€ 250!!!!
€ 250!!!!
250 Euro boete voorradarverklikker
DEN HAAG - De eigenaar van een radarverklikker loopt vanaf 1 januari het risico op een boete van 250 euro.
De controle op deze apparaten die automobilisten waarschuwen voor snelheidscontroles zal vanaf dat moment worden meegenomen in de reguliere politiecontroles, meldde het ministerie van Verkeer en Waterstaat dinsdag.
Het verbod beperkt zich tot radarverklikkers, maar het ministerie werkt al aan een ruimer verbod. Daarin zullen ook apparaten worden meegenomen die met laserstralen de meetapparatuur van de politie verstoren.
Wat ontzettend onsportief, en dat onder een VVD-minister!!!
DEN HAAG - De eigenaar van een radarverklikker loopt vanaf 1 januari het risico op een boete van 250 euro.
De controle op deze apparaten die automobilisten waarschuwen voor snelheidscontroles zal vanaf dat moment worden meegenomen in de reguliere politiecontroles, meldde het ministerie van Verkeer en Waterstaat dinsdag.
Het verbod beperkt zich tot radarverklikkers, maar het ministerie werkt al aan een ruimer verbod. Daarin zullen ook apparaten worden meegenomen die met laserstralen de meetapparatuur van de politie verstoren.
Wat ontzettend onsportief, en dat onder een VVD-minister!!!
je kan beter gewoon je snelheidsmeter in de gaten houden. Is in alle opzichten goedkoper, draagt bovendien bij aan de onthaasting.
Ga dan toch naar Hem, en indien Hij u tegemoet komt (zoals Zijn gewoonte is), zeg dan niet onbedachtzaam met Petrus 'Heere, ga uit van mij, want ik ben een zondig mens' (Luc. 5:8), maar zeg met duidelijke woorden: Heere kom tot mij in, want ik ben een zondig mens.
Hallo Matthijs,Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ach, mij kunnen ze toch niet betrappen. Die van mij is wel zo goed weggestopt. Daar mogen ze wel speciale speurhonden voor aanschaffen;)
Wat voor detector heb jij dan?
En Tukkertje, dat 6e zintuig is een hele investering geweest, maar die heb ik er al wel weer uit!;)
Laat ik eens proberen wat verstandigs te zeggen . . .
Jongens, ga een beetje rustig rijden. Handig hoor, die stingers enzo en die laser-jammers, maar 't is toch niet helemaal de weg. Laatst weer gezien hoe ze iemand met een plamuurmesje van een boom af moesten pulken. Daar wordt je weer rustig van.
Ik moet zeggen, hoewel ik best altijd doorgereden heb, sinds ik de cruise control gebruik heb ik bijna geen bonnen meer gepakt. Buiten de bebouwde kom is het ideaal.
Jongens, ga een beetje rustig rijden. Handig hoor, die stingers enzo en die laser-jammers, maar 't is toch niet helemaal de weg. Laatst weer gezien hoe ze iemand met een plamuurmesje van een boom af moesten pulken. Daar wordt je weer rustig van.
Ik moet zeggen, hoewel ik best altijd doorgereden heb, sinds ik de cruise control gebruik heb ik bijna geen bonnen meer gepakt. Buiten de bebouwde kom is het ideaal.
Het feit dat een visje achterop bij sommige mensen bepaalde verwachtingen opwekt met betrekking tot je rijstijl, die ik niet kan/wil waarmaken, weerhoudt mij ervan een visje op mijn auto te plakken.Oorspronkelijk gepost door Pim
Slaapt Jelle of zo? Dit is toch altijd (een van) zijn stokpaardje(s)?
Een visje achterop schijnt trouwens ook goed te werken tegen asociaal rijgedrag.......
Mhg,
Pim.
heeft roadie 5 jaar geode diensten gedaan.
heb maar twee boetes in die 5 jaar gehad.
1 van 40 euro en 1 van 219 euro
weet zeker dat ik zonder roadie meer boetes had gehad.
dus dat belooft wat na 1 januari.
en stiekum toch een verklikker houden is voor mij geen optie......
heb maar twee boetes in die 5 jaar gehad.
1 van 40 euro en 1 van 219 euro
weet zeker dat ik zonder roadie meer boetes had gehad.
dus dat belooft wat na 1 januari.
en stiekum toch een verklikker houden is voor mij geen optie......
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter