Dat was Bonny op RefoforumBonny schreef:Je hoeft toch niet beslist een kerkelijke vraag te stellen? Stel een interessante maar moeilijke algemene vraag. Bijvoorbeeld: wie zei ooit “ voetbal is simpel, als je er over nadenkt”?
Quizvragen
Re: Quizvragen
- Bonny
- Contacteer:
Nee, niet Kees of Cees van der Staaij en ik ben niet de eerste met het citaat. 

The Groom's still waiting at the altar
Het is anders via Google niet te vinden, terwijl Cruijf een dergelijke uitspraak wel deed.Bonny schreef:Nee, niet Kees of Cees van der Staaij en ik ben niet de eerste met het citaat. :D
-
In welke streek ontmoette Mozef zijn vrouw Zippora?
Laatst gewijzigd door HersteldHervormd op 09 jan 2021, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Steek.... Mozef.....deze is wel heel erg cryptischHersteldHervormd schreef:In welke steek ontmoette Mozef zijn vrouw Zippora?

Niet te googlen in elk geval.Terri schreef:Steek.... Mozef.....deze is wel heel erg cryptischHersteldHervormd schreef:In welke steek ontmoette Mozef zijn vrouw Zippora?
-
Uiteraard bedoelde ik streek 

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Omgeving berg Horeb bij Midian.HersteldHervormd schreef:In welke streek ontmoette Mozef zijn vrouw Zippora?
Mag ik nu gelijk een vraag stellen?
Dat doe je al.Lilian1975 schreef:Omgeving berg Horeb bij Midian.HersteldHervormd schreef:In welke streek ontmoette Mozef zijn vrouw Zippora?
Ok dat was scherp. Dan komt hij nu echt.Tiberius schreef:Dat doe je al.Lilian1975 schreef:Omgeving berg Horeb bij Midian.HersteldHervormd schreef:In welke streek ontmoette Mozef zijn vrouw Zippora?
Tekst van ons Wilhelmus is oud. Heel oud. Maar van welk land is de tekst van hun volkslied ouder dan het Wilhelmus?
-
ZwitserlandLilian1975 schreef:Ok dat was scherp. Dan komt hij nu echt.Tiberius schreef:Dat doe je al.Lilian1975 schreef:Omgeving berg Horeb bij Midian.HersteldHervormd schreef:In welke streek ontmoette Mozef zijn vrouw Zippora?
Tekst van ons Wilhelmus is oud. Heel oud. Maar van welk land is de tekst van hun volkslied ouder dan het Wilhelmus?
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Quizvragen
Japan volgens mij. De muziek niet meen ik, het Wilhelmus heeft een erg oude Franse melodie.Lilian1975 schreef:Fout. Helaas.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.