Goeie zaak ! dit bevorderd de eenheid tussen de diverse denominatiesKnevel op 11
Andries Knevel start op 9 april als columnist in KN. Hij zal eens in de drie weken een commentaar verzorgen over maatschappelijke binnenlandse actualiteit. De tussenliggende weken verzorgen mr. L.A. Struik en CDA-senator Jos van Gennip dezelfde ruimte op pagina 11. De EO-directeur is de eerste niet-katholieke medewerker met een vaste plek in Katholiek Nieuwsblad. (KN
Knevel bij Katholiek nieuwsblad
Knevel bij Katholiek nieuwsblad
Oorspronkelijk gepost door Bart-rkGoeie zaak ! dit bevorderd de eenheid tussen de diverse denominatiesKnevel op 11
Andries Knevel start op 9 april als columnist in KN. Hij zal eens in de drie weken een commentaar verzorgen over maatschappelijke binnenlandse actualiteit. De tussenliggende weken verzorgen mr. L.A. Struik en CDA-senator Jos van Gennip dezelfde ruimte op pagina 11. De EO-directeur is de eerste niet-katholieke medewerker met een vaste plek in Katholiek Nieuwsblad. (KN
Wordt een beetje moe en kots:(:( van dat gezever hier over die RKK. Sorry.
Wat vind je nou eigenlijk gezever aan een berichtje waarin staat dat Andries Knevel voor het RKNieuwsblad gaat schrijven? :puWordt een beetje moe en kots:(:( van dat gezever hier over die RKK. Sorry.
'k Begrijp dat niet goed.
Persoonlijk vind ik Knevel een goed voorbeeld van een Christen die ook in zijn werk Christelijk bezig is. Daarover en van zo'n man mag ook in het RK Nieuwsblad gelezen worden. Of niet soms? :t
RK-Gast
Ja natuurlijk mag dat. Of hij een goed Christen is , is niet aan mij om dat te beoordelen.Oorspronkelijk gepost door RK-GastWat vind je nou eigenlijk gezever aan een berichtje waarin staat dat Andries Knevel voor het RKNieuwsblad gaat schrijven? :puWordt een beetje moe en kots:(:( van dat gezever hier over die RKK. Sorry.
'k Begrijp dat niet goed.
Persoonlijk vind ik Knevel een goed voorbeeld van een Christen die ook in zijn werk Christelijk bezig is. Daarover en van zo'n man mag ook in het RK Nieuwsblad gelezen worden. Of niet soms? :t
RK-Gast
Maar waarom moet dat nu weer hier op dit forum gezet worden.
Je hebt gelijk: het is niet aan ons om te beoordelen of iemand een goed Christen is. Wat ik er mee wil zeggen: ik zie wel degelijk vruchten van Liefde in het werk van Knevel ... en dat is mooi en kan een opsteker zijn voor elke Christen.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeJa natuurlijk mag dat. Of hij een goed Christen is , is niet aan mij om dat te beoordelen.
Maar waarom moet dat nu weer hier op dit forum gezet worden.
Ik denk omdat het een actualiteit is en omdat het iemand uit de Reformatie betreft die voor een RK-blad gaat werken.
Ik denk dat dergelijke berichten positief nieuws zijn en daardoor kunnen we ons ook op laten bouwen. Het werkt als een getuigenis, naar mijn mening.
:+
RK-gast