Maar als je allemaal in het midden van je cirkel staat heb je 3 meter afstand van elkaar. Je zit er dus ongeveer een factor 4 naast.Ambtenaar schreef:De anderhalve meter regel betekent niet enkel 1,5 meter naar links en naar rechts, maar ook naar voren en naar achteren. De straal van de cirkel is 1,5 meter. Dan kun je makkelijk uitrekenen wat de benodigde oppervlakte persoon is, namelijk pi maal r kwadraat. Dus ongeveer 7 vierkante meter stoeloppervlakte per persoon.DDD schreef: Ik kom regelmatig in een kerk waar je met vier mensen in een bank al vrij krap zit en waar zeker niet meer dan 20 banken beneden staan. Dus dat ligt er maar net aan wat je klein noemt
Dus als je 700 vierkante meter aan stoeloppervlak hebt, kun je maximaal 100 personen toelaten.
Verder is het natuurlijk wel erg regeltjes volgen. Ik heb liever dat iemand een halve meter achter me zit dan een meter naast me en 2 meter voor me, met het gezicht in mijn richting.
Verder is het denk ik in het geheel geen slecht idee om, zodra de ICs weer wat ademruimte hebben, voor gezonde mensen onder de 50, die weg kunnen blijven van mensen uit risicogroepen, heel wat minder beperkingen te hebben. Zelfs als er daar wat meer verspreiding is, dan lijkt dat alleen maar goed voor de toekomst. Onder deze groep is de sterfte echt laag (ik schat lager dan 1 op de 3000 in de hele leeftijdsgroep 40 tot 50 en als je de mensen met bekende gezondheidsproblemen daar nog van weg neemt misschien wel minder dan 1 op de tienduizend. Op die manier kun je in een ander deel van de kerk iedereen 2 of 3 meter geven.