DDD schreef:Het zou toch wat zijn als je als beginnend predikant een tuinierpak moet kopen bij de afdeling ambtskleding van Speksnijder.

DDD schreef:Het zou toch wat zijn als je als beginnend predikant een tuinierpak moet kopen bij de afdeling ambtskleding van Speksnijder.
Ho even, in eerste instantie reageerde ik hierop:Hollander schreef:Wist je dat de domineescultus in Nederland zeer ongezond is voor het geestelijk leven?
Man, man.
Zwemmen, fietsen (met én zonder kind achterop!), mountainbiken, tuinieren, picknicken, ...
Blauwe broeken, opgestroopte mouwen, oude broeken, spijkerbroeken, ...
Het is net een grote kijkdoos. Abonnement voor dierentuin Artis erbij en het feest is compleet.
Ok, vertel mij maar wie ik ben. En neem vooral geen blad voor de mond. Ik kan er tegen.Wim Anker schreef:De voyeur (forumetaleur) is idem aan de dader. Doet hetzelfde.
Zeg mij wat uw verhalen zijn, ik zal zeggen wie gij zijt.
Ooit kwam hier een kandidaat preken die zich in een Jaguar verplaatste. De man z'n preek is iedereen vergeten. Zijn auto wordt nog steeds als anekdote aangehaald...Zeeuw schreef:Ik heb de afgelopen jaren veel dominees in onze kerk zien komen en zelden is me de auto erg opgevallen.
Een dwaas.Forummer schreef:Ok, vertel mij maar wie ik ben. En neem vooral geen blad voor de mond. Ik kan er tegen.Wim Anker schreef:De voyeur (forumetaleur) is idem aan de dader. Doet hetzelfde.
Niet uitlokkenForummer schreef:Ok, vertel mij maar wie ik ben. En neem vooral geen blad voor de mond. Ik kan er tegen.Wim Anker schreef:De voyeur (forumetaleur) is idem aan de dader. Doet hetzelfde.
Jantje schreef:[
Maar ik spreek over ongeveer 40 jaar geleden hé. Toen zou iedereen jouw opmerking uiterst serieus genomen hebben hoor.
Ok, dat is niet verheffend. Ik denk dat je grotendeels gelijk hebt. Ik ben en doe zo vaak dwaas.Wim Anker schreef:Een dwaas.Forummer schreef:Ok, vertel mij maar wie ik ben. En neem vooral geen blad voor de mond. Ik kan er tegen.Wim Anker schreef:De voyeur (forumetaleur) is idem aan de dader. Doet hetzelfde.
Heel grappig.Bezorgd schreef:- Ik een PB ontving waarvan je kon weten dat hij zou komen.![]()
En nee ik zeg niet wie dat waren
Ééntje ervan is Jantje. Dat weet ik nu, die ander weet ik niet.Jantje schreef:Heel grappig.Bezorgd schreef:- Ik een PB ontving waarvan je kon weten dat hij zou komen. :haha
En nee ik zeg niet wie dat waren ;)
Ik wilde nog wat pb'en. Maar dat houd ik nu lekker voor mezelf.
Hahaha ziek gewoon.Bezorgd schreef:- Ik een PB ontving waarvan je kon weten dat hij zou komen.![]()
Jantje schreef:Heel grappig.Bezorgd schreef:- Ik een PB ontving waarvan je kon weten dat hij zou komen.![]()
Ik wilde nog wat pb'en. Maar dat houd ik nu lekker voor mezelf.