OSW op zondag open?

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
ik weet niet waarover het hier gaat en heb ook geen tijd om het hele topic te lezen
maar zag in vogelvlucht ook mijn naam staan bij degenen die op zondag hebben gesurfd
maar helaas voor jullie...
op zondag komt hier geen enkele pc ooit 1 seconde online...
Als je de topic wel had gelezen, had je je de moeite van deze reactie kunnen besparen ;)
Adje

Bericht door Adje »

fantastische topic!

toch tijd voor een actiecommitee ofzo: Zondags op OSWee?? Nee!!
Unionist

Bericht door Unionist »

Nou, ik kan precies uitleggen wat ik op zondag op OSW deed. Ik wilde van http://www.kerkomroep.nl de preek van Ds. J.J. van Eckeveld downloaden die hij die morgen in Lelystad zou houden (ging niet door, ze hadden leesdienst). En aangezien OSW mijn startpagina is... Maar ik heb niet gepost, echt niet...

Dus... geen zondagsrustpolitie op mijn dak sturen, please!
Unionist

Bericht door Unionist »

Ik heb ooit begrepen dat het forum niet open is omdat er dan ook gemodereerd moet worden. Wat dat betreft: prima, houden zo.
Robert

Bericht door Robert »

Oorspronkelijk gepost door Adje
fantastische topic!

toch tijd voor een actiecommitee ofzo: Zondags op OSWee?? Nee!!
Mijn actiecommitee:
Surf ook op zondag naar omsionswil
zodat je je met het geloof kan bezig houden als je dat op de dag des Heere wil!
Carpe Diem tamen Memento Mori
Unionist

Bericht door Unionist »

Daarom erger ik me weleens aan websites die op zondag dicht zijn.

Pas lazen ze bij ons in de kerk een preek van Joos van Laren. Ik had daar nog nooit van gehoord, dus thuisgekomen tik ik het in Google in. Raak: op Pieterman Online stond iets. Klik, mis. Op zondag dicht.

Ik rijd zondags altijd mee naar de kerk omdat ik niet fietsen kan. Pas was de kerkautochauffeur mij vergeten. Belde van bij de kerk dat het geen zin meer had om terug te rijden. Oh, dan loop ik maar naar de dichterbije CHr. Ger. Kerk. Even kijken hoe laat die begint. Dat wisselt nogal eens sinds ze vakant zijn. Refdag.nl/kerkdiensten. Mis.. op zondag dicht.

Grrrr.
Lecram

Bericht door Lecram »

Tsja, de krant van zaterdag is bij ons op zondag gewoon leesbaar. Die wordt niet blank of zo om 12 uur.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Tsja, de krant van zaterdag is bij ons op zondag gewoon leesbaar. Die wordt niet blank of zo om 12 uur.

Maar nu ff serieus. Kunnen we dit ter discussie stellen of respecteren we het gewoon.
Lecram

Bericht door Lecram »

Ik kan het me goed voorstellen dat de mod's geen zin hebben om op zondag de site te modereren. Dus is het logisch dat ze het forum sluiten.

Tuurlijk moeten we het respecteren als de site wordt gesloten. Maar mijn visie is dat je de papieren versie ook op zondag kunt lezen. De site hoeft niet gemodereerd te worden.

Mijn eigen sites zijn ook bereikbaar op zondag:

http://www.powerful-emotions.com
http://www.ik-ben-sietske.com
http://go.to/camperhuren

[Aangepast op 13/9/04 door Lecram]
refo

Bericht door refo »

Je moet zondags gewoon je computer uitlaten!! Het rustgebod is ook voor de os en de ezel. In de 21e eeuw is dat de auto en de pc geworden.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dus je leest ook geen boek, loopt geen blokkie om, etc etc.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik vind het prima als de PC op zondag uit staat, en ik mis het geen moment. Het is gewoon een duidelijke grens. Als ik onverhoopt iets op moet zoeken of iets uit moet printen voor de vereniging dan doe ik dat wel even, maar dat zijn echt hoge uitzonderingen.

Overigens vind ik dat commerciele zaken (websites, etalages, etc) op zondag wel gesloten moeten zijn. Ik zie regelmatig mensen op zondag bij de makelaar (bij ons uit de kerk) naar huizen kijken in de etalage. Dat zou ik zelf niet willen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
refo

Bericht door refo »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Dus je leest ook geen boek, loopt geen blokkie om, etc etc.
Ja, ik lees een boek. Bij mijn weten 'werkt' een boek niet. (Mijn computer soms ook niet, trouwens).

Nee, ik loop geen blokje om. Om omgeveer dezelfde reden waarom ik geen computer aanzet.
Plaats reactie