Eis van 5 jaar voor Murat
Daarom moet de maatschappij ook duidelijk maken dat dit soort gedrag niet getolereerd wordt. Een moord als deze moet leiden tot zware straf, wat mij betreft levenslang zonder mogelijkheid tot gratie.Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Het ergste na die schietpartij vind ik dat er vele groepen studenten waren die het vergoedelijkten.
Dat zou denk ik pakweg 12 jaar geleden niet gebeurd zijn.
Zonder gratie?Oorspronkelijk gepost door limosaDaarom moet de maatschappij ook duidelijk maken dat dit soort gedrag niet getolereerd wordt. Een moord als deze moet leiden tot zware straf, wat mij betreft levenslang zonder mogelijkheid tot gratie.Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Het ergste na die schietpartij vind ik dat er vele groepen studenten waren die het vergoedelijkten.
Dat zou denk ik pakweg 12 jaar geleden niet gebeurd zijn.
En als hij spijt kriijgt van zijn wandaad?
Had het nog niet gehoord. Belachelijk. Dus over vijf jaar loopt mevrouw Wiersma Murat weer tegen het lijf. Belachelijk. Die jongen moeten ze voorgoed laten verdwijnen. Als jij iemand in koele bloede een kogel geeft, dan heb je al je rechten verspeeld. geen gezeur over moeilijke jeugd etc. Gewoon mee afhandelen.