BegrijpelijkFlyingEagle schreef:Wij hebben het geluk dat m’n ouders een vakantiehuisje hebben, daar gaan we heen deze zomer. Nee niet in Zeeland

BegrijpelijkFlyingEagle schreef:Wij hebben het geluk dat m’n ouders een vakantiehuisje hebben, daar gaan we heen deze zomer. Nee niet in Zeeland
Ik reken op niets terug. Kan het alleen maar meevallen.Mannetje schreef:Reken maar niet op alles terug.huisman schreef:Wij hebben een best wel duur en groot huis geboekt in Normandië. 60% aanbetaald. Als Frankrijk op slot gaat voor toeristen uit het buitenland dan verwacht ik mijn geld terug.
Eind mei maakt de Franse overheid bekend wat ze gaan doen in het vakantieseizoen. Iedereen verwacht dat ze op slot blijven voor buitenlandse gasten.
Thuisblijven is voor ons trouwens echt geen straf.
Waarom niet?Jantje schreef:Gebeurt dat op Zuid-Beveland ook?
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Ik geloof er niets van dat ze bij jouw op het dorp op zondagmiddag allemaal een rondje lopen. Als dat werkelijk zo zou zijn, dan zou ik dat een cultuurschok vinden.Nasrani schreef:Waarom niet?Jantje schreef:Gebeurt dat op Zuid-Beveland ook?
Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
De Europese Commissie was afgelopen week best duidelijk voor reisorganisaties en vliegtuigmaatschappijen. Ik vind het goed dat er oog blijft voor consumentenrechten. Voor een niet geleverde dienst blijft recht op teruggave van het geld. De praktijk is alleen soms weerbarstiger.Mannetje schreef:Reken maar niet op alles terug.huisman schreef:Wij hebben een best wel duur en groot huis geboekt in Normandië. 60% aanbetaald. Als Frankrijk op slot gaat voor toeristen uit het buitenland dan verwacht ik mijn geld terug.
Eind mei maakt de Franse overheid bekend wat ze gaan doen in het vakantieseizoen. Iedereen verwacht dat ze op slot blijven voor buitenlandse gasten.
Thuisblijven is voor ons trouwens echt geen straf.
Booking.com geeft voor regio Zeeland in het midden van de zomervakantie zo'n 79-84% als volgeboekt aan. Dus er is nog plaats.Jantje schreef:Ik begreep dat Zeeland inmiddels al voor de hele zomer zit volgeboekt.
Het stond in het RD, meen ik.Hollander schreef:Booking.com geeft voor regio Zeeland in het midden van de zomervakantie zo'n 79-84% als volgeboekt aan. Dus er is nog plaats.Jantje schreef:Ik begreep dat Zeeland inmiddels al voor de hele zomer zit volgeboekt.
Misschien heeft het RD alleen gesproken over de christelijke campings en parken?Jantje schreef:Het stond in het RD, meen ik.Hollander schreef:Booking.com geeft voor regio Zeeland in het midden van de zomervakantie zo'n 79-84% als volgeboekt aan. Dus er is nog plaats.Jantje schreef:Ik begreep dat Zeeland inmiddels al voor de hele zomer zit volgeboekt.
Ja, dat zou kunnen.Hollander schreef:Misschien heeft het RD alleen gesproken over de christelijke campings en parken?Jantje schreef:Het stond in het RD, meen ik.Hollander schreef:Booking.com geeft voor regio Zeeland in het midden van de zomervakantie zo'n 79-84% als volgeboekt aan. Dus er is nog plaats.Jantje schreef:Ik begreep dat Zeeland inmiddels al voor de hele zomer zit volgeboekt.
Wat is dit voor onzin. Ik zit in een sector die vrijwel is stilgevallen, en ik moet ook gewoon alle rekeningen en alle salarissen betalen. Maar klanten hoeven niet te betalen voor niet geleverde diensten. Dat is een heel normaal principe.Wim Anker schreef:Wat een materialisme, egoisme en ikke, ikke in deze pagina's.
Jij gaat zeker niet op vakantie, deze zomer? Je bent altijd welkom in Zeeland. Er is vast nog wel een plekje vrij. Op Schouwen-Duiveland bijvoorbeeld. Of hier op Walcheren.Wim Anker schreef:Wat een materialisme, egoisme en ikke, ikke in deze pagina's.
Ik laat zowel Texel als Zeeland een jaartje links liggen nadat de beelddenker in mij gisteren ernstig is aangetast m.b.t. kuiten, wapperende rokken, drie-kwartbroeken, blote benen, omkleden na zwemmen en de plee boenen in zondagse kleding.Jantje schreef:Na de discussie van gisterenavond zitten die nu zeker wel vol, vermoed ik.
'Allemaal', 'cultuurschok'....Jantje schreef:Ik geloof er niets van dat ze bij jouw op het dorp op zondagmiddag allemaal een rondje lopen. Als dat werkelijk zo zou zijn, dan zou ik dat een cultuurschok vinden.Nasrani schreef:Waarom niet?Jantje schreef:Gebeurt dat op Zuid-Beveland ook?
Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk