het wordt eindelijk winter

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Lijkt me een prima plan Jelle om eens gezamelijk af te reizen naar het land van de Bradwursten.
Jullie doen maar. Ik ga alleen mee als je naar een warm land gaat met palmbomen en lekker weer. Geen gedoe in die sneeuw.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door tukkertje

Lijkt me een prima plan Jelle om eens gezamelijk af te reizen naar het land van de Bradwursten.
Jullie doen maar. Ik ga alleen mee als je naar een warm land gaat met palmbomen en lekker weer. Geen gedoe in die sneeuw.
Maarjah, daar kun je niet skien?? Of je moet naar de Sahara gaan, daar skieen ze van de zandduinen.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Natuurlijk Marsm. ik weet het, wij zeggen altijd: hij draagt de welvaart voorop!!!!!:,:D
Neemt niet weg een leuke fojoto om te zien.
Jelle het grote probleem is: Je hebt sneller de kilo's eraan dan er af.

Is dat zo Andre? mijn ervaring is dat ik bij de wintersport van allles kan eten zonder in die week aan te komen. Veel bewegen, sporten, fietsen helpt heel goed om op gewicht te blijven. En je biertje inruilen voor een goed glas wijn helpt ook bijzonder om je voorgevel in proporties te houden:,:,:,:,
Andre

Bericht door Andre »

Is dat zo Andre? mijn ervaring is dat ik bij de wintersport van allles kan eten zonder in die week aan te komen. Veel bewegen, sporten, fietsen helpt heel goed om op gewicht te blijven. En je biertje inruilen voor een goed glas wijn helpt ook bijzonder om je voorgevel in proporties te houden:,:,:,:, [/quote]

Wat dat betreft ben ik een anti sporter.
Het rekt me voor geen meter om te sporten.
Wel fiets ik er wat aan af.
Maargoed Jelle aan de voorgevel moest ik echt wat aan doen.
Plaats reactie