Het RD en het ND gaan fuseren
Het was ongewoon vermakelijk, dat jullie de grap niet door hadden.
Lecram schrijft:
Egbert is 's nachts ook erg helder, want die had 'm ook door volgens mij. Die speelde het spelletje mee
:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
Lecram schrijft:
Pim heeft 'm door en benadrukt nog even dat de eerste van de volgende maand 1 APRIL echt belangrijk was, dat 1 maart niet goed uit kwam:Het RD en het ND gaan fuseren
Ik keek mijn ogen uit toen ik het zag, maar nu blijkt dat het Reformatorisch Dagblad en het Nederlands Dagblad al een paar jaar bezig zijn met fusiebesprekingen. Het resultaat is vanaf de eerste van volgende maand de fusie een feit is. Niet dat direct er al 1 krant op volgt, maar precies een jaar later moet dat wel het geval zijn.
Nou he, ik hoorde het ook, ze wilden het eerst per begin deze maand doen, maar begin volgende maand paste toch beter in het strategisch plan. Nooit gedacht zeg, zal wat stof doen opwaaien!
Egbert is 's nachts ook erg helder, want die had 'm ook door volgens mij. Die speelde het spelletje mee
Ondertussen liggen Lecram en Pim in een scheur via U2U en de hele goe-gemeente op OSW gaat er serieus op in!! Zelfs de meest doorgewinterde droogkloten, trappen er in.Ook ik heb er van gehoord [uit zeer betrouwbare bron!!] Maar het schijnt toch iets anders te gaan dan hier gedacht wordt. Het wordt meer een soort overname van het ND door het RD. Financieel schijnt het ND niet zo goed te draaien en er is een financier gevonden [men fluisterd over en zeer rijke barendrechter en niet Lecram, misschien wel dezelfde die het boek van van der Zwaag heeft gefinancieerd, hij wil geheim blijven maar ja je weet hoe het gaat hé hier in refo nederland, niets blijft geheim] die bereid is om er geld in te steken. In eerste instantie blijven beide bladen naast elkaar bestaan maar na verloop van tijd zal toch de inhoud van het Nd worden aangepast om zodoende de overgang geleidelijk te laten verlopen. Kantoren e.d. zullen worden samengevoegd [financiële redenen] redacties zullen worden samengevoegd. Want waarom denk je dat het ND al een tijdje terug de eis om GKV'er te zijn wil je er werken heeft laten vallen?
Nou ja, niet door hadden....Oorspronkelijk gepost door Pim
Ondertussen liggen Lecram en Pim in een scheur via U2U en de hele goe-gemeente op OSW gaat er serieus op in!! Zelfs de meest doorgewinterde droogkloten, trappen er in.
Zie hier onder de eerste reactie die ik postte...
------
Lecram, dit heb je aardig uit je duim gezogen!
De achterban van RD en ND verschilt mijlenver, en geen van beide wil een tussenvorm die "vleesch noch visch" is.
-------------------
:stu
Geef toe Orck, je had de clou niet door, namelijk dat het een 1 april-grap was!Oorspronkelijk gepost door OrckieNou ja, niet door hadden....Oorspronkelijk gepost door Pim
Ondertussen liggen Lecram en Pim in een scheur via U2U en de hele goe-gemeente op OSW gaat er serieus op in!! Zelfs de meest doorgewinterde droogkloten, trappen er in.
------
De achterban van RD en ND verschilt mijlenver, en geen van beide wil een tussenvorm die "vleesch noch visch" is.
-------------------
Dat geef ik grif toe...Oorspronkelijk gepost door PimGeef toe Orck, je had de clou niet door, namelijk dat het een 1 april-grap was!Oorspronkelijk gepost door OrckieNou ja, niet door hadden....Oorspronkelijk gepost door Pim
------
-------------------
Eigenlijk heb ik nog steeds niet goed door of het nu wel of geen 1 april is vandaag...
:stu :stu :stu
Flauw hoor, Wim, hij begon net lekker te lopen.Oorspronkelijk gepost door w.b.kranendonk
In de Middeleeuwen kende men de nar die de spannendste verhalen wist te vertellen rond vage geruchten. Later kwam de 1 aprilgrap. In het digitale tijdperk gaan dingen sneller. Nu vermaakt men elkaar al op 12 maart met grappen en grollen. Wel amusant te zien hoe mensen urenlang kunnen debatteren over onzin.
Wees gerust: het ND en het RD blijven elk gewoon een eigen weg gaan. Onafhankelijk van elkaar. Van een aanzoek, verkering, verloving of huwelijk is bij de directies en hoofdredacties van ND en RD niets bekend.
Overigens: ga gewoon door met deze vermakelijke discussie.
W. B. Kranendonk
hoofdredacteur RD
Man, wat heb ik me bescheurd gisteravond. Bijna iedereen stonk erin.
Pim, Egbert en Maninne, bedankt voor het 'meedoen' met de grap.
Ik heb in tijden niet meer zo gelachen om het OSW forum.
:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
-
Weet je dat zeker? Niets meer horen van GPV en RPF?Oorspronkelijk gepost door marsm104
Er zullen altijd mensen op tegen zijn. Vooral van de reformatorische hoek.
Maar goed, GPV RPF is ook samen gegaan. En daar hoor ik niemand meer over.
Maar eerst is het financieel samengaan, pas in een latere fase komt er één krant...