Aanpassing kerken bij strengere maatregelen overheid
Re: Aanpassing kerken bij strengere maatregelen overheid
Mijn boodschappen zijn ook net bezorgd. Met een steekwapen zijn de kratten voor de deur gezet. Ik scan op 2 m afstand de code en kan betalen. Ideaal! Niet proppen in rijen en de te nauwe gangpaden in de supermarkt.
De automatische woordgrappen blijven leuk bij joumerel schreef:Mijn boodschappen zijn ook net bezorgd. Met een steekwapen zijn de kratten voor de deur gezet. Ik scan op 2 m afstand de code en kan betalen. Ideaal! Niet proppen in rijen en de te nauwe gangpaden in de supermarkt.

Nathanaël schreef:De automatische woordgrappen blijven leuk bij joumerel schreef:Mijn boodschappen zijn ook net bezorgd. Met een steekwapen zijn de kratten voor de deur gezet. Ik scan op 2 m afstand de code en kan betalen. Ideaal! Niet proppen in rijen en de te nauwe gangpaden in de supermarkt.

Ieder die gelooft dat Jezus de Christus is, is uit God geboren. 1Johannes 5 vers 1
Hij of zij draagt altijd handschoenen, geen mondkapjes. Bezorger houdt altijd meer dan 1,5 meter afstand.Zeeuw schreef:
Grappig, als je geen argumenten hebt, doe je dit. Best sneu.
Ik heb nog geen bestuurder met handschoenen en n mondkapje gezien. Daarnaast is de druk op bezorgers heel hoog, dus of ze zich snel laten testen en zich aan alle maatregelen houden, kan een vraag zijn.
Dus waar jij nu precies naar op zoek bent, is mij een raadsel.
Nathanaël schreef:De automatische woordgrappen blijven leuk bij joumerel schreef:Mijn boodschappen zijn ook net bezorgd. Met een steekwapen zijn de kratten voor de deur gezet. Ik scan op 2 m afstand de code en kan betalen. Ideaal! Niet proppen in rijen en de te nauwe gangpaden in de supermarkt.

Niet naar iets specifieks. Maar het ging de kant op dat bezorgen 100% safe zou zijn. En dat geloof ik niet.Ambtenaar schreef:Hij of zij draagt altijd handschoenen, geen mondkapjes. Bezorger houdt altijd meer dan 1,5 meter afstand.Zeeuw schreef:
Grappig, als je geen argumenten hebt, doe je dit. Best sneu.
Ik heb nog geen bestuurder met handschoenen en n mondkapje gezien. Daarnaast is de druk op bezorgers heel hoog, dus of ze zich snel laten testen en zich aan alle maatregelen houden, kan een vraag zijn.
Dus waar jij nu precies naar op zoek bent, is mij een raadsel.
Of het bezorgen volgens de regels gaat, of dat er in haast met de vele te bezorgen pakjes etc toch minder nauw daarop gelet wordt.merel schreef:Wat bedoel je met jouw vraag?Zeeuw schreef:Grappig, als je geen argumenten hebt, doe je dit. Best sneu.Ambtenaar schreef:Dan hoest de bestuurder flink op de boodschappen.Zeeuw schreef:
Dat laatste vind ik iets te overtuigd. Wat gebeurt er tussen de bestellingen door?
Dat is pas scherpe service..merel schreef:Mijn boodschappen zijn ook net bezorgd. Met een steekwapen zijn de kratten voor de deur gezet. Ik scan op 2 m afstand de code en kan betalen. Ideaal! Niet proppen in rijen en de te nauwe gangpaden in de supermarkt.
Nog niet meegemaakt dat het niet conform de regels ging. Boodschappen worden neergezet, aangebeld en stap naar achteren.
Dat heb ik gedaan. In dat artikel lees ik niet dat het uitgesloten is dat je tijdens een kerkdienst besmet kan raken met het coronavirus.huisman schreef: Alles kan maar het RIVM acht het onwaarschijnlijk ziende op de wijze waarop de diensten gehouden worden.
Tip: Misschien even het hele Trouw artikel lezen.
Herman schreef:De verspreidingslijn loopt voornamelijk langs families, dat is wat ik kan beoordelen. Dat is in zekere zin logische, omdat er een grote mate van onderlinge ontmoeting blijft, merk ik in mijn omgeving. Het zijn vaak ook relatief grote gezinnen, dus in plaats van een ouder en een kind (randstad) tel ik hier besmettingen van 2 ouders, 4 kinderen en eentje niet.
Niettemin gaat het onze gezindte niet voorbij. Ik ken ook een gemeente, waar wel een verband bestaat met de kerkdienst.
Dat schreef ik ook over één gemeente, over situatie in andere gemeente(n) is mij niets bekend.Lilian1975 schreef: Kerken van twee van twee genoemde plaatsen houden zich precies aan de richtlijnen.
Adje schreef: Begrijp me goed, de regels in de kerkelijke gemeente daar werden goed nageleefd! Meer dan anderhalve meter afstand.
- Maanenschijn

Correlatie is nog geen causaal verband. Er zijn ook veel SGP/CU-gemeenten met veel minder dan de gemiddelde besmettingen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ik lees de tabel nu pas goed. Inderdaad is het goed om nu geen voorbarige conclusies te trekken. Maar wat je ook moet constateren is dat de geografische ligging van Zeeland er tot nu toe voor gezorgd heeft dat daar sommige regio's weinig besmettingen kennen.
Maar dat zegt dus niets over een causaal verband in bijvoorbeeld West-Betuwe of de Bommelerwaard.
Maar dat zegt dus niets over een causaal verband in bijvoorbeeld West-Betuwe of de Bommelerwaard.
-
- Verbannen
Zeeland loopt alleen wat achter. Het virus slaat hier ook inmiddels hevig toe.
De besmettingsbronnen leiden naar het voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs.
Over een week of 4 zijn de cijfers hier vast ook verdubbeld.
De besmettingsbronnen leiden naar het voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs.
Over een week of 4 zijn de cijfers hier vast ook verdubbeld.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
In de klas van één van de kinderen staat de teller op 8 van de 25...
- Niet meer zo actief -
Ik ben ook blij dat de school dicht is.Mannetje schreef:In de klas van één van de kinderen staat de teller op 8 van de 25...