Politica
-
- Verbannen
Re: Vrouwelijke politica
Ik heb geen flauw idee.Mannetje schreef:En waar denkt Jantje mijn stem terug te vinden?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Goed zo, ik heb ook niet gestemd.Jantje schreef:Ik heb geen flauw idee.Mannetje schreef:En waar denkt Jantje mijn stem terug te vinden?

Laatst gewijzigd door Mannetje op 30 okt 2020, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Niet meer zo actief -
Ach, het is Jantje zijn hobby om in hokjes te denkenErskinees schreef:Zit je nou zelfs van een anonieme poll de stemmers in groepjes in te delen?

De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Jij bent toch ook tegen, Jantje?Jantje schreef:Nee hoor. Je vergeet meer dan de helft: @Bruna, @eilander, @Erasmiaan, @Piet Puk en @Vervolgde. @Valcke weet ik niet zeker, maar als hij ook tegen is, dan klopt dat precies bijna het aantal van 9 personen in de uitgebrachte stemming. Dan is nog één forummer onder de raderen.refo schreef:Behalve Adagio ende Dia.Tiberius schreef:Dat denk ik ook ja.
Eigenlijk is iedereen tegen vrouwelijke politica, ze doen alleen alsof ze voor zijn. :bobo
-
- Verbannen
Nee. Ik heb geen eenduidige mening over dit onderwerp.Piet Puk schreef:Jij bent toch ook tegen, Jantje?Jantje schreef:Nee hoor. Je vergeet meer dan de helft: @Bruna, @eilander, @Erasmiaan, @Piet Puk en @Vervolgde. @Valcke weet ik niet zeker, maar als hij ook tegen is, dan klopt dat precies bijna het aantal van 9 personen in de uitgebrachte stemming. Dan is nog één forummer onder de raderen.refo schreef:Behalve Adagio ende Dia.Tiberius schreef:Dat denk ik ook ja.
Eigenlijk is iedereen tegen vrouwelijke politica, ze doen alleen alsof ze voor zijn.
Maar het is nog maar de derde keer deze week dat ik dat heb vermeld hoor.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Om je vraag aan mij te begrijpen is dit een goed voorbeeld. (zie ander topic wat ik daar opmerk)Jantje schreef: Nee. Ik heb geen eenduidige mening over dit onderwerp.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Valt me wel tegen eigenlijk van Jantje. Zeker gezien de standpunten die je veelal inneemt.-DIA- schreef:Om je vraag aan mij te begrijpen is dit een goed voorbeeld. (zie ander topic wat ik daar opmerk)Jantje schreef: Nee. Ik heb geen eenduidige mening over dit onderwerp.
Dat is wel begrijpelijk. Bijvoorbeeld: zijn kerkverband heeft besloten dat de SV de gebruikte vertaling is. Dan is het standpunt: 'alleen SV' makkelijk gemaakt. Zijn politieke partij neemt een dubbelbesluit. Dan is het moeilijk om een zwart-wit standpunt in te nemen.Piet Puk schreef:Valt me wel tegen eigenlijk van Jantje. Zeker gezien de standpunten die je veelal inneemt.-DIA- schreef:Om je vraag aan mij te begrijpen is dit een goed voorbeeld. (zie ander topic wat ik daar opmerk)Jantje schreef: Nee. Ik heb geen eenduidige mening over dit onderwerp.
Zelfs ik vind het moeilijk.
-
Geen bezwaar.
We leven niet in een theocratie
We leven niet in een theocratie
-
- Verbannen
Juist. Je had het niet beter kunnen uitleggen.Ad Anker schreef:Dat is wel begrijpelijk. Bijvoorbeeld: zijn kerkverband heeft besloten dat de SV de gebruikte vertaling is. Dan is het standpunt: 'alleen SV' makkelijk gemaakt. Zijn politieke partij neemt een dubbelbesluit. Dan is het moeilijk om een zwart-wit standpunt in te nemen.Piet Puk schreef:Valt me wel tegen eigenlijk van Jantje. Zeker gezien de standpunten die je veelal inneemt.-DIA- schreef:Om je vraag aan mij te begrijpen is dit een goed voorbeeld. (zie ander topic wat ik daar opmerk)Jantje schreef: Nee. Ik heb geen eenduidige mening over dit onderwerp.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Het is moeilijk om de - bijbelse - consequenties te accepteren. "Een dubbelhartig man in ongestadig in al zijn wegen" staat er ergens. Zou dit voor een partij of besluit dan niet gelden?Ad Anker schreef:Dat is wel begrijpelijk. Bijvoorbeeld: zijn kerkverband heeft besloten dat de SV de gebruikte vertaling is. Dan is het standpunt: 'alleen SV' makkelijk gemaakt. Zijn politieke partij neemt een dubbelbesluit. Dan is het moeilijk om een zwart-wit standpunt in te nemen.Piet Puk schreef:Valt me wel tegen eigenlijk van Jantje. Zeker gezien de standpunten die je veelal inneemt.-DIA- schreef:Om je vraag aan mij te begrijpen is dit een goed voorbeeld. (zie ander topic wat ik daar opmerk)Jantje schreef: Nee. Ik heb geen eenduidige mening over dit onderwerp.
De consequentie is ongestadigheid in al onze wegen. Door het "besluit".
Beschuldig van dubbelhartig zijn, is niet op zijn plaats. Misschien hebben mensen een dubbel gevoel over iets, maar dat is wel heel iets anders.
Het is natuurlijk absurd om iemand die nog enig relativeringsvermogen ten toon spreidt, van dubbelhartigheid te beschuldigen.
Jij zou de basisschool v.w.b.t leesvaardigheid wel over mogen doenDDD schreef:Het is natuurlijk absurd om iemand die nog enig relativeringsvermogen ten toon spreidt, van dubbelhartigheid te beschuldigen.