen.
Heeft dat niet met wat anders te maken dat mannen dat voelen. Mischien andere discussie, maar is het dan wel goed in huis???? (als je begrijpt wat ik bedoel)
Plaats reactie