Telegraaf JanJantje schreef:Het kabinet overweegt om het maximumaantal voor bijeenkomsten en gelegenheden weer aan banden te leggen, aldus de Telegraaf.
Slecht nieuws!
Maar ik zie ook wel tegen de persconferentie op
Telegraaf JanJantje schreef:Het kabinet overweegt om het maximumaantal voor bijeenkomsten en gelegenheden weer aan banden te leggen, aldus de Telegraaf.
Slecht nieuws!
NOS noemde inderdaad specifiek de bruiloften...Bertiel schreef:Telegraaf JanJantje schreef:Het kabinet overweegt om het maximumaantal voor bijeenkomsten en gelegenheden weer aan banden te leggen, aldus de Telegraaf.
Slecht nieuws!
Onduidelijk is nog of morgen al eerdere versoepelingen worden teruggedraaid. Het kabinet maakt zich vooral zorgen over besmettingen in de privésfeer, dus bij mensen thuis, onder vrienden en bij bijvoorbeeld huwelijken. Veel mensen lijken in dat soort omstandigheden de regels niet in acht nemen.
Vanavond praten vertegenwoordigers van het kabinet weer met burgemeesters. Er wordt dan onder meer bekeken of het aantal toegestane bezoekers bij feesten en dergelijke weer naar beneden moet.
NOS ook.Bertiel schreef:Telegraaf JanJantje schreef:Het kabinet overweegt om het maximumaantal voor bijeenkomsten en gelegenheden weer aan banden te leggen, aldus de Telegraaf.
Slecht nieuws!
Voor het einde van AugustusJantje schreef:Is de datum al binnenkort? Of duurt het nog enkele weken?
O. Dat valt hopelijk te overzien.Bertiel schreef:Voor het einde van AugustusJantje schreef:Is de datum al binnenkort? Of duurt het nog enkele weken?
Het blijkt dat @Wim Anker en ondergetekende wel degelijk gelijk hadden. Er is inmiddels een rectificatie verzonden via de e-mail, o.a. over de advertentie in het RD van afgelopen zaterdag.Wim Anker schreef:De laatste zin:refo schreef:Dat is precies tegengesteld aan wat er werkelijk staat in de advertentie. Laster, noemen we zoiets.
Hier staat toch gewoon dat gedragsregels aan boord niet in acht genomen hoeven worden? Het wordt gerechtvaardigd door de maatregelen die genomen zijn. Dat is onzinnig.In tegenstelling tot de supermarkt hoeft u bij ons aan boord niet op te letten. Het wordt een zorgeloze vakantie
Retificatie via de email? Van wie naar wie?Jantje schreef:Het blijkt dat @Wim Anker en ondergetekende wel degelijk gelijk hadden. Er is inmiddels een rectificatie verzonden via de e-mail, o.a. over de advertentie in het RD van afgelopen zaterdag.Wim Anker schreef:De laatste zin:refo schreef:Dat is precies tegengesteld aan wat er werkelijk staat in de advertentie. Laster, noemen we zoiets.
Hier staat toch gewoon dat gedragsregels aan boord niet in acht genomen hoeven worden? Het wordt gerechtvaardigd door de maatregelen die genomen zijn. Dat is onzinnig.In tegenstelling tot de supermarkt hoeft u bij ons aan boord niet op te letten. Het wordt een zorgeloze vakantie
Jawel. Goed lezen. 'Hetzelfde geldt voor geplaatste advertentie in het Reformatorisch Dagblad van afgelopen zaterdag', stond er bij.Tiberius schreef:Dat was een excuus/rectificatie over voordeeluitjes; ik heb daarin niets van Amicitia gezien.
Dat ging over de advertentie van het RD over de reis naar Parijs. Niet van Amicitia!Jantje schreef:Jawel. Goed lezen. 'Hetzelfde geldt voor geplaatste advertentie in het Reformatorisch Dagblad van afgelopen zaterdag', stond er bij.Tiberius schreef:Dat was een excuus/rectificatie over voordeeluitjes; ik heb daarin niets van Amicitia gezien.