Zeg jij was 17 toch?Oorspronkelijk gepost door marsm104
Welke broer???
of heb je d'r een sneeuwpop wonen? :,
het wordt eindelijk winter
Lange dag??Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zeker weten marsm. het is er schitterend om te zien, alleen om te skien is het gebied te klein, zeker als je er een week zou zitten, dan heb je alle pistes ondertussen al tig keren gedaan.
Wij hebben ook wel eens gedacht om een nachtje te blijven, het is wel ruim 3 uur rijden heen en dan nog terug.Wij waren dan meestal om 6 uur al weg en kwamen s'avond pas om 22.00 uur thuis. Dus wel een heel lange dag.
Wat dacht je van half 5 weg, om 9uur in de zon op de piste staan waar het nog superrustig is (iedereen slaapt uit daar tot 12uur lijkt het wel), om 5uur terug gaan rijden en dan in een sneeuwstorm terecht komen (20cm sneeuw), 6uur doen over 35km en dan om half 3 's nachts thuiskomen?! Da's minder hoor!
Maar het was wel mega-gaaf! Lekker geskied! En omdat het vrijdag was, was het absoluut niet druk daar! Voor herhaling vatbaar! Heerlijk!
Moet dan ook weer net gebeuren als Voorbijganger langs loopt he. :,Oorspronkelijk gepost door Jelle
De enkele voorbijganger die langs liep heeft hooguit gedacht die man voelt zich niet helemaal goed, maar dat geeft niet, opa Jelle had het even helemaal naar zijn zin. Lang leve de sneeuw!!!:,:,:,:,
Die dacht: dat zal wel weer zo'n jonge gast zijn, die de auto van zijn pa heeft geleend.
Oorspronkelijk gepost door PimLange dag??Oorspronkelijk gepost door Jelle
Zeker weten marsm. het is er schitterend om te zien, alleen om te skien is het gebied te klein, zeker als je er een week zou zitten, dan heb je alle pistes ondertussen al tig keren gedaan.
Wij hebben ook wel eens gedacht om een nachtje te blijven, het is wel ruim 3 uur rijden heen en dan nog terug.Wij waren dan meestal om 6 uur al weg en kwamen s'avond pas om 22.00 uur thuis. Dus wel een heel lange dag.
Wat dacht je van half 5 weg, om 9uur in de zon op de piste staan waar het nog superrustig is (iedereen slaapt uit daar tot 12uur lijkt het wel), om 5uur terug gaan rijden en dan in een sneeuwstorm terecht komen (20cm sneeuw), 6uur doen over 35km en dan om half 3 's nachts thuiskomen?! Da's minder hoor!
Maar het was wel mega-gaaf! Lekker geskied! En omdat het vrijdag was, was het absoluut niet druk daar! Voor herhaling vatbaar! Heerlijk!
Je hebt het heerlijk getroffen merk ik wel en ik had verwacht i.v.m. de crocusvakantie dat het wel druk zou zijn.
Waar zijn jullie precies geweest? Winterberg en of Willingen. beiden is een heel leuk gebied en zeker als je zo even een dagje wil skien.
Moet dan ook weer net gebeuren als Voorbijganger langs loopt he. :,Oorspronkelijk gepost door LecramOorspronkelijk gepost door Jelle
De enkele voorbijganger die langs liep heeft hooguit gedacht die man voelt zich niet helemaal goed, maar dat geeft niet, opa Jelle had het even helemaal naar zijn zin. Lang leve de sneeuw!!!:,:,:,:,
Die dacht: dat zal wel weer zo'n jonge gast zijn, die de auto van zijn pa heeft geleend. [/quote
:,:, voorbijganger zit overal Lecram.
Je merkt wel, in leeftijd wel steeds ouder maar in mijn hart nog lang niet:D
Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door PimLange dag??Oorspronkelijk gepost door Jelle
Je hebt het heerlijk getroffen merk ik wel en ik had verwacht i.v.m. de crocusvakantie dat het wel druk zou zijn.
Waar zijn jullie precies geweest? Winterberg en of Willingen. beiden is een heel leuk gebied en zeker als je zo even een dagje wil skien.
Had je niet ergens kunnen blijven slapen? dit was natuurlijk ff helemaal niet lekker. En had je de kindeen bij je? dan is het helemaal een probleem.
We zijn gewoon naar Winterberg geweest. 's Middags werd het wat drukker op de piste, maar toen zijn we naar de overkant van de weg gegaan (2x rood, 1x blauw en 1x zwart) waar het superrustig was, dus dat ging allemaal prima. We hebben optimaal genoten! We hebben nu al plannen hier een jaarlijkse traditie van te gaan maken (als de vrouwen dat goed vinden!Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door JelleJe hebt het heerlijk getroffen merk ik wel en ik had verwacht i.v.m. de crocusvakantie dat het wel druk zou zijn.
Had je niet ergens kunnen blijven slapen? dit was natuurlijk ff helemaal niet lekker. En had je de kindeen bij je? dan is het helemaal een probleem.

We hadden er een 'solo-dagje' van gemaakt. Ik ben met 2 vrienden geweest (waarvan er 1 ook al getrouwd is), dus we wilden zowieso gewoon 's nachts thuiskomen en niet ergens anders gaan pitten. Maar twas niet echt genieten hoor. Telkens stilstaan op de snelweg. Sneeuwpopje bouwen, sneeuwballen gooien, praatje maken, beetje OH-en met andere Nederlanders. De hulpdiensten kwamen zelfs koffie en thee langsbrengen. Maar ach, nu kunnen we misschien die ene minuut wachten voor het stoplicht of die file van een kwartiertje in NL weer relativeren!

Hier nog wat foto's van vorig jaar...

Hier wandelen we in de sneeuw, met m'n zusje in de slee...
Mooi weer was het toen
Helderblauwe lucht...

Hier stormen m'n vader en m'n zusje van een berg af.... :!
Het ging nog goed hoor :%
Maar het is al weer een jaar geleden, dit jaar slaan we wegens andere dingen maar over...

Hier wandelen we in de sneeuw, met m'n zusje in de slee...
Mooi weer was het toen

Hier stormen m'n vader en m'n zusje van een berg af.... :!
Het ging nog goed hoor :%
Maar het is al weer een jaar geleden, dit jaar slaan we wegens andere dingen maar over...
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Oorspronkelijk gepost door PimWe zijn gewoon naar Winterberg geweest. 's Middags werd het wat drukker op de piste, maar toen zijn we naar de overkant van de weg gegaan (2x rood, 1x blauw en 1x zwart) waar het superrustig was, dus dat ging allemaal prima. We hebben optimaal genoten! We hebben nu al plannen hier een jaarlijkse traditie van te gaan maken (als de vrouwen dat goed vinden!Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door JelleJe hebt het heerlijk getroffen merk ik wel en ik had verwacht i.v.m. de crocusvakantie dat het wel druk zou zijn.
We hadden er een 'solo-dagje' van gemaakt. Ik ben met 2 vrienden geweest (waarvan er 1 ook al getrouwd is), dus we wilden zowieso gewoon 's nachts thuiskomen en niet ergens anders gaan pitten. Maar twas niet echt genieten hoor. Telkens stilstaan op de snelweg. Sneeuwpopje bouwen, sneeuwballen gooien, praatje maken, beetje OH-en met andere Nederlanders. De hulpdiensten kwamen zelfs koffie en thee langsbrengen. Maar ach, nu kunnen we misschien die ene minuut wachten voor het stoplicht of die file van een kwartiertje in NL weer relativeren!![]()
Misschien ook eens een OSW meeting: skien in Winterberg.
Vandaag net nog nieuwe ski's en schoenen gekocht. voor vrouw en mezelf. De anderen hadden we al een jaar of tien in gebruik en de schoenen zelfs 13 jaar.
Vol spanning wacht ik nu op 19 maart dan gaan we weer een weekje en dan gelijk het nieuwe spul uitproberen.
Maar ik begrijp in elk geval dat het heel geslaagd is geweest. Ben ik blij om.
Trouwens hebben jullie die vader van Marm gezien op de slee? eerst zie je zijn bierbuik en daarna komt pas vader:,
Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door PimWe zijn gewoon naar Winterberg geweest. 's Middags werd het wat drukker op de piste, maar toen zijn we naar de overkant van de weg gegaan (2x rood, 1x blauw en 1x zwart) waar het superrustig was, dus dat ging allemaal prima. We hebben optimaal genoten! We hebben nu al plannen hier een jaarlijkse traditie van te gaan maken (als de vrouwen dat goed vinden!Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door JelleJe hebt het heerlijk getroffen merk ik wel en ik had verwacht i.v.m. de crocusvakantie dat het wel druk zou zijn.
We hadden er een 'solo-dagje' van gemaakt. Ik ben met 2 vrienden geweest (waarvan er 1 ook al getrouwd is), dus we wilden zowieso gewoon 's nachts thuiskomen en niet ergens anders gaan pitten. Maar twas niet echt genieten hoor. Telkens stilstaan op de snelweg. Sneeuwpopje bouwen, sneeuwballen gooien, praatje maken, beetje OH-en met andere Nederlanders. De hulpdiensten kwamen zelfs koffie en thee langsbrengen. Maar ach, nu kunnen we misschien die ene minuut wachten voor het stoplicht of die file van een kwartiertje in NL weer relativeren!![]()
Misschien ook eens een OSW meeting: skien in Winterberg.
Vandaag net nog nieuwe ski's en schoenen gekocht. voor vrouw en mezelf. De anderen hadden we al een jaar of tien in gebruik en de schoenen zelfs 13 jaar.
Vol spanning wacht ik nu op 19 maart dan gaan we weer een weekje en dan gelijk het nieuwe spul uitproberen.
Maar ik begrijp in elk geval dat het heel geslaagd is geweest. Ben ik blij om.
Trouwens hebben jullie die vader van Marm gezien op de slee? eerst zie je zijn bierbuik en daarna komt pas vader:,
Lijkt me een prima plan Jelle om eens gezamelijk af te reizen naar het land van de Bradwursten.