Maar het is toch een mansledenvergadering?Jantje schreef:Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.
Kan ik ook eens een keer op een vrouw stemmen...
Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
En een vrouw heeft dat niet?Tiberius schreef:Helma is ook al een poosje moderator geweest.
Maar ik denk dat het voor een vrouw lastig is om moderator te zijn: je moet een beetje eelt op je ziel hebben.
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
Ik kan misschien mijn vrouwelijke kant aanbieden? Dan maak ik een account als Maanenschijnse. Of zal ik voor Zonnetje gaan?Mannetje schreef:Welke vrouw achten wij geschikt?Jantje schreef:Dat lijkt me een goed idee. Kan @Zita dat niet promoten?DDD schreef:Er moeten misschien wat meer vrouwelijke moderators komen.
Willen wij wel door een vrouw geregeerd worden?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
-
- Verbannen
Ben jij een vrouw? 

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
- Verbannen
Zeker. Daarom mogen de mannen dan ook alleen maar stemmen. Jij dus niet.samanthi schreef:Maar het is toch een mansledenvergadering?Jantje schreef:Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.
Laatst gewijzigd door Jantje op 08 jun 2020, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Eertijds was hier een Liz Boer. Die vond ik wel geschikt. Misschien kunnen we die vragen?samanthi schreef:Maar het is toch een mansledenvergadering?Jantje schreef:Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.
Kan ik ook eens een keer op een vrouw stemmen... :langue
Jantje schreef:Zeker. Daarom mogen de mannen dan ook alleen maar stemmen. Jij dus niet.samanthi schreef:Maar het is toch een mansledenvergadering?Jantje schreef:Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.

O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
-
- Verbannen
Gelukkig. Je hebt genoeg eelt. 

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Hahahaha dat is zeker geen watje.Piet Puk schreef:Eertijds was hier een Liz Boer. Die vond ik wel geschikt. Misschien kunnen we die vragen?samanthi schreef:Maar het is toch een mansledenvergadering?Jantje schreef:Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.
Ja, bij Liz wist je tenminste dat in werkelijkheid Eliza aan het roer stond. Dat zou een goede optie zijn geweest.Piet Puk schreef:Eertijds was hier een Liz Boer. Die vond ik wel geschikt. Misschien kunnen we die vragen?samanthi schreef:Maar het is toch een mansledenvergadering?Jantje schreef:Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.

Nee, ken je haar?samanthi schreef:Hahahaha dat is zeker geen watje.Piet Puk schreef:Eertijds was hier een Liz Boer. Die vond ik wel geschikt. Misschien kunnen we die vragen?samanthi schreef: Maar het is toch een mansledenvergadering?

Ja die Eliza hahahahaha.Nathanaël schreef:Ja, bij Liz wist je tenminste dat in werkelijkheid Eliza aan het roer stond. Dat zou een goede optie zijn geweest.Piet Puk schreef:Eertijds was hier een Liz Boer. Die vond ik wel geschikt. Misschien kunnen we die vragen?samanthi schreef:Maar het is toch een mansledenvergadering?Jantje schreef:Als er een vrouwelijke moderator bijkomt, lijkt het me wel wat dat het forum mag kiezen uit een door de moderators gekandideerd tweetal.
NauwelijksPiet Puk schreef:Nee, ken je haar?samanthi schreef:Hahahaha dat is zeker geen watje.Piet Puk schreef:Eertijds was hier een Liz Boer. Die vond ik wel geschikt. Misschien kunnen we die vragen?samanthi schreef: Maar het is toch een mansledenvergadering?
Is dat een gebrek aan zelfkennis, of een valse voorstelling van zaken, of beide?
Vind je het goed dat ik daar ook nog even over nadenkt?DDD schreef:Is dat een gebrek aan zelfkennis, of een valse voorstelling van zaken, of beide?