Knevel bij Katholiek nieuwsblad

Plaats reactie
Bart-rk

Knevel bij Katholiek nieuwsblad

Bericht door Bart-rk »

Knevel op 11
Andries Knevel start op 9 april als columnist in KN. Hij zal eens in de drie weken een commentaar verzorgen over maatschappelijke binnenlandse actualiteit. De tussenliggende weken verzorgen mr. L.A. Struik en CDA-senator Jos van Gennip dezelfde ruimte op pagina 11. De EO-directeur is de eerste niet-katholieke medewerker met een vaste plek in Katholiek Nieuwsblad. (KN
Goeie zaak ! dit bevorderd de eenheid tussen de diverse denominaties
refo

Bericht door refo »

Denominaties? En die eenheid? Afwachten maar!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Bart-rk
Knevel op 11
Andries Knevel start op 9 april als columnist in KN. Hij zal eens in de drie weken een commentaar verzorgen over maatschappelijke binnenlandse actualiteit. De tussenliggende weken verzorgen mr. L.A. Struik en CDA-senator Jos van Gennip dezelfde ruimte op pagina 11. De EO-directeur is de eerste niet-katholieke medewerker met een vaste plek in Katholiek Nieuwsblad. (KN
Goeie zaak ! dit bevorderd de eenheid tussen de diverse denominaties

Wordt een beetje moe en kots:(:( van dat gezever hier over die RKK. Sorry.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Misschien heeft het als doel, onderling respect?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Misschien heeft het als doel, onderling respect?
Dat is er wel. Hoeft niet elke keer breed uitgemeten te worden
RK-Gast

Bericht door RK-Gast »

Wat vind je nou eigenlijk gezever aan een berichtje waarin staat dat Andries Knevel voor het RKNieuwsblad gaat schrijven? :pu

'k Begrijp dat niet goed.

Persoonlijk vind ik Knevel een goed voorbeeld van een Christen die ook in zijn werk Christelijk bezig is. Daarover en van zo'n man mag ook in het RK Nieuwsblad gelezen worden. Of niet soms? :t

RK-Gast
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door RK-Gast
Wat vind je nou eigenlijk gezever aan een berichtje waarin staat dat Andries Knevel voor het RKNieuwsblad gaat schrijven? :pu

'k Begrijp dat niet goed.

Persoonlijk vind ik Knevel een goed voorbeeld van een Christen die ook in zijn werk Christelijk bezig is. Daarover en van zo'n man mag ook in het RK Nieuwsblad gelezen worden. Of niet soms? :t

RK-Gast
Ja natuurlijk mag dat. Of hij een goed Christen is , is niet aan mij om dat te beoordelen.

Maar waarom moet dat nu weer hier op dit forum gezet worden.
RK-Gast

Bericht door RK-Gast »

Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa natuurlijk mag dat. Of hij een goed Christen is , is niet aan mij om dat te beoordelen.

Maar waarom moet dat nu weer hier op dit forum gezet worden.
Je hebt gelijk: het is niet aan ons om te beoordelen of iemand een goed Christen is. Wat ik er mee wil zeggen: ik zie wel degelijk vruchten van Liefde in het werk van Knevel ... en dat is mooi en kan een opsteker zijn voor elke Christen.

Ik denk omdat het een actualiteit is en omdat het iemand uit de Reformatie betreft die voor een RK-blad gaat werken.
Ik denk dat dergelijke berichten positief nieuws zijn en daardoor kunnen we ons ook op laten bouwen. Het werkt als een getuigenis, naar mijn mening.

:+

RK-gast
moderne gelovige

Bericht door moderne gelovige »

Oorspronkelijk gepost door refo
Denominaties? En die eenheid? Afwachten maar!
en tukkertje: wordt een beetje moe.... enz
Soms ingegeven door: "wij zitten in ons eigen hokje en de rest is ons om het even" ??
Rare instelling...
Plaats reactie