Storm in Nederland?
Oorspronkelijk gepost door RhodéOf hebben ze een doelpunt gemaakt?Oorspronkelijk gepost door Lecram
Intussen is hier de storm ook losgebarsten. Maar binnen merk je er weinig van. Behalve de wind die om het huis loeoeoeoeoeieoeieoeieoeioeit
nouhouw.... ze hebben er momenteel al 2

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
bij mij hoor ik de wind in de schoorsteen blazen van de openhaard. De bloempotten vliegen door mijn tuin heen, en we hebben de bloempotten maar even in de garage gezet. buiten giet het van de regen en de koeien bij mij achter in het land, vreten gewoon door. Dit is vaak een teken dat het voorlopig blijft regenen.
Verder is het wel gezellig binnen, de wind loeit voor me staat een lekker glas rode wijn en nog wat zoutjes op tafel en en mijn vrouw, nou wat moet je nu nog meer.

Verder is het wel gezellig binnen, de wind loeit voor me staat een lekker glas rode wijn en nog wat zoutjes op tafel en en mijn vrouw, nou wat moet je nu nog meer.

Oorspronkelijk gepost door Rhodéjaja, glas wijn, zoutjes, vrouw op de bank...voeten op tafel en voor je uit kijken zeker?Oorspronkelijk gepost door Jelle
jongens pas op het gaat hier over het stormachtige weer he en niet over de voetbal, wel ff on topic blijven:,:,:,:,![]()
Nee een stapeltje kranten om te lezen en op de cd draaid op dit moment de mannen zang uit katwijk.
mmm, in de Hoek is het weer toch wel wat minder nu, zo aan de foto te zien . . .

foto komt van rijnmond.nl overigens
[Aangepast op 23/6/04 door limosa]

foto komt van rijnmond.nl overigens
[Aangepast op 23/6/04 door limosa]