Vragen aan het Moderatorteam

Zeeuw
Berichten: 11548
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Zeeuw »

Is de proefperiode van Ad Anker al voorbij? Omgezet in een vast contract? :D
Gebruikersavatar
Ad Anker
Moderator
Berichten: 10571
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:11

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Ad Anker »

Zeeuw schreef:Is de proefperiode van Ad Anker al voorbij? Omgezet in een vast contract? :D
D.V. 5 mei loopt de proefperiode af. Maar met deze loftuitingen zou inderdaad het vaste contract per direct kunnen ingaan.
Zeeuw
Berichten: 11548
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Zeeuw »

Ad Anker schreef:
Zeeuw schreef:Is de proefperiode van Ad Anker al voorbij? Omgezet in een vast contract? :D
D.V. 5 mei loopt de proefperiode af. Maar met deze loftuitingen zou inderdaad het vaste contract per direct kunnen ingaan.
Meesterproef geslaagd.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Piet Puk »

Zeeuw schreef:
Ad Anker schreef:
Zeeuw schreef:Is de proefperiode van Ad Anker al voorbij? Omgezet in een vast contract? :D
D.V. 5 mei loopt de proefperiode af. Maar met deze loftuitingen zou inderdaad het vaste contract per direct kunnen ingaan.
Meesterproef geslaagd.
Ik was op z'n zachtst gezegd bij aanvang van de proefperiode niet dolenthousiast, maar moet toegeven dat Ad Anker het prima doet tot nu toe, op 1 smetje met zijn collega-moderator na.
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Jantje »

Ad Anker schreef:
Zeeuw schreef:Is de proefperiode van Ad Anker al voorbij? Omgezet in een vast contract? :D
D.V. 5 mei loopt de proefperiode af. Maar met deze loftuitingen zou inderdaad het vaste contract per direct kunnen ingaan.
Van mij krijg je in ieder geval een vast contract. Daarover bestaat geen onduidelijkheid!

Persoonlijk had ik het leuker gevonden als de bestaande moderators een gelijkwaardig tweetal hadden opgesteld zodat de forummers dan hun stem op één persoon hadden kunnen uitbrengen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Erskinees »

Piet Puk schreef:op 1 smetje met zijn collega-moderator na.
Volwassen reactie, maar niet heus.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Piet Puk »

Erskinees schreef:
Piet Puk schreef:op 1 smetje met zijn collega-moderator na.
Volwassen reactie, maar niet heus.
Gewoon feitelijk benoemd, geen complimentenshow.

Heb benoemd dat Ad het goed doet, behalve dit.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door -DIA- »

Misschien is het sommige moderators opgevallen, dat ik nogal vaak niet overeenkomstig onze belijdenis wordt bejegend. Wat ik zeg lijkt vreemd te zijn geworden. Dit is heeft veel met me gedaan, want ik ben ook een mens die deze zaken niet onberoerd laten. Ik wil het niet voor mezelf opnemen, wel vragen om begrip als vreemd vragen worden gesteld, waarvan we het antwoord kunnen weten als we de Bijbel en de formulieren van enigheid kennen. Is dat niet mogelijk dan wordt het moeilijk en dat in zeer donkere en moeilijke tijd. Het is dan wel niet zozeer een vraag (zie topictitel), en toch houdt het vele vragen in.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:Misschien is het sommige moderators opgevallen, dat ik nogal vaak niet overeenkomstig onze belijdenis wordt bejegend. Wat ik zeg lijkt vreemd te zijn geworden. Dit is heeft veel met me gedaan, want ik ben ook een mens die deze zaken niet onberoerd laten. Ik wil het niet voor mezelf opnemen, wel vragen om begrip als vreemd vragen worden gesteld, waarvan we het antwoord kunnen weten als we de Bijbel en de formulieren van enigheid kennen. Is dat niet mogelijk dan wordt het moeilijk en dat in zeer donkere en moeilijke tijd. Het is dan wel niet zozeer een vraag (zie topictitel), en toch houdt het vele vragen in.
Voel je je hierin alleen staan DIA?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door -DIA- »

Mara schreef:
-DIA- schreef:Misschien is het sommige moderators opgevallen, dat ik nogal vaak niet overeenkomstig onze belijdenis wordt bejegend. Wat ik zeg lijkt vreemd te zijn geworden. Dit is heeft veel met me gedaan, want ik ben ook een mens die deze zaken niet onberoerd laten. Ik wil het niet voor mezelf opnemen, wel vragen om begrip als vreemd vragen worden gesteld, waarvan we het antwoord kunnen weten als we de Bijbel en de formulieren van enigheid kennen. Is dat niet mogelijk dan wordt het moeilijk en dat in zeer donkere en moeilijke tijd. Het is dan wel niet zozeer een vraag (zie topictitel), en toch houdt het vele vragen in.
Voel je je hierin alleen staan DIA?
Soms wel, ja, maar soms komt er onverwacht en ongedacht weer een beetje moed. En soms van een kant, waarvan je het niet verwacht. Ik zou hier nu niet te diep op in willen gaan en dat lijkt me wel te begrijpen.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Mara
Berichten: 23141
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Mara »

-DIA- schreef:
Mara schreef:
-DIA- schreef:Misschien is het sommige moderators opgevallen, dat ik nogal vaak niet overeenkomstig onze belijdenis wordt bejegend. Wat ik zeg lijkt vreemd te zijn geworden. Dit is heeft veel met me gedaan, want ik ben ook een mens die deze zaken niet onberoerd laten. Ik wil het niet voor mezelf opnemen, wel vragen om begrip als vreemd vragen worden gesteld, waarvan we het antwoord kunnen weten als we de Bijbel en de formulieren van enigheid kennen. Is dat niet mogelijk dan wordt het moeilijk en dat in zeer donkere en moeilijke tijd. Het is dan wel niet zozeer een vraag (zie topictitel), en toch houdt het vele vragen in.
Voel je je hierin alleen staan DIA?
Soms wel, ja, maar soms komt er onverwacht en ongedacht weer een beetje moed. En soms van een kant, waarvan je het niet verwacht. Ik zou hier nu niet te diep op in willen gaan en dat lijkt me wel te begrijpen.
Ook al lijkt het alsof je als Elia onder de jeneverstruik zit, dan kan de Heere de raven zenden.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 11945
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Herman »

De bemoediging is mooi.

Je haalt allen de geschiedenissen door elkaar. Bij de jeneverstruik hoort: En de engel des HEEREN kwam ten anderen male weder, en roerde hem aan, en zeide: Sta op, eet, want de weg zou te veel voor u zijn.
Piet Puk
Berichten: 5421
Lid geworden op: 22 mar 2018, 23:55
Locatie: Keteldorp

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Piet Puk »

Ik kreeg net bij het inloggen de vraag wie degene was die met Paulus meeging op zijn eerste zendingsreis. Is dat gebruikelijk na een x-aantal inlogpogingen? Krijg je dan promotie op Refoforum? En Jantje, wat is de volgende vraag?
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Bonny »

Piet Puk schreef:Ik kreeg net bij het inloggen de vraag wie degene was die met Paulus meeging op zijn eerste zendingsreis. Is dat gebruikelijk na een x-aantal inlogpogingen? Krijg je dan promotie op Refoforum? En Jantje, wat is de volgende vraag?
Ik kreeg die vraag ook. Ik had van tevoren wel het goede wachtwoord ingevuld. Misschien zit er een bugje..
The Groom's still waiting at the altar
Jantje
Berichten: 16185
Lid geworden op: 18 mei 2017, 20:42
Locatie: Walcheren - jantjevanrefoforum@gmail.com

Re: Vragen aan het Moderatorteam

Bericht door Jantje »

Er is ook nog een vraag welke boekrol de Moorman las, meen ik me te herinneren. Overigens heb ik nu een wachtwoord wat ik niet meer vergeten kan, want ik wil dat niet nog een keer overkomen.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Gesloten