Ik snap het helemaal! En daar zou je best gelijk in kunnen hebben.DDD schreef:Daar zit zeker wat in. De preek zelf zal bij gastpredikanten niet het probleem zijn, maar de preken op zondag van de eigen predikant zijn dat soms wel.
Weekdiensten
Re: Weekdiensten [3]
-
Ik snap er helemaal niets van...Marion schreef:Ik snap het helemaal! En daar zou je best gelijk in kunnen hebben.DDD schreef:Daar zit zeker wat in. De preek zelf zal bij gastpredikanten niet het probleem zijn, maar de preken op zondag van de eigen predikant zijn dat soms wel.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
-
https://bewaarhetpand.nl/index.php/lees ... preview=on
Dit past ook goed bij dit hele gebeuren.
Mooie (eenvoudige) cathechismus verklaring
Dit past ook goed bij dit hele gebeuren.
Mooie (eenvoudige) cathechismus verklaring
Op kerkdienstgemist kan via diverse GGin geluisterd worden naar bidstond van ds. A. Geuze
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
-
Op kerkdienstgemist van CGK Bunschoten is elke woensdagavond (vanaf vorige week) een overdenking met Ds. P.W.J. vd Toorn. 20u.
Ook terug te luisteren/kijken.
Aanbevelenswaardig!
Ook terug te luisteren/kijken.
Aanbevelenswaardig!
Hier wat geknipt. Graag ontopic.
-
Woensdag 22 april d.v. hoopt stud. v.d. Kuijl voor te gaan in een weekdienst in de
Gereformeerde Gemeente van Dirksland.
Dienst is mee te luisteren via kerkdienstgemist.nl of mee te kijken via de liveatream (via youtube).
Dienst is mee te luisteren via kerkdienstgemist.nl of mee te kijken via de liveatream (via youtube).
Om half 8 kan er geluisterd worden naar ds. J.A. Weststrate in een weekdienst in de GGiN van Bruinisse.
De kerkdienst is meestal niet terug te luisteren.
https://kerkdienstgemist.nl/stations/64 ... 2004221930
De kerkdienst is meestal niet terug te luisteren.
https://kerkdienstgemist.nl/stations/64 ... 2004221930
Laatst gewijzigd door Bruna op 22 apr 2020, 21:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Deze dienst staat niet ‘open’ via kerkdienstgemist of youtube.johannes123 schreef:Woensdag 22 april d.v. hoopt stud. v.d. Kuijl voor te gaan in een weekdienst in de
-
Het is een student, dus dat is officieel niet toegestaan.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Geen van de diensten van deze gemeente staan open voor iedereen. Dus de aankondiging wekt valse verwachtingen. Leden hebben een luisterlink of wachtwoord.MvD5 schreef:Deze dienst staat niet ‘open’ via kerkdienstgemist of youtube.johannes123 schreef:Woensdag 22 april d.v. hoopt stud. v.d. Kuijl voor te gaan in een weekdienst in de
-
Ik heb pas toch live de dominee gezien. Ik verbaasde me er nog over dat hij een witte stropdas aanhad. Daarom weet ik het nog zo goed.Ad Anker schreef:Geen van de diensten van deze gemeente staan open voor iedereen. Dus de aankondiging wekt valse verwachtingen. Leden hebben een luisterlink of wachtwoord.MvD5 schreef:Deze dienst staat niet ‘open’ via kerkdienstgemist of youtube.johannes123 schreef:Woensdag 22 april d.v. hoopt stud. v.d. Kuijl voor te gaan in een weekdienst in de
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
Als je denkt alle gekkigheid te hebben gehad, gaat Jantje er toch nog overheen.Jantje schreef: Ik verbaasde me er nog over dat hij een witte stropdas aanhad. Daarom weet ik het nog zo goed.
-
Tsja, @Bezorgd, dat heb ik bij een post van jou ooit ook wel eens gehad.Bezorgd schreef:Als je denkt alle gekkigheid te hebben gehad, gaat Jantje er toch nog overheen.Jantje schreef: Ik verbaasde me er nog over dat hij een witte stropdas aanhad. Daarom weet ik het nog zo goed.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
.Jantje schreef:Ik heb pas toch live de dominee gezien. Ik verbaasde me er nog over dat hij een witte stropdas aanhad. Daarom weet ik het nog zo goed.Ad Anker schreef:Geen van de diensten van deze gemeente staan open voor iedereen. Dus de aankondiging wekt valse verwachtingen. Leden hebben een luisterlink of wachtwoord.MvD5 schreef:Deze dienst staat niet ‘open’ via kerkdienstgemist of youtube.johannes123 schreef:Woensdag 22 april d.v. hoopt stud. v.d. Kuijl voor te gaan in een weekdienst in de
Hoop voor je dat dit niet het enigste is wat je aandacht verdiende.....