Hm, ik vergat op start te drukken.
Dit zijn mijn waardes:
Upload 33,04 Mb/s
Download 5,564 Mb/s
Reactietijd 29,54 m/s
Tsja, ik weet het ook niet. Hier in Zeeland, en zeker op Walcheren, is er nog lang niet overal glasvezelverbinding.Tiberius schreef:Extreem langzaam.
Ik heb:
Download: 47,83
Upload: 9,62
Reactietijd: 20,93
Ik begrijp niet dat jij zoveel postings kan doen hier op RF met zo'n lage snelheid.
Dat zal ik vandaag of morgen eens doen.Tiberius schreef:Meet hem eens via de kabel, computer rechtstreeks aan het modem gekoppeld.
Dat ligt volkomen aan je eigenJantje schreef:Tsja, ik weet het ook niet. Hier in Zeeland, en zeker op Walcheren, is er nog lang niet overal glasvezelverbinding.Tiberius schreef:Extreem langzaam.
Ik heb:
Ik begrijp niet dat jij zoveel postings kan doen hier op RF met zo'n lage snelheid.
Wat kun je er eigenlijk aan veranderen? Helpt een wifi-versterker? Of moet je overal bedraad internet regelen?
En Refoforum, daar heb ik altijd heel veel geduld mee... Ik hoop dat Refoforum dat ook met mij heeft.
Wat is het verschil? Ik had bij de reactiesnelheid ook 'ms'. Maar ik dacht dat dat 'm/s' was.Mannetje schreef:ms (niet m/s)
Je drukt je nog voorzichtig uit TiberiusTiberius schreef:Extreem langzaam.
Ik heb:
Stenen tijdperk snel.Jantje schreef:Ik heb dit:
Download: 2,753 Mb/s
Upload: 0,467 Mb/s
Reactietijd: 91,39m/sms
Kan iemand dit beoordelen? Hoe snel of langzaam is dit?
ms betekent milliseconde, m/s meter per seconde.Jantje schreef:Wat is het verschil? Ik had bij de reactiesnelheid ook 'ms'. Maar ik dacht dat dat 'm/s' was.Mannetje schreef:ms (niet m/s)