Je moet toch ook uit je werk kunnen komen? In de randstad zijn veel mensen echt niet om zes uur of zeven uur klaar.Habitat schreef:Het afgelopen jaar zijn zo veel slechte scenario's uitgekomen en hebben zo veel mensen zich niet aan de regels gehouden, dat ik mij wel voor kan stellen dat het kabinet nu kiest voor een avondklok.
Ik vind wel dat het pas laat in de avond in gaat. Ik zou pleiten voor een avondklok vanaf 18uur. Dan kunnen de mensen echt niet op bezoek bij elkaar.
Avondklok
Re: Avondklok
-
De avondklok begon hier aan de overkant met een (sier)vuurwerkshow net na 21.00.
Ik heb (netjes achter het raam
) er even van staan genieten. 
Was na een paar minuten wel weer klaar overigens.
Ik heb (netjes achter het raam

Was na een paar minuten wel weer klaar overigens.
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
Het is hier op straat nog niet stil ofzo. Bij elke fietser en passerende auto denk ik nu maar dat het een verpleegkundige of maaltijdbezorger is.
Zita schreef:Het is hier op straat nog niet stil ofzo. Bij elke fietser en passerende auto denk ik nu maar dat het een verpleegkundige of maaltijdbezorger is.

-
- Verbannen
Ik denk het wel. Een pizzabezorger met 12 pizza's die via @Zita's nummer besteld zijn.Mannetje schreef:Een pizzabezorger?

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Net even buiten een tijdje tegen de schuur geleund en de donkere polder in gekeken. Wát een rust. Heerlijk! Je hoort hier echt niets of niemand.
Jantje schreef:Ik denk het wel. Een pizzabezorger met 12 pizza's die via @Zita's nummer besteld zijn.Mannetje schreef:Een pizzabezorger?

Het is hier doodstil.Zita schreef:Het is hier op straat nog niet stil ofzo. Bij elke fietser en passerende auto denk ik nu maar dat het een verpleegkundige of maaltijdbezorger is.
Bij ons in noorden van Rotterdam ook best stil.
Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Gaat helemaal los in Urk. Ze staan er weer lekker op.. Resultaat van het gepolariseer van Thierry en Geert. 

Urk is ook weer lekker in het nieuws... 

-
- Verbannen
Is het rustiger?eilander schreef:Net even buiten een tijdje tegen de schuur geleund en de donkere polder in gekeken. Wát een rust. Heerlijk! Je hoort hier echt niets of niemand.
Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen van jouw dorp.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Echt triest! Je vraagt je af: waarom doen ze daar nou zo?Hollander schreef:Urk is ook weer lekker in het nieuws... :nonnon
Ik krijg bij zo’n bericht een nostalgisch jaren ‘60 idee. Als hoofdpersonage in een boekje van W.G. van der Hulst.eilander schreef:Net even buiten een tijdje tegen de schuur geleund en de donkere polder in gekeken. Wát een rust. Heerlijk! Je hoort hier echt niets of niemand.