Per direct aftreden, zou ik zeggen.Ambtenaar schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... zone-light
Problemen omtrent veiligheid van gegevens zijn al langer bekend bij de GGD en er is niet gereageerd op deze signalen. Ik vermoed dat Hugo de Jonge binnenkort weer in de Kamer staat om tekst en uitleg te geven.
COVID-19
Re: COVID-19
‘Met gebreken geduld hebben ‘Tiberius schreef:Per direct aftreden, zou ik zeggen.Ambtenaar schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... zone-light
Problemen omtrent veiligheid van gegevens zijn al langer bekend bij de GGD en er is niet gereageerd op deze signalen. Ik vermoed dat Hugo de Jonge binnenkort weer in de Kamer staat om tekst en uitleg te geven.

Gebreken? Crimineel gedrag bedoel je.BJD schreef:‘Met gebreken geduld hebben ‘Tiberius schreef:Per direct aftreden, zou ik zeggen.Ambtenaar schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... zone-light
Regenteske kampers die eigen wetjes volgen en lak hebben aan de grondwet.
Subculturen hebben meer overeenkomsten dan jij denkt.
Qua plaatselijke kerk cultuur zou dat kunnen. Daar heb ik geen zicht op. Ik zou overigens een cultuur omslag in de refo-kringen waarderen. Het lijkt allemaal wel steeds extremer te worden. Maar goed, dat is off-topic en kan daarom beter in een ander topic besproken worden.pierre27 schreef:Ik denk dat jij je prima thuis zou voelen in de plaatselijke kerkcultuur van Jantje. Ben je tevens van een hoop vragen af.Forummer schreef:Ik weet voor 99% zeker dat ik daar absoluut niet jaloers op ben. Ik ben natuurlijk niet volledig op de hoogte van jouw sub-cultuur, maar ik kan me er redelijk goed wat bij voorstellen.Jantje schreef:Dat laatste klopt in ieder geval niet. Jij zou heel jaloers zijn op mijn sub-cultuur.Forummer schreef: Nog een probleem van dat kringetje: mensen voelen zich er prima thuis. En missen bij tijden het zicht op de werkelijkheid, juist door hun eigen sub-cultuur.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Wat bedoel je met cultuuromslag en extremer? Ik ervaar juist minder extremisme, eerder een enorme (evangelische) oppervlakkigheid.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Je bevestigt mijn punt.Tiberius schreef:Gebreken? Crimineel gedrag bedoel je.BJD schreef:‘Met gebreken geduld hebben ‘Tiberius schreef:Per direct aftreden, zou ik zeggen.Ambtenaar schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... zone-light
Regenteske kampers die eigen wetjes volgen en lak hebben aan de grondwet.
Subculturen hebben meer overeenkomsten dan jij denkt.

Mooi, dank je.
-
- Verbannen
Natuurlijk heb jij daar wel zicht op. Ds. IJsselstein, ds. Vreugdenhil en ds. Baan komen dit jaar hier preken. Dat zie ik bij jouw niet gebeuren.Forummer schreef:Qua plaatselijke kerk cultuur zou dat kunnen. Daar heb ik geen zicht op. Ik zou overigens een cultuur omslag in de refo-kringen waarderen. Het lijkt allemaal wel steeds extremer te worden. Maar goed, dat is off-topic en kan daarom beter in een ander topic besproken worden.
Dus alleen dat geeft al aan jij je waarschijnlijk prima in de kerkelijke cultuur hier thuis zou voelen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Met extremer bedoel ik het wantrouwen en veroordeling. Daar is al eens een compleet topic over geweest. Maar dat is door een of ander groen wezen naar de onleesbare gebieden gemanoeuvreerd.pierre27 schreef:Wat bedoel je met cultuuromslag en extremer? Ik ervaar juist minder extremisme, eerder een enorme (evangelische) oppervlakkigheid.
Met cultuuromslag bedoel ik het loslaten van het wantrouwen en veroordeling. Christus en Zijn evangelie weer centraal stellen.
Er valt nog veel meer over te zeggen maar anders gaat er weer geknipt worden dus dat doe ik maar niet.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
De directie van mijn school mag het voortaan niet meer doorgeven als een leerling die ik in de klas heb gehad positief getest is op corona. Privacy. Hoe verzint Hugo het. De gegevens van driekwart van Nederland zijn in te zien door duizenden GGD-medewerkers, ze zijn te koop via Telegram. Maar als ik een uur met een leerling in een lokaal heb gezeten, of een pauze naast een collega heb doorgebracht die vervolgens positief getest is, is het schadelijk voor de privacy als dat wordt doorgegeven aan mij. 

Je kan de ene fout natuurlijk niet goedkeuren vanwege een andere fout. Zelfs niet als die ene fout veel kleiner is dan die andere.
Maar waarom zou dat een fout zijn? Het is hooguit een fout in de AVG, maar dat staat nog te bezien.
Maar dan krijg je toch een bericht via het bron en contactonderzoek van de GGD?
Genoeg leerlingen met corona gehad. Geen keer een bericht via bron- en contactonderzoek.Herman schreef:Maar dan krijg je toch een bericht via het bron en contactonderzoek van de GGD?
-
- Verbannen
Wat achterlijk. Ik vind dat echt de zotheid gekroond.Zita schreef:Genoeg leerlingen met corona gehad. Geen keer een bericht via bron- en contactonderzoek.Herman schreef:Maar dan krijg je toch een bericht via het bron en contactonderzoek van de GGD?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje