Je bent niet goed op de hoogte, geloof ik. Of er moeten dit jaar zoveel mensen vertrokken zijn. Dat zou natuurlijk kunnen. Kijk maar op www.gergeminfo.nl. Het zijn er toch wel heel wat meer dan de 149 (doop)leden van Arnhem. Minstens het dubbele.DDD schreef:Waarom Arnhem dan niet meer?
Die heeft ook 150 leden. Ik weet niet wat bij ons de actuele stand is, maar dat zal niet veel méér zijn, vermoed ik, als het niet minder is.
Beroepingswerk discussie [5]
-
- Verbannen
Re: Beroepingswerk discussie [5]
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Precies. Dat is de stand van vorig jaar. We zullen zien. Er kunnen natuurlijk mensen zijn die nog lid zijn maar nooit komen. Omdat ze al hun hele leven lid zijn en liever niet wegaan. Ik weet het ook allemaal niet precies.
Laatst gewijzigd door DDD op 17 dec 2020, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij doen nooit mededelingen aan derden over sancties of gratificaties aan forummers.Bonny schreef:Krijgt hij dan ook een kerstpakket van de mods?Tiberius schreef:Ik denk dat het beroepingswerk en discussie erover meer dan de helft van de berichten van Refoforum vormen. Zeker sinds de registratie van Jantje.
Dus het is een van de pijlers van Refoforum.
-
- Verbannen
Ik geloof niet dat er zoveel weg zijn hoor. Als dat het geval is, dan kan de kerkenraad beter per direct aftreden.DDD schreef:Precies. Dat is de stand van vorig jaar.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Tiberius schreef:Wij doen nooit mededelingen aan derden over sancties of gratificaties aan forummers.Bonny schreef:Krijgt hij dan ook een kerstpakket van de mods?Tiberius schreef:Ik denk dat het beroepingswerk en discussie erover meer dan de helft van de berichten van Refoforum vormen. Zeker sinds de registratie van Jantje.
Dus het is een van de pijlers van Refoforum.

Ik zal wel antwoorden: áls ik al een kerstpakket krijg, dan hoef ik het niet. Want ik ben anoniem en kan niet mijn adres geven. En dus kan het kerstpakket dan ook niet opgestuurd worden.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Laten we dat even afwachten, en dan kun je je adviezen verstrekken 
Het kerstpakket kun je altijd nog doneren.

Het kerstpakket kun je altijd nog doneren.
-
- Verbannen
Jij weet het ongetwijfeld eerder dan ik. Dus ik hoor het wel. En ik adviseer graag.DDD schreef:Laten we dat even afwachten, en dan kun je je adviezen verstrekken![]()

Daar zat ik net ook al aan te denken. Maar aan wie?DDD schreef:Het kerstpakket kun je altijd nog doneren.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ik dacht dat je mijn inschattingen niet betrouwbaar vond. Dus ja.
-
- Verbannen
Krijg jij nooit een jaarverslag? Daar staat dat toch in? Op de achterste bladzijde?DDD schreef:Ik dacht dat je mijn inschattingen niet betrouwbaar vond. Dus ja.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
We sturen het dan naar de kerkenraad met een omschrijving, gevormd door wat verzamelde (eigen)aardigheden. Dan komt het vast bij jou terecht.Jantje schreef:Tiberius schreef:Wij doen nooit mededelingen aan derden over sancties of gratificaties aan forummers.Bonny schreef:Krijgt hij dan ook een kerstpakket van de mods?Tiberius schreef:Ik denk dat het beroepingswerk en discussie erover meer dan de helft van de berichten van Refoforum vormen. Zeker sinds de registratie van Jantje.
Dus het is een van de pijlers van Refoforum.![]()
Ik zal wel antwoorden: áls ik al een kerstpakket krijg, dan hoef ik het niet. Want ik ben anoniem en kan niet mijn adres geven. En dus kan het kerstpakket dan ook niet opgestuurd worden.
-
- Verbannen
O. Dat denk ik anders niet hoor.
Welke (eigen)aardigheden zou je daar dan inzetten?
Welke (eigen)aardigheden zou je daar dan inzetten?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dat is de stand van vorig jaar, dus dat zegt niet zoveel. Ik heb eerlijk geen idee. De meeste mensen die ik ken, zijn vertrokken, maar er zijn ook nieuwe leden bijgekomen.Jantje schreef:Krijg jij nooit een jaarverslag? Daar staat dat toch in? Op de achterste bladzijde?DDD schreef:Ik dacht dat je mijn inschattingen niet betrouwbaar vond. Dus ja.
-
- Verbannen
Nee, nee. Als het goed is, krijg jij aanstaand voorjaar het jaarverslag van 2020, met daarin het actuele ledenaantal per 31 december 2020. Dus dan weet je hoeveel leden er nu ongeveer zijn.DDD schreef:Dat is de stand van vorig jaar, dus dat zegt niet zoveel. Ik heb eerlijk geen idee. De meeste mensen die ik ken, zijn vertrokken, maar er zijn ook nieuwe leden bijgekomen.Jantje schreef:Krijg jij nooit een jaarverslag? Daar staat dat toch in? Op de achterste bladzijde?DDD schreef:Ik dacht dat je mijn inschattingen niet betrouwbaar vond. Dus ja.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Ruim vóór die tijd staat het op GerGeminfo.
-
- Verbannen
Er zijn anders gemeenten die het presteren om daar tot mei mee te wachten.DDD schreef:Ruim vóór die tijd staat het op GerGeminfo.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje