Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
-
Re: Lotgenotentopic - voor wie zich onbegrepen voelt
Ach ja ik voel me af en toe ook wel beetje een einzelgänger
Juist dus wees blij met dit initiatiefGeytenbeekje schreef:Ach ja ik voel me af en toe ook wel beetje een einzelgänger

Bezorgd schreef:Als je zo doorgaat in dit topic, behoor je ook tot de doelgroep.Geytenbeekje schreef:We hebben niet tegen je gezegd dat je ze bij de voornaam moet aanspreken.Piet Puk schreef:Het topic is wat grappig bedoeld, maar wie weet, komt het nog eens van pas.
Ik heb blijkbaar een ander standpunt t.o.v. het noemen van de voornaam bij ambtsdragers, maar respecteer de ander zijn mening.
Verder vind ik het een sneue topic om eerlijk te zijn.

De doelgroep is al zo groot. Het verschil wordt gemaakt tussen voelen en zijn.Bezorgd schreef:Als je zo doorgaat in dit topic, behoor je ook tot de doelgroep.

- J.C. Philpot
Ik begrijp mezelf vaak niet, en voel me dan door mezelf niet begrepen. Fijn dat dit topic er is dus.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Maar ook hier voel ik mij niet begrepen, wat nu?
- Niet meer zo actief -
Wie zal zichzelf ooit recht kunnen doorgronden?Mannetje schreef:Maar ook hier voel ik mij niet begrepen, wat nu?
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Je bent beklagenswaardig.Mannetje schreef:Maar ook hier voel ik mij niet begrepen, wat nu?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Die het hebben beleefd.-DIA- schreef:Wie zal zichzelf ooit recht kunnen doorgronden?Mannetje schreef:Maar ook hier voel ik mij niet begrepen, wat nu?
-
Topic maken met titel : Lotgenoten die mij niet begrijpenMannetje schreef:Maar ook hier voel ik mij niet begrepen, wat nu?

Sla dan het oog naar Boven! Ongetwijfeld was dat eerder al beter geweest, maar ja. Dat houden we liever voor het laatst.Mannetje schreef:Maar ook hier voel ik mij niet begrepen, wat nu?
Ik vind dit ongepast.Piet Puk schreef:Sla dan het oog naar Boven! Ongetwijfeld was dat eerder al beter geweest, maar ja. Dat houden we liever voor het laatst.Mannetje schreef:Maar ook hier voel ik mij niet begrepen, wat nu?
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
De naam is Puk, Piet Puk.
-
- Verbannen
Hollander schreef:De doelgroep is al zo groot. Het verschil wordt gemaakt tussen voelen en zijn.Bezorgd schreef:Als je zo doorgaat in dit topic, behoor je ook tot de doelgroep.

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Niet spotten Puk...