Volgens mij wel hoor.windorgel schreef:Dat ging over de advertentie van het RD over de reis naar Parijs. Niet van Amicitia!Jantje schreef:Jawel. Goed lezen. 'Hetzelfde geldt voor geplaatste advertentie in het Reformatorisch Dagblad van afgelopen zaterdag', stond er bij.Tiberius schreef:Dat was een excuus/rectificatie over voordeeluitjes; ik heb daarin niets van Amicitia gezien.
COVID-19
-
- Verbannen
Re: COVID-19
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Zo had ik het ook gelezen.windorgel schreef:Dat ging over de advertentie van het RD over de reis naar Parijs. Niet van Amicitia!Jantje schreef:Jawel. Goed lezen. 'Hetzelfde geldt voor geplaatste advertentie in het Reformatorisch Dagblad van afgelopen zaterdag', stond er bij.Tiberius schreef:Dat was een excuus/rectificatie over voordeeluitjes; ik heb daarin niets van Amicitia gezien.
-
- Verbannen
O. Dan ben ik abuis.
Ik heb de advertentie van Parijs niet gezien in het RD. Dus dan zal het daar aan liggen.
Ik heb de advertentie van Parijs niet gezien in het RD. Dus dan zal het daar aan liggen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Dat verbaast me niets. Het stond op een heel rare plaats.Jantje schreef:O. Dan ben ik abuis.
Jullie interpretatie is helemaal niet juist. Je citeert maar één zin. De advertentie geeft aan dat veel minder mensen mee kunnen dan het schip bevatten kan. Op het schip is daarom zoveel ruimte dat je niet bang hoeft te zijn dat je tegen andere mensen aanbotsen moet.Jantje schreef:Het blijkt dat @Wim Anker en ondergetekende wel degelijk gelijk hadden. Er is inmiddels een rectificatie verzonden via de e-mail, o.a. over de advertentie in het RD van afgelopen zaterdag.Wim Anker schreef:De laatste zin:refo schreef:Dat is precies tegengesteld aan wat er werkelijk staat in de advertentie. Laster, noemen we zoiets.
Hier staat toch gewoon dat gedragsregels aan boord niet in acht genomen hoeven worden? Het wordt gerechtvaardigd door de maatregelen die genomen zijn. Dat is onzinnig.In tegenstelling tot de supermarkt hoeft u bij ons aan boord niet op te letten. Het wordt een zorgeloze vakantie
De aftiteling is dan: In tegenstelling tot in de supermarkt hoeft u bij ons niet op te letten.
We kunnen discussieren over of dit nu zo'n handige zin was. Maar als jullie interpretatie juist was, zou het schip allang aan de ketting liggen of Amicitia aan de schandpaal.
-
- Verbannen
Gelukkig... Ik dacht al...Tiberius schreef:Dat verbaast me niets. Het stond op een heel rare plaats.Jantje schreef:O. Dan ben ik abuis.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Blijkbaar maak je de puzzels niet.
-
- Verbannen
Nee zeg. Ik heb wel wat beters te doen.refo schreef:Blijkbaar maak je de puzzels niet.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Dodo
Wat is er dan mis met de advertentie voor Parijs?
Parijs is inmiddels code oranje.Dodo schreef:Wat is er dan mis met de advertentie voor Parijs?
-
- Verbannen
Dat die niet kan doorgaan, vanwege de Corona.Dodo schreef:Wat is er dan mis met de advertentie voor Parijs?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- Dodo
Ach ja, natuurlijk. Maar zo erg is die advertentie dan toch niet, wie er toch op reageert krijgt een reactie dat het allemaal niet doorgaat en hopelijk volgend jaar beter. Neem ik aan.Tiberius schreef:Parijs is inmiddels code oranje.Dodo schreef:Wat is er dan mis met de advertentie voor Parijs?
Klopt, maar de mail was een rectificatie op dezelfde aanbieding per mail. Dan is het een kleine moeite om die advertentie in één adem erbij te zetten. Anders had men dat denk ik niet eens gedaan.Dodo schreef:Ach ja, natuurlijk. Maar zo erg is die advertentie dan toch niet, wie er toch op reageert krijgt een reactie dat het allemaal niet doorgaat en hopelijk volgend jaar beter. Neem ik aan.Tiberius schreef:Parijs is inmiddels code oranje.Dodo schreef:Wat is er dan mis met de advertentie voor Parijs?
Maar hier bliezen enkele mensen er veel lucht in.
nieuwe cijfers van RIVM geven stabilisatie weer van de besmettingen.
Das fijn!
Das fijn!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Als je de cijfers leest is er eerder sprake van een daling. Cijfers zijn totaal niet verontrustend dus ik begrijp ook niet waarom er vanavond een persconferentie is.Bertiel schreef:nieuwe cijfers van RIVM geven stabilisatie weer van de besmettingen.
Das fijn!
https://www.rivm.nl/sites/default/files ... 1224_1.pdf
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.